1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

گریتینگ

شروع موضوع توسط kian2137 ‏8/7/19 در انجمن مهندسی مکانیک

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏14/3/17
    ارسال ها:
    4
    تشکر شده:
    9
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    زن
    گریتینگ یا معادل فارسی آن درپوش به سازه ای مشبک گفته میشود که بر روی کانال آب یا کانال تاسیسات و یا به عنوان کفپوش روی کف سکو های نفتی یا سایر پروژه های نفت و گاز ، پتروشیمی، پالایشگاهی، آب، برق، تصفیه خانه ها و …. مورد استفاده قرار میگیرد.

    درپوشها دارای طیف گسترده ای به لحاظ شکل و جنس هستند. جنس گریل میتواند فلزی باشد که متداولترین آنها گالوانیزه و چدنی است. همچنین میتواند جنس پلاستیکی باشد.

    مانند پلی پروپیلن ، پی وی سی ، پلی آمید و… شکل گریتنگ ها معمولا دو نوع است یا به صورت مشبک و یا به صورت شیاری است و ابعاد نیز بسیار متنوع است و در عرض های مختلف و با ضخامت های مختلف موجود است.

    انواع گریتینگ از نظر جنس آنها عبارتند از:

    1 – گریتینگ گالوانیزه

    این نوع با استفاده از تسمه ها و میلگرد های فولادی در ابعاد نامحدود ساخته میشود. بعد از ساخت بر روی آن روکشی از جنش گالوانیزه گرم با ضخامت حدود 90 میکرون قرار میگیرد که باعث میشود از آن در برابر خوردگی و زنگ زدگی محافظت کند.

    2 – گریتینگ کامپوزیت

    مهمترین مزیت این گریتینگ نسبت به انواع فلزی علاوه بر برتری در خواص مکانیکی و شیمیایی این است که نسبت به نیاز و درخواست مشتری میتوان خواص محصول نهایی را در بازه وسیعی تغییر داد.
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏8/7/19
    کوکی♥❄، AftabGardoon و vakiloshoara از این ارسال تشکر کرده اند.
  2. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏14/3/17
    ارسال ها:
    4
    تشکر شده:
    9
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    زن
    گریتینگ ایران درین
    به طور کلی گریتینگ کاربردهای متنوعی در صنعت و شهرسازی دارد. این محصول نسبت به نمونه های مشابه خود برتری زیادی دارد و دلیل آن وزن کم، تحمل باربری بالا، عبور نور و هوا و زیبایی بصری آن می باشد. این شبکه ها طیف گسترده ای به لحاظ شکل و جنس دارند که جنس گریل می تواند فلزی باشد که متداول ترین نوع آن گالوانیزه، چدنی و کامپوزیت می باشد. همچنین جنس این درپوش های می تواند پلاستیکی یا فایبرگلاس نیز باشد.

    معمولا گریتینگ به دو شکل مشبک و شیاری در ابعادی کاملا متفاوت طراحی می شود. عرض و ضخامت گریتینگ ایران درین نیز با توجه به خواسته ی مشتریان تعیین می شود. به همین جهت کارشناسان ایران درین سعی دارند محصول مورد نظر مشتریان را ثبت نموده و با ارائه آن به مشتری رضایت آن ها را کسب نمایند.

