1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

حراج کوله پشتی دخترانه | گروه هنری چیاکو

شروع موضوع توسط MajiD.JD ‏27/6/19 در انجمن محصولات اینترنتی

  1. کاربر ارشد

    تاریخ عضویت:
    ‏7/6/12
    ارسال ها:
    12,082
    تشکر شده:
    28,151
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    مرد
    حراج% کوله پشتی دخترانه | گروه هنری چیاکو

    [​IMG]
    حراج
    کوله پشتی دست دوز چرمی یشمی
    مدل: K2-9702

    ❌قیمت: 310000 تومان
    ✅قیمت با تخفیف در حراج: 279000 تومان

    مدت حراج 7 روز تا تاریخ 98/4/11 !!!

    گروه هنری چیاکو

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    ~!Ala!~، HossEiN، n@der و 12 نفر دیگر از این ارسال تشکر کرده اند.
  2. کاربر ارزشمند❤

    تاریخ عضویت:
    ‏17/5/11
    ارسال ها:
    39,254
    تشکر شده:
    47,237
    امتیاز دستاورد:
    170
    قشنگه خسته نباشی..ب خواهرت بگو بره تو خط دستبند وگردنبند وپابند
    چرم @};-
     
    AftabGardoon، ~!Ala!~، HossEiN و 5 نفر دیگر از این ارسال تشکر کرده اند.
  3. Neghab_Dar Forever مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏20/4/11
    ارسال ها:
    4,059
    تشکر شده:
    12,722
    امتیاز دستاورد:
    123
    جنسیت:
    مرد
    حرفه:
    Thinker
    و پیشنهاد من اینه که روی اینستاگرام با اصول و بیشتر فعالیت کنید، کاراتون واقعا هم قشنگه هم جنسشون خوبه @};-
     
    AftabGardoon، ~!Ala!~، Pari_A و 2 نفر دیگر از این ارسال تشکر کرده اند.
  4. داره راه میوفته!

    تاریخ عضویت:
    ‏18/7/20
    ارسال ها:
    25
    تشکر شده:
    12
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    مرد
    نکاتی که باید پیش از خرید کوله پشتی رعایت کنید
    معمولا قیمت یک کیف مدرسه دخترانه و پسرانه استاندارد کمی بالا است که در این صورت توصیه می‌کنیم چند نکته را پیش از یک خرید مقرون به‌صرفه و با کیفیت رعایت کنید تا کوله‌پشتی‌تان برایتان تا سال‌ها باقی بماند.

    حجم و اندازه کوله پشتی
    محققان و پزشکان بر این باورند که یک کوله پشتی بچگانه نباید بیشتر از ۱۰ تا ۲۰ درصد از وزن بدن کودکتان باشد. در این صورت پیش از خرید یک کیف مدرسه بچگانه و توجه به ظاهرش، به اندازه و حجم کوله پشتی دقت کنید تا به کمر فرزندتان آسیب نرساند.
    کوله پشتی دانشجویی و مدرسه با کوله پشتی کوهنوردی و مسافرتی متفاوت است. یک کیف مدرسه و دانشجویی استاندارد، کمی از یک لپ‌تاپ بزرگ‌تر است که در غیر این صورت مناسب مدرسه یا دانشگاه نخواهد بود، چرا که کتاب و دفتر بزرگ دانشجویان و دانش‌آموزان در کیف کوچک جای نمی‌گیرد.

    [​IMG]
    کوله پشتی‌های پارچه‌ای
    کیفیت و راحتی کوله پشتی
    اکثر دانشجویان و دانش‌آموزان از شانه درد و کمر درد شاکی هستند که این موضوع در سنین پایین نوجوانان و جوانان عادی نیست. دلیل اصلی این دردها کیفیت نامرغوب کوله پشتی‌ فانتزی و غیر استاندارد است. چرا که اکثر نوجوانان ظاهر را به کیفیت کیف مدرسه ترجیح می‌دهند.
    در سال‌های اخیر، کوله پشتی‌ مینیمال، کوچک و فانتزی در میان کودکان و نوجوانان مرسوم شده است. این مدل کوله پشتی‌ها کیفیت بالایی ندارند و از استاندارد کافی برخوردار نیستند و نمی‌توانند وزن کتاب و دفترهای سنگین را تحمل کنند که در نتیجه باعث پارگی کیف دانشجویی یا مدرسه می‌شود. کوله پشتی فانتزی و مینیمال تنها مناسب یک استایل کژوال و غیرمدرسه‌ای است که در این صورت باید وسایل کمی مانند کیف پول، کلید و تلفن همراه درون کیف قرار دهید.
    ممکن است کیف مدرسه دخترانه یا پسرانه تک بند به یکی از شانه‌ها آسیب برساند و باعث افتادگی شانه شود. علاوه بر این یک کوله پشتی غیر استاندارد پس از مدتی باعث گودی کمر و آسیب به مهره‌های ستون فقرات می‌شود. در این صورت کیفیت و راحتی کوله پشتی پسرانه و دخترانه در اولویت قرار دارد.

