1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های دنیا در سال ۲۰۱۹

شروع موضوع توسط DaniyaL ‏4/7/19 در انجمن برنامه و بازی

  1. Darkness

    تاریخ عضویت:
    ‏18/3/13
    ارسال ها:
    3,398
    تشکر شده:
    19,400
    امتیاز دستاورد:
    116
    جنسیت:
    مرد
    حرفه:
    B4A
    اخیرا لیستی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های جهان بر اساس تعداد دانلود آن‌ها در فصل نخست سال ۲۰۱۹ میلادی منتشر شد که در این لیست شاهد برنامه‌های محبوبی، چون اوبر، اینستاگرام و یوتیوب هستیم.

    کارشناسان فعال در موسسه‌های تحقیقاتی و آماری در هر دوره‌ای لیستی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های جهان را منتشر می‌کنند. این اپلیکیشن‌ها در فروشگاه‌های آنلاین، چون گوگل پلی استور و اپ استور قابل دانلود و نصب هستند. بر اساس جدیدترین آماری که کارشناسان منتشر کرده‌اند، با ۹ اپلیکیشن محبوب آشنا می‌شویم که در فصل نخست سال ۲۰۱۹ میلادی بیشترین تعداد دانلود را به خود اختصاص دادند. در ادامه با این اپلیکیشن‌ها آشنا می‌شویم.

    اوبر (Uber)

    [​IMG]

    اوبر در دسته‌بندی اپلیکیشن‌های حمل و نقل قرار می‌گیرد که کاربران از آن به عنوان یک تاکسی‌یاب آنلاین و اینترنتی استفاده می‌کنند. این اپلیکیشن بیشترین سهم را در بازار‌های جهانی، چون مناطق آمریکای شمالی و اروپا به خود اختصاص داده است. طبق جدیدترین آماری که کارشناسان این حوزه منتشر کرده‌اند، اوبر در بیش از ۴۰۰ شهر و ۷۰ کشور دنیا بالغ بر ۸ میلیون نفر کاربر فعال دارد.

    اینستاگرام (Instagram)

    [​IMG]

    در حال حاضر اپلیکیشن اینستاگرام به عنوان محبوب‌ترین شبکه اجتماعی در فضای مجازی محسوب می‌شود که نسل جوان و نوجوان بیشترین رده‌های سنی کاربران این شبکه اجتماعی را تشکیل می‌دهند. هم‌اکنون اینستاگرام در جهان بیش از ۱ میلیارد نفر کاربر دارد که به صورت روزانه در آن فعال بوده و اوقات خود را با آن می‌گذرانند.

    ایر بی ان بی (Airbnb)

    [​IMG]

    اپلیکیشن ایر بی ان بی جزو اپلیکیشن‌های ضروری مسافران شناخته می‌شود که کاربران می‌توانند از آن برای دریافت خدمات سفر، رزرو هتل و یافتن اقامتگاه‌های ارزان‌قیمت استفاده کنند.

    نتفلیکس (Netflix)

    [​IMG]

    نتفلیکس جزو محبوب‌ترین شبکه‌های آنلاین است که کاربران از آن برای تماشای آنلاین فیلم و سریال استفاده می‌کنند. این برنامه از طریق شبکه‌های استریم و اینترنتی برای کاربران خود فیلم و سریال‌های متنوعی را پخش می‌کند. نتفلیکس در سال‌های گذشته با رشد بسیار چشمگیری همراه بوده و در اشتراک‌گذاری ویدیو به موفقیت بزرگی رسیده است.

    آمازون (Amazon)

    [​IMG]

    لقب بزرگترین پلتفرم خرده فروشی آنلاین در جهان به شرکت آمازون تعلق دارد که این شرکت توانست نظر میلیون‌ها کاربر را به خود جلب کند.

    یوتیوب (YouTube)

    [​IMG]

    اپلیکیشن یوتیوب نیز به عنوان محبوب‌ترین شبکه اجتماعی آنلاین در حوزه پخش ویدیو و فیلم محسوب می‌شود که کاربارن ساعت‌ها در آن به تماشای ویدیو‌های مختلف مشغولند.

    دراپ باکس (Dropbox)

    [​IMG]

    دراپ‌باکس به عنوان ارائه‌دهنده خدمات میزبانی پرونده و ذخیره‌سازی فایل در فضای ابری در محیط وب محسوب می‌شود که از قابلیت همگام‌سازی پرونده‌ها و فایل‌های مختلف بر روی چند سیستم مختلف و مابین چند کاربر از طریق اینترنت بهره می‌برد.

    اسپاتیفای (Spotify)

    [​IMG]

    اسپاتیفای (Spotify) به عنوان بهترین اپلیکیشن پخش آنلاین موسیقی شناخته می‌شود که به همین دلیل در لیست محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های جهان قرار می‌گیرد. البته استقبال از این اپلیکیشن طی سال گذشته با رشد چشمگیری همراه بوده و در حال حاضر میزبان تعداد زیادی از کاربران پولی و رایگان است. این اپلیکیشن بر روی سیستم عامل اندروید، iOS، ویندوز و مک نیز قابل نصب است و کاربران می‌توانند به واسطه آن به صورت کاملا قانونی و با رعایت حق کپی رایت ناشران موسیقی، این آهنگ‌ها را به صورت آنلاین گوش دهند. گفتنی است این اپلیکیشن در سال ۲۰۰۶ میلادی در سوئد راه‌اندازی شده و طی سال‌های گذشته به موفقیت خوبی دست پیدا کرده است. اپل موزیک و پاندورا به عنوان رقبای اصلی اسپاتیفای شناخته می‌شوند.

    سیملس (Seamless)

    [​IMG]

    اپلیکیشن سیملس جزو اپلیکیشن‌های سفارش آنلاین غذا محسوب می‌شود که طی سال‌های اخیرا از رقبای اصلی خود سبقت گرفته و نگاه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است.

    منبع: netsolutions
     
    hileya و para3to از این پست تشکر کرده اند.
  2. داره راه میوفته!

    تاریخ عضویت:
    ‏7/7/19
    ارسال ها:
    28
    تشکر شده:
    162
    امتیاز دستاورد:
    33
    جنسیت:
    مرد
    حرفه:
    بلاگر
    متاسفانه اینستاگرام در این لیست قرار داره