1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

پرفروش‌ترین برندهای لپ‌تاپ در سه ماهه اول ۲۰۱۹

شروع موضوع توسط jasmine ‏14/4/19 در انجمن تبلت ها

  1. پرفروش‌ترین برندهای لپ‌تاپ در سه ماهه اول ۲۰۱۹
    ایسنا نوشت: موسسه گارتنر در تازه‌ترین گزارش خود از پرفروش ترین برندهای رایانه‌های شخصی و لپ تاپ در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۹ میلادی خبر داده است.

    در سال‌های اخیر که گوشی‌های هوشمند از قابلیت‌های پیشرفته و کاملی که تا قبل از آن توسط رایانه‌های شخصی و لپ تاپ‌ها صورت می‌گرفت، برخوردار شده‌اند، بازار رایانه‌های شخصی و لپ تاپ با رکود بی سابقه‌ای مواجه شده است.

    کارشناسان و تحلیلگران فعال در مؤسسه تحقیقاتی و آماری گارتنر با بررسی دقیق میزان فروش لپ تاپ‌ها از شرکت‌های برتر فعال در این حوزه دریافتند که تنها سه شرکت در دنیا افزایش فروش رایانه‌های شخصی را در فصل نخست سال ۲۰۱۹ تجربه کرده‌اند این در حالیست که سایر شرکت‌ها روندی نزولی را در میزان فروش محصولات خود شاهد بودند.

    از پرفروش‌ترین برندهای رایانه‌های شخصی و لپ تاپ در جهان در سه ماهه نخست سال جاری میلادی می‌توان به شرکت‌های لنوو، hp ، دل، اپل، ایسوس و ایسر اشاره کرد که به ترتیب سهم آنها در بازارهای جهانی ۲۲.۵، ۲۱.۹، ۱۷.۶، ۶.۸، ۶.۲ و ۵.۷ بوده است.

    در این گزارش‌ها که در وب سایت venture beats آمده است، همچنین اعلام شده است که در فصل نخست سال ۲۰۱۹ میلادی آمار فروش لپ تاپ و رایانه‌های شخصی ۵۸.۵ میلیون دستگاه در جهان بوده است که برای چندمین سال متوالی نشان می‌دهد که فروش این محصولات با روندی نزولی مواجه شده است.
     
    Dorhato، AftabGardoon و para3to از این ارسال تشکر کرده اند.