    کوله پشتی مردانه
    ویژگی و قابلیت کوله پشتی

    معمولا یک کوله پشتی دانشجویی یک محل مخصوص لپ‌تاپ با جنس ابر و فوم دارد تا از وسایل شما در اثر ضربه محافظت کند. علاوه بر این، یک کوله پشتی استاندارد دانشجویی و مدرسه باید ضدآب باشد تا مانع عبور آب از کیف و آسیب به دفتر و کتاب‌ها و سایر وسایل‌ها شود.
    اگر می‌خواهید خرید یک کوله پشتی استاندارد را در برنامه پیش از ورود به مدرسه و دانشگاه قرار دهید، به تعداد جیب‌های داخلی توجه کنید. معمولا یک کوله پشتی مناسب مدرسه و دانشگاه جیب‌های متعدد و کاربردی (مانند جامدادی) و یک جیب مخصوص بطری آب دارد.

    انواع مدل کوله پشتی
    کوله پشتی بچگانه
    [​IMG]
    کوله پشتی بچه گانه
    کوله پشتی بچگانه در دو مدل فانتزی و مناسب مدرسه در بازار به فروش می‌رسد. معمولا کوله پشتی فانتزی بچگانه در طرح‌های عروسکی طرفداران بسیاری در میان کودکان دارد، با این حال کودکان پیش‌دبستانی تا کلاس پنجم دبستان باید از کیف مدرسه بچگانه استاندارد استفاده کنند که با وجود کتاب و دفتر، آسیبی به کمر و گردنشان وارد نشود.
    معمولا کودکان پیش‌دبستانی و دبستانی اندام کوچکی دارند و یک کوله پشتی بزرگ برای اندام آنان مناسب نخواهد بود و به شانه‌ و کمرشان فشار وارد می‌کند. پیش از این گفتیم یک کوله پشتی بچگانه استاندارد باید کمتر از ۱۰ تا ۲۰ درصد از وزن فرزندتان باشد، چرا که وزن کتاب و دفتر به وزن کوله پشتی اضافه می‌شود.
    یکی از کوله پشتی‌های مناسب کودکان پیش‌دبستانی و دبستانی، کیف‌های چرخ‌دار است که شباهت بسیاری به چمدان مسافرتی کوچک دارد. در این صورت نیازی نیست که فرزندتان وزن کوله پشتی و وسایل مدرسه را روی شانه‌هایش تحمل کند و تنها بار کیف مدرسه پسرانه یا کوله پشتی دخترانه را مانند یک چرخ با خود حمل می‌کند.





    کوله پشتی بچگانه در رنگ و طرح‌های متفاوت در بازار به فروش می‌رسد. اگر می‌خواهید خرید کیف مدرسه بچگانه استاندارد برای فرزندتان در لیست خرید بازگشت به مدرسه قرار دهید، سعی کنید کوله پشتی‌های رنگی و طرح‌دار انتخاب کنید، چرا که رنگ‌های شاد و روشن روحیه کودکتان را شادتر می‌کند، علاوه بر این کودکتان کمتر بهانه کیف فانتزی و غیراستاندارد را می‌گیرد. کوله پشتی‌های فانتزی و غیراستاندارد نه تنها عمر کوتاهی دارند و زودتر پاره می‌شوند، بلکه پس از مدتی تاثیر منفی روی شانه و کمر کودکتان می‌گذارد.

    کوله پشتی مدرسه
    [​IMG]
    کوله پشتی مدرسه
    یکی از وسایل ضروری کودکان پیش‌دبستانی و دبستانی در مدرسه، کوله پشتی بچگانه است، که به دلیل طرح و اندازه، از گروه کوله پشتی نوجوانان و دانشجویان جدا قرار می‌گیرد. معمولا کوله پشتی مدرسه جنس محکم‌تر و مقاوم‌تری دارد.
    کوله پشتی مناسب نوجوانان محل لپ‌تاپ ندارد، با این حال شامل جیب‌های متفاوتی در داخل و خارج کیف، از جمله جامدادی، جای دفتر و کتاب، جای بطری آب و … است که دانش‌آموزان وسایل مدرسه خود را در جای مناسب قرار ‌دهند تا نظمی در داخل کیف مدرسه دخترانه یا پسرانه ایجاد شود.
    نوجوانان علاقه دارند یک کوله پشتی بزرگ و جادار انتخاب کنند تا علاوه بر دفتر و کتاب، وسایل مورد نیاز مانند لباس ورزشی، لباس گرم و تغذیه را داخل کیف مدرسه قرار دهند. همچنین، هر چه سن فرزندانتان بالاتر می‌رود، حجم و تعداد دفتر و کتاب‌هایشان بیشتر می‌شود و باید کوله پشتی با اندازه و حجم استاندارد استفاده کنند.
    پیش از خرید کوله پشتی مدرسه باید یک نکته حائز اهمیت را به یاد داشته باشید: جنس کوله پشتی استاندارد باید ضد آب یا برزنتی باشد تا آب از آن عبور نکند و دفتر و کتاب‌ها خیس نشوند. چرا که معمولا کودکان و نوجوانان در فصل‌های باران‌زا به مدرسه می‌روند و باید یک کیف مناسب این فصول انتخاب کنند، در غیر این صورت خسارت جبران ناپذیری به کیف و وسایلشان وارد می‌شود.