    منبع : گروه صنعتی ایران درین
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏16/12/19
    کوکی♥❄ و AftabGardoon از این پست تشکر کرده اند.
  3. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏14/3/17
    ارسال ها:
    4
    تشکر شده:
    9
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    زن
    گاتر با توجه به نوع كاربري آن در ابعاد مختلف و با جنس ها و طرحهاي متنوع توليد مي شود مانند گاتر فلزي و گاتر پلاستيكي كه متداولترين نوع گاتر است.
    گاتر فلزي معمولا در فضاهاي مختلف با تردد خودرو مانند داخل پاركينگ،رمپ پاركينگ،محوطه كارخانجات و حاشيه خيابان هاي شهري استفاده ميشود. از گاتر فلزي همچنين در فضاهاي صنعتي مانند سالن رستوران، سالن توليد كارخانجات، موتورخانه ها و آشپزخانه صنعتي استفاده مي شود. اين نوع گاتر شامل گاتر چدني ، گاتر گالوانيزه و گاتر استيل است.
    گاتر پلاستيكي در محيط هايي با تردد عابر پياده مانند سرويسها ، تراس و بام،روف گاردن،حياط،دور استخر و زير دوشها و … استفاده ميشود. گاتر پلاستيكي شامل گاتر پي وي سي ، گاتر پلي آميد ، گاتر پلي پروپيلن و گاتر اي بي اس ميباشد كه در طرح هاي مختلف و با ابعاد متنوع توليد ميشود.

    گريل استخري يك نوع گاتر با درپوش يا گريتينگ است كه براي جمع آوري آب دور استخر و جكوزي ها استفاده ميشود. گريل استخري روي كانال آب دور استخر ها و جكوزي ها قرار ميگيرد.

    براي جمع آوري آب سرريز استخر و جكوزي هميشه يك كانال دور فضاي استخر ايجاد ميشود و روي آن از گريل استخري استفاده ميشود.
    امروزه در بسيار موارد كانال آب دور استخر نيز به صورت پيش ساخته است
    كه مزاياي بيشتري نسبت به كانال هايي دارد كه با سنگ ساخته ميشود.
    البته در فضاهايي كه استخر يا جكوزي به شكل دايره اي يا بيضي شكل هستند به ناچار بايد كانال دور آن با سنگ ساخته شود.


    منبع : گاتر ايران درين
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏2/1/20
    کوکی♥❄ و AftabGardoon از این پست تشکر کرده اند.
  4. کاربر ویژه ゚・*.✿کاربر فعال✿.*・゚ ~✿~

    تاریخ عضویت:
    ‏18/4/19
    ارسال ها:
    8,415
    تشکر شده:
    26,363
    امتیاز دستاورد:
    118
    جنسیت:
    مرد
    کاش یک عکسش رو میذاشتید ببینیم این چیه ؟
     
    کوکی♥❄ از این پست تشکر کرده است.
  5. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏29/4/20
    ارسال ها:
    3
    تشکر شده:
    4
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    زن
    لیوان کاغذی چه کاربردهایی دارد؟
    به راستی می توان گفت
    این روزها لیوان کاغذی بخش غیرقابل انکاری از زندگی بشر شده است و شاهد کاربرد آن در مهمانی های خانوادگی، مراسم های بزرگ، تولدها، جشن ها، دورهمی ها و … شده است. این نوع لیوان چه در سازمان های بزرگ و چه در مراسم های خانوادگی جایگاه مخصوص خود را پیدا کرده است و دلیل آن ممکن است کم شدن بار شستشو ظرف های غیریکبار مصرف، سهولت در ست کردن ظروف ، طرح های زیبا، عدم نگرانی از شکستن ظرف ها، تغییرشکل لیوان های پلاستیکی و … باشد. یکی از کاربردهای جذاب لیوان کاغذی که ممکن است کمتر به آن پرداخته شود در معرفی برند سازمان های بزرگ و کوچک می باشد که آن ها می توانند با چاپ لیوان کاغذی با تصویر لوگو یا نماد شرکتشان، برندشان را در اذهان عمومی یادآور شوند.
    [​IMG]
    چاپ لیوان کاغذی ۲۰۰ سی سی
    از جدیدترین خدمات شرکت ساحل جنوب چاپ لیوان کاغذی ۲۰۰ سی سی می باشد. یکی از پر مصرف ترین لیوان ها که چاپ آن توسط مجموعه ما انجام می شود، چاپ لیوان کاغذی ۲۰۰ سی سی است که در چاپ آن از از پوشش پلی اتیلن استفاده می شود. این پوشش در چاپ لیوان سبب می شود تا این لیوان ها زودتر در محیط زیست بازیافت شوند و د ار چرخه محیط زیست کمترین صدمه را به طبیعت وارد نمایند. این لیوان ها در تماس با مایعات با درجه حرارت بالا کمترین تاثیر شیمیایی دارند و کاملا اصول بهداشتی بر روی آنها رعایت شده است.
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏29/4/20
    کوکی♥❄ و *Sajjad* از این پست تشکر کرده اند.
  6. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏14/3/17
    ارسال ها:
    4
    تشکر شده:
    9
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    زن
    گاتر در لغت به معنی کانال آب یا ناودان است و در علم مهندسی به انواع کانال پیش ساخته ، آبرو، ناودان یا جوی آب گفته می شود که برای جمع آوری و زهکشی آبهای سطحی در فضاهای مختلف استفاده می شوند. ناودان یا همان گاتر با توجه به نوع کاربری آن در ابعاد مختلف و با جنس ها و طرحهای متنوع تولید می شود مانند گاتر فلزی و پلاستیکی که متداولترین نوع کانال آب است.
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏21/5/20
    کوکی♥❄ و *Sajjad* از این پست تشکر کرده اند.
  7. Game Developer کاربر ارزشمند❤

