1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

بازی‌های موبایل Pokemon تاکنون ۲/۵ میلیارد دلار درآمد داشته‌اند

شروع موضوع توسط Sina ‏10/3/19 در انجمن بازی و کنسول

  1. مدیر بازنشسته☕ ~✿~

    تاریخ عضویت:
    ‏1/5/15
    ارسال ها:
    953
    تشکر شده:
    4,652
    امتیاز دستاورد:
    123
    جنسیت:
    مرد
    [​IMG]
    Pokemon بزرگترین رسانه‌ی جهان بوده و تقریباً تمام بازار‌های سرگرمی‌ها را به سلطه‌ی خود در آورده است؛ از انیمه‌ و بازی‌های ویدئویی گرفته تا کارت‌های بازی و موارد دیگر. حال به تازگی شرکت تحلیلی Sensor Tower گزارش تازه‌ای را از درآمد بازی‌ها و برنامه‌های موبایل Pokemon منتشر کرده است.

    طبق گزارش این شرکت، بازی‌های موبایل Pokemon تاکنون ۲/۵ میلیارد دلار درآمد داشته‌‌اند. البته بخش زیادی از این رقم، سهم بازی محبوب Pokemon Go است که با درآمد خیره کننده‌ی ۲/۴۵ میلیارد دلار ، ۹۸ درصد درآمد کلی عناوین موبایل این مجموعه را تشکیل می‌دهد.

    ۵۰ میلیون دلار باقی مانده میان بازی‌های Pokemon Shuffle ،Pokemon Duel ،Pokemon Conquest ،Pokemon TCG Online و Pokemon: Magikarp Jump تقسیم شده است. لازم به ذکر است که ۲۵ میلیون دلار از درآمد کلی به بازی Pokemon Shuffle اختصاص دارد.

    همان‌طور که انتظار می‌رفت، کشور آمریکا با سهم ۳۵ درصد، هنوز هم بزرگترین بازار Pokemon محسوب می‌شود. پس از آن، خانه‌ی این سری یعنی کشور ژاپن با سهم ۲۹ درصد قرار دارد. البته با توجه به محبوبیت و نفوذ بالای این سری در تمام جهان، حتی بازار‌های کوچک‌تر نیز درآمد بسیار زیادی را برای شرکت پوکمون کمپانی (The Pokemon Company) به ارمغان می‌آورند.

    منبع : گیمفا
     
    *Sajjad* و para3to از این پست تشکر کرده اند.