1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

تخریب سلول‌های چربی توسط دستگاه لیپوماتیک

شروع موضوع توسط zibaei123 ‏11/2/19 در انجمن رشته پزشکی

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏12/1/19
    ارسال ها:
    9
    تشکر شده:
    6
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    زن
    تخریب سلول‌های چربی توسط دستگاه لیپوماتیک
    هدف انجام افراد از جراحی لیپوماتیک کاهش وزن نمیباشد بلکه کاهش یا تغییر سایز، حجم و فرم بدن است.جراحی لیپوماتیک توسط جراح متخصص اولترازد معمولا راحت است و رضایت بیماران را با خود ب همراه دارد.

    [​IMG]

    این دستگاه توسط هزینه لیپوماتیک سازمان دارویی مورد تایید قرار گرفته است و چربی های موضعی را میتواند با روش دقیق و بی خطر ی از بین ببرد.

    حتی این روش برای افرادی که از روش های پیکرتراشی جراحی شکم همچون لیپولیز و یا روش های کار با دستگاه مانند اولترازد استفاده کرده اند مناسب است.



    منبع:/dr-zibaei.ir
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏11/2/19
    m naizar و para3to از این پست تشکر کرده اند.
  2. کاربر ارزشمند❤

    تاریخ عضویت:
    ‏17/5/11
    ارسال ها:
    39,254
    تشکر شده:
    47,237
    امتیاز دستاورد:
    170
    خواهشا تبلیغ این کارها رو نکنین
    دوستم لیپوجت کرده
    الان ۲۰ روزه ازدرد کلافه شده
    تنها راه راحتی ازچربی اضافه فقط ورزشه
     
    m naizar، DaniyaL و Bahar از این ارسال تشکر کرده اند.
  3. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏7/1/19
    ارسال ها:
    11
    تشکر شده:
    4
    امتیاز دستاورد:
    3
    تاریخچه طب سوزنی ،نظریه طب سوزنی در چین آغاز شد.نخستین بار در اسناد ادبیات چند صد سال قبل ازعصر معاصرثبت شده است.

    فلسفه ی تاریخچه طب سوزنی ریشه در سنت دائو است که بیش از 8000 سال به طول می انجامد. مردم این زمان در حال گردش و تفکر انرژی در جهان هستند.

    جامعه ابتدایی چین به دو دوره زمانی تقسیم می شود - عصر سنگ قدیمی (10،000 سال پیش و فراتر از آن) و عصر سنگجدید (10،000 - 4000 سال پیش). در طول عصر حجر قدیمی، چاقوها ساخته شده از سنگ و برای بعضی از روش های پزشکی استفاده می شود. در طول عصر جدید سنگ، سنگ به سوزن های زیبا ساخته شده است و به عنوان ابزار بهبود است. بسیاری از سوزن های سنگی و سوزن های ساخته شده از بامبو و استخوان از خرابه های چین گرفته شده اند.

    تاریخچه طب سوزنی حدود 6000 سال قبل از میلاد دردرمان طب سوزنی به جای سوزن ها، سنگ های تیز شده و استخوان های تیز مورد استفاده قرار گرفتند. این ابزار همچنین برای روش های جراحی ساده مانند لگن آبسه و غیره استفاده می شد .

    تاریخچه طب سوزنی مستند شده

    اسناد مهر و موم شده در سال 198 قبل از میلاد در آرامگاه م وانگ دویی در چین هیچ اشاره ای به روش های طب سوزنی ندارند اما دارای مراجعی راجع به سیستم مریدین هستند.

    نظریه طب سوزنی معتقد است که انرژی در بدن انسان جریان می یابد و این انرژی می تواند برای ایجاد تعادل و سلامت هدایت شود. این جریان انرژی نامیده می شود و "چی" تلفظ می شود.

    نظریه طب سوزنی معتقد است که این چی در طول بدن در طول 12 کانال اصلی به نام مریدین حرکت می کند. این مریدانی ها نماینده اعضای اصلی و عملکرد بدن هستند. اما این مریدین ها راه دقیق اعصاب و جریان خون را دنبال نمی کنند.

    توسعه طب سوزنی

    تاریخچه طب سوزنی،طب سوزنی در طول چند قرن بعد توسعه یافت و به تدریج یکی از درمان های استاندارد مورد استفاده در چین شد. این روش های استفاده از ماساژ، رژیم غذایی، طب گیاهی و حرارت درمانی یا موکسا بوسیون را تکمیل و پشتیبانی می کند .

    تاریخچه طب سوزنی بین قرن چهاردهم و شانزدهم سلسله مینگ شکوفا شد (1644-1368). در طول این دوره، مجموعه بزرگ طب سوزنی و Moxibustion با اصول طب سوزنی منتشر شد که در آن شیوه های مدرن این سنت پایه ریزی شده است. این کتاب در ادامه به توصیف 365 مورد اشاره می کند که نشان دهنده بازه های کانال است