    تاریخ عضویت:
    ‏26/11/10
    ارسال ها:
    23,931
    تشکر شده:
    6,139
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    مرد
    حرفه:
    برنامه نویس بازی های کامپیوتری و موبایل
    خیلی خوردن نوشیدنی مثل آب پرتغال تو این لیوان ها رو دوس دارم

    دو تا مشکل بزرگ دارند ، نمیشه توشون چیز داغ مثل چایی خورد

    و برای طبیعت هم به شدت مضر هستن
     
    کوکی♥❄ و saddaf از این پست تشکر کرده اند.
  8. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏29/4/20
    ارسال ها:
    3
    تشکر شده:
    4
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    زن
    مرحله به مرحله تا تولید لیوان کاغذی
    مراحل تولید لیوان کاغذی
    [​IMG]

    اصلی ترین ماده مورد نیاز تولیدکنندگان لیوان کاغذی، چوب است. چوب که یک منبع تجدیدپذیر است می تواند از همه ی جنگل هایی که مطابق استاندارد هستند، تهیه شود. امروزه ایده ها و افکار مختلفی درباره ی نحوه ی ساخت لیوان های کاغذی و تاثیر آن ها بر محیط وجود دارد. در این پست به ارائه اطلاعاتی درباره ی چگونگی تولید کاغذ لیوان کاغذی و تجدید پذیری آن می پردازیم.
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏14/11/20
    کوکی♥❄ از این پست تشکر کرده است.
  9. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏29/4/20
    ارسال ها:
    3
    تشکر شده:
    4
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    زن
    فروش لیوان کاغذی

    فروش لیوان کاغذی مقاله ای هست که در ادامه این متن برای شما ارائه می دهیم. امروزه لیوان کاغذی یکی از محصولات محبوب به حساب می آید که مصرف آن نسبت به گذشته افزایش چشمگیری داشته است. این محصول در انواع مختلفی تولید می شود که هر کدام دارای کاربردهای متفاوتی می باشند. از لیوان کاغذی در موقعیت های مختلف استفاده می شود، مانند: آب سردکن ها، کافی شاپ ها، همایش ها، دانشگاه ها، شرکت های بزرگ و کوچک، کنفرانس های علمی، مراسم های مناسبتی، عزاداری ها، جشن ها، تولدها و …. . در ادامه نیز به ارائه ی اطلاعات کامل تری درباره ی لیوان کاغذی و فروش لیوان کاغذی می پردازیم.

    [​IMG]

    گروه تولیدی لیوان کاغذی ساحل جنوب ، فروش لیوان کاغذی و خدمات چاپ لیوان کاغذی و کاسه کاغذی را در تهران و شهرستان ها دارد. برای اطلاع از قیمت لیوان کاغذی تماس بگیرید.
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏12/12/20
    کوکی♥❄ از این پست تشکر کرده است.