1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

یک فروند ایرباس ٣٢١ تحت مالکیت کیش ایر درآمد

شروع موضوع توسط M!LAD ‏17/2/19 در انجمن وسایل هوایی

  1. Evergreen مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏15/2/19
    ارسال ها:
    1,283
    تشکر شده:
    6,392
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    مرد
    [​IMG]


    با حول و قوه الهی و با درایت و تلاش مدیریت کلان شرکت کیش ایر، یک فروند هواپیمای ایرباس ٣٢١ با تغییر رجیستر تحت مالکیت این شرکت درآمد.

    به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت هواپیمایی کیش، در سال ١٣٩٥ دو فروند هواپیمای ایرباس ٣٢١ به ناوگان هواپیمایی این شرکت ملحق گردید. هواپیماهای مذکور با سال ساخت ٢٠٠٨ در زمان ورود در زمره جوانترین ایرباسهای کشور محسوب می‌گردید. شرایط هواپیماها بصورت اجاره بشرط تملیک بوده و با توجه به شرایط برجام در آن مقطع زمانی خطری از لحاظ عدم ایفای تعهدات از جانب شرکت فروشنده، کیش ایر را تهدید نمی‌نمود. همزمان با خروج آمریکا از برجام و اعمال شرایط تحریمی جدید توسط استکبار جهانی، مدیریت کلان این شرکت را بر آن داشت تا با اتخاذ تمهیدات و رایزنیهای لازم با شرکت فروشنده نسبت به تغییر رجیستر و تحت مالکیت در آوردن هواپیماهای مذکور اقدام نماید. نهایتا به لطف الهی، تلاشهای صورت پذیرفته به نتیجه رسید و یکی از هواپیماهای مذکور در مالکیت این شرکت قرار گرفت. شایان ذکر است این هواپیما که در سال گذشته به دلیل برخورد آهو با موتورش در جزیره کیش زمینگیر شده بود، با پیگیری‌های مستمر مدیرعامل این شرکت در راستای اتخاذ سیاستهای مقاومتی علیه تحریمهای ظالمانه استکبار جهانی و با فراهم نمودن تسهیلات ریالی و ارزی در روز گذشته به ناوگان عملیاتی این شرکت ملحق شد.

    ضمنا مراحل تغییر رجیستر و تحت مالکیت درآوردن دومین هواپیمای ایرباس این شرکت طی گردیده است و بزودی با الحاق دومین هواپیما در خط پرواز و افزایش تعداد صندلی پرواز این شرکت، امکان ارائه خدمات بیشتر به هموطنان عزیز در ایران اسلامی فراهم می‌گردد.
     
    para3to و AftabGardoon از این پست تشکر کرده اند.