1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

بررسی سه برند عطر و ادکلن مشهور دنیا

شروع موضوع توسط sarahamidi ‏1/7/19 در انجمن مقالات آموزشی

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏1/7/19
    ارسال ها:
    2
    تشکر شده:
    5
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    زن
    در این مقاله قصد داریم به بررسی سه برند مشهور عطر و ادکلن دنیا یعنی عطر شنل، ادکلن لالیک و ادکلن ورساچه بپردازیم. قطعاً آشنایی هرچه بیشتر با برندهای عطر و ادکلن و آگاهی نسبت به مواد به کار رفته در عطر ها میتواند در تصمیم گیری برای انتخاب عطر مناسب موثر باشد. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

    عطر شنل

    تاریخچه فعالیت برند فرانسوی شنل در زمینه عطر و لباس به چندین دهه میرسد. نام عطر شنل نامبر فایو که یکی از مدل های عطر شنل است، در میان ۲۵ عطر خاص دنیا به چشم می خورد البته مدل های دیگر عطر شنل نیز وجود دارد که محبوبیت زیادی دارند.

    اساس ساخت برند شنل بر مبنای شعارهای مهم و تاثیر گذار بوده است. محصولات شنل زنان را شیک تر می سازد. این جمله یکی از مهمترین شعارهای این برند است.

    به نوعی می توان گفت یکی از دلایل موفق شدن این برند توجه مدیران آن به در نظر گرفتن سنین مختلف و سلایق مربوط به آنها بوده است. حتما برای شما هم جالب است که لیستی از بهترین عطرهای برند شنل را در اختیارداشته باشید. در ادامه توضیح کوتاهی در مورد آن ها خواهیم داد.

    عطر شنل کوکو مادمازل

    این عطر با رایحه ای لوکس و به یادماندنی، مورد علاقه خانم ها در سنین مختلف است. این عطر دارای بویی اصیل و خاص است که می توان در موقعیت های مختلف از آن استفاده کرد. طبع این عطر گرم بوده و رایحه ای شیرین دارد.


    عطر شنل مدل Coco

    این عطر دارای رایحه ای، شیک، کلاسیک، تند و کمی شیرین است که برای خانم ها طراحی شده. این عطر نشان دهنده شخصیت قوی است.

    عطر شنل شماره ۵

    یکی از عطرهای محبوب و پرفروش در تاریخ محسوب می شود که طراحی و تولید آن توسط ارنست انجام شد. استفاده از این عطر برای هر موقعیت مناسب است.

    عطر شنل مدل Tendre

    این عطر مناسب فصل های گرم سال بوده و دارای رایحه ای شیرین، تند و خنک است.

    عطر زنانه شنل مدل Allure

    رایحه این عطر از ترکیب گلهای معطر و تازه تشکیل شده که شباهت زیاد آن به شنل شماره ۵ کاملا بارز است. این عطر رایحه ای شیرین دارد و جزو دسته بندی عطرهای شرقی محسوب می شود.

    عطر مردانه شنل مدل Blue de chanel

    یک عطر مردانه و امروزی که از سال ۲۰۱۰ به بازار آمد، مناسب برای استفاده در هوای معتدل و گرم سال است. البته کاربرد آن در زمستان هم مانعی ندارد. این عطر دارای رایحه چوب و حال و هوای شرقی است.

    برند لالیک

    لالیک برند عطر و ادکلن فرانسوی است. دارای ۶۵ عطر در کلکسیون خود است. لالیک مردانه مدل انکر نویر یکی از مدل های معروف برند لالیک است.

    ادکلن لالیک مردانهNoir Encre یا جوهر سیاه مناسب برای مردان مدرن، کلاسیک و خردمند است. برای طراحی شیشه این عطر از جوهردان معروف شرکت لالیک در سال ۱۹۱۳ الهام گرفته شده است. این عطر دارای رایحه ای تلخ بوده و در سال ۲۰۰۶ به بازار معرفی شد.

    ادکلن لالیک مردانه Lalique Hommage

    این عطر فوق العاده و لوکس، دارای رایحه ای گرم و تند بوده و برای مردان اهل مطالعه مناسب است. دلیل منحصر بفرد بودن این عطر طراحی آن توسط christine Nagel و Bijaoui Mathilde دو عطرساز مشهور است. تولید این عطر در سال ۲۰۱۱ انجام شد.

    ادکلن ورساچه

    ورساچه برند ایتالیایی است که جزو پر طرفدار ترین و بهترین برند های عطر سازی است. ویژگی های خاص ادکلن ورساچه آن را از بقیه عطرها متمایز می کند. در ادامه تعدادی از عطر های معروف مردانه ورساچه را به شما معرفی خواهیم کرد.

    ادکلن ورساچه مدلEDT L Homme

    ادکلن ورساچه ال هوم طرفداران زیادی دارد. این ادکلن با توجه به نت های بویایی که در آن به کار رفته، رایحه ای گرم و تند دارد. اما جالب است بدانید که جزو ادکلن های خنک محسوب می شود، بنابراین برای استفاده در روزهای گرم تابستانی مناسب است و با توجه به رایحه گرم و تندی که دارد آرامش و انرژی را به ارمغان خواهد آورد. این عطر، ترکیبی از صمیمیت و جدیت است و می تواند انتخاب خوبی برای استفاده در محل کار باشد.

    ادکلن ورساچه مدل Blue Jeans EDT

    ادکلن بلو جینز دارای طبع خنک است و مناسب برای استفاده در روزهای گرم تابستان میباشد و دارای رایحه ای شیرین است.


    سخن پایانی

    شما عزیزان میتوانید برای خرید برندهای نام برده شده در بالا و بسیاری از برندهای عطر ادکلن دیگر به وب سایت ایرانوس مرجع خرید عطر و ادکلن مراجعه کنید.
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏1/7/19
    hileya، para3to و DaniyaL از این ارسال تشکر کرده اند.