1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

سینی کابل چ کارایی دارد

شروع موضوع توسط mood ‏16/7/19 در انجمن مهندسی برق

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏3/7/19
    ارسال ها:
    7
    تشکر شده:
    8
    امتیاز دستاورد:
    3
    در سیم کشی ساختمان ها، یک سیستم سینی کابل برای حمایت از کابل های الکتریکی عایق شده مورد استفاده برای توزیع قدرت، کنترل و ارتباط استفاده می شود. سینی های کابل به عنوان جایگزینی برای باز کردن سیم کشی و یا سیستم های لوله برق استفاده می شود و معمولا برای مدیریت کابل در ساخت و ساز تجاری و صنعتی استفاده می شود. آنها به خصوص در شرایطی که تغییرات در سیستم سیم کشی پیشبینی شده، مفید هستند، از آنجا که کابلهای جدید را می توان با قرار دادن آنها در سینی، به جای کشیدن آنها از طریق یک لوله، نصب کرد.

    طبق قانون ملی برق (NEC)، یک سینی کابل یک واحد یا مجموعه ای از واحدها یا بخش ها و اتصالات مربوطه است که یک سیستم ساختاری سفت و سخت مورد استفاده قرار می گیرد که به طور ایمن کابل ها و مسیرهای اتصال را پشتیبانی می کند.


    انواع سینی کابل

    انواع مختلف سینی در برنامه های مختلف استفاده می شود. سینی جامد در پایین، حداکثر حفاظت را برای کابل فراهم می کند، اما نیاز به برش سینی یا استفاده از اتصالات برای ورود یا خروج از کابل است. محفظه عمیق و محکم برای کابلها، کانال کابل یا کابل را نامگذاری می کند


    سینی تهویه شده در انتهای سینی شکاف وجود دارد، اجازه می دهد تا برخی از گردش هوا در اطراف کابل، تخلیه آب، و اجازه می دهد برخی از گرد و غبار را از طریق سینی سقوط. کابل های کوچک ممکن است از طریق سینی از طریق سوراخ های تهویه خارج شوند، که ممکن است اسلات یا سوراخ هایی باشد که در پایین قرار دارند. نردبان کابل دارای کابل های پشتیبانی شده توسط یک نوار پیاده روی است، به طور مشابه با رینگ های نردبان، با فواصل منظم به ترتیب 4 تا 12 اینچ (100 تا 300 میلی متر).


    سینی های نردبان و تهویه ای ممکن است پوشش های جامد برای محافظت از کابل از سقوط اشیاء، گرد و غبار و آب داشته باشند. سینی برای استفاده در خارج از منزل یا در مکان های گرد و خاکی ممکن است شکل شگرفی برای ریختن آوار، از جمله گرد و غبار، یخ یا برف داشته باشد. سینی های کابلی سبک تر در شرایطی که تعداد زیادی از کابل های کوچک استفاده می شود، مناسب تر است مانند کابل های شبکه تلفن یا کامپیوتر. این سینی ها ممکن است از سیم مش ساخته شده باشند، به نام "سبد کابل" [2] یا به شکل یک ستون مرکزی (ریل) با دنده ها طراحی شده اند تا کابل را در هر طرف پشتیبانی کنند.


    سینی کانال یک پشتیبانی اقتصادی را برای قطره های کابل فراهم می کند و کابل شاخه از سیستم سینی کابل کمان پشتیبانی می کند. سینی کانال کانال برای نصب و راه اندازی با تعداد محدودی از کابل سینی هنگامی که کانال نامطلوب است استفاده می شود.


    کابل های برق قوی که در سینی گذاشته می شود ممکن است نیاز به پشتیبانی از بلوک برای حفظ فاصله بین هادی ها، برای جلوگیری از بیش از حد از سیم ها. کابل های کوچک ممکن است در سینی های افقی بی ثبات باشند یا با پایه های کابل به پایین سینی های عمودی نصب شوند.


    سی چنل یا سی ریل قطعه ای کاربردی است که از آن می توان برای نگهداشتن لوله های فولادی و کابل بوسیله ی بست های دوتیکه ی مخصوص و همچنین بعنوان نگهدارنده ی انواع مختلف ساپورت با طرح ها و نقشه های مختلف برای نگهداشتن انواع سینی کابل و نردبان کابل بر روی دیوار یا زمین و حتی سقف استفاده کرد.

    سی چنل گالوانیزه گرم جهت نصب لوله های برق در سایز های مختلف تولید شده و از ورق گالوانیزه گرم تولید می گردد.

    قیمت سی چنل بر اساس طول ، عرض ، ضخامت ورق در نظر گرفته می شود و قیمت یو چنل نیز بر اساس میزان سفارش ، ابعاد و قیمت ورق در بازار محاسبه می گردد .

    منبع: سینی کابل
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏16/7/19