1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

تعمیر پنل پرینتر کانن

شروع موضوع توسط repair-service ‏10/3/19 در انجمن سخت افزار

  1. داره راه میوفته!

    تاریخ عضویت:
    ‏17/1/19
    ارسال ها:
    22
    تشکر شده:
    3
    امتیاز دستاورد:
    3
    یکی دیگر از سرویس هایی که کاربران پرینتر می توانند با حضور در مرکز تعمیرات پرینتر کانن از آن بهره مند گردند، سرویس های مرتبط با تعمیر پنل پرینتر کانن است. در صورتی که شما نیز از دارندگان و کاربران پرینترهای کانن هستید اما در حال حاضر اشکالاتی در پنل این دستگاه مشاهده می نمایید، با حضور در مرکز تعمیرات پرینتر canon می توانید تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تعمیر پنل پرینتر کانن را دریافت نمایید.
    سرویس های مرتبط با تعمیر پنل پرینتر کانن در این مرکز با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر و توسط تیمی از زبده ترین کارشناسان انجام می پذیرد. جهت آسودگی خیال مراجعان، کلیه خدمات ارائه شده در این مرکز، مشمول گارانتی و ضمانت گشته اند. مدت زمان گارانتی با توجه به نوع اشکال پیش آمده در دستگاه و تعمیرات مورد نیاز جهت بهبود ان، متفاوت بوده و پیش از آغاز به تعمیر دستگاه، به صاحب آن اعلام می گردد.

    رفع مشکلات با استفاده از پنل پرینتر کانن

    گیر کردن برگه در پرینتر:
    ممکن است هنگام پرینت گرفتن، برگه چند بار و پشت سر هم در پرینتر گیر کرده و مچاله شود. در این حالت احتمالا تکه ایی از کاغذ در قسمتی که کاغذ را به داخل میکشاند، گیر کرده باشد. زبانه های پرینتر را باز کرده و قسمت های مختلف را نگاه کنید و کاغذ را پیدا کرده و بیرون بکشید. البته پنلی نیز زیر پرینتر وجود دارد، بنابراین زیر پرینتر هم بررسی کنید شاید کاغذ آنجا گیر کرده باشد. اگر کاغذ را در پنل زیر پرینتر دیدید، با احتیاط آن را بیرون کشیده و آزاد کنید.

    همچنین رطوبت نیز ممکن است باعث شود برگه ها درون پرینتر گیر بیفتند که این امر بیشتر در پرینترهای قدیمی اتفاق میفتد.بنابراین همواره برگه ها را خشگ نگه دارید و تا زمان استفاده، تمام برگه ها در یک بسته بندی باشند تا مرطوب نشوند. در صورت ادامه مشکل می توانید با کارشناسان ما در مرکز تعمیر پنل پرینتر کانن یا سایر بخش های مرتبط با تعمیرات چاپگر کانن تماس بگیرید و تخصصی ترین راهنمایی ها و مشاوره های ممکن را دریافت نمایید.


    پرینت نشدن برگه در پرینتر
    این یک مشکل کلی است و احتمالات زیادی برای آن وجود دارد. ابتدا دستگاه پرینتر را بررسی کنید و ببینید چراغ Error روشن هست یا خیر. سپس بررسی کنید کاغذ در جای مناسب خود قرار داشته باشد. اقدام بعدی محفظه قرارگیری کارتریج است که نباید خالی باشد. پرینتر به دستگاهی که میخواهیم پرینت بگیریم از طریق کابل usb یا بی سیم، ارتباط داشته باشد.در پرینترهای قدیمی، باید حالت چاپ کننده پیش فرض را انتخاب کنید پس وارد کنترل پنل شده از بخش Devices and printers، بررروی پرینتری که میخواهید استفاده کنید کلیک راست کرده و گزینه set as default را زده تا آن پرینتر به صورت پیش فرض انتخاب شود.

    همچنین در برنامه ایی که میخواهید پرینت بگیرید، دستگاه صحیح را باید انتخاب کرده باشید. در صورت ادامه مشکل می توانید با کارشناسان ما در مرکز تعمیر پنل پرینتر کانن یا سایر بخش های مرتبط با تعمیرات چاپگر کانن تماس بگیرید و تخصصی ترین راهنمایی ها و مشاوره های ممکن را دریافت نمایید.

    خارج شدن برگ سفید از پرینتر
    در این حالت هر بار برگه ایی سفید پرینت میشود. مسیر زیر را طی کنید:

    به کنترل پنل بروید، در بخش Devices and printers برروی پرینتر کلیک راست کنید گزینه Printing Preferences را انتخاب کرده و به قسمت Seperator pages برسید. در پرینترهای HP، میتوانید دوبار برروی اسم پرینتر کلیک کرده و سپس برروی customize دوبار کلیک کنید و به بخش تنظیمات پیشرفته یا Advance بروید. در این بخش با دکمه اختصاصی Seperator pages، تنظیمات را انجام دهید.

    کیفیت پایین برگ پرینت شده
    مسدود شدن نازل جوهر در پرینترهای جوهر افشان و یا اشتباه چاپگر در پخش رنگها، میتوانند از دلایل پرینت بی کیفیت برگه باشند. جهت رفع مشکل، هد پرینتر را پاک کنید، به احتمال قوی مشکل حل خواهد شد. جهت این کار گزینه ایی در کنترل پنل پرینتر وجود دارد و یا میتوان نرم افزار پرینتر را از طریق کامپیوتر دستکاری کرد. در صورت ادامه مشکل می توانید با کارشناسان ما در مرکز تعمیر پنل پرینتر کانن یا سایر بخش های مرتبط با تعمیرات چاپگر کانن تماس بگیرید و تخصصی ترین راهنمایی ها و مشاوره های ممکن را دریافت نمایید.
    منبع: نمایندگی پرینتر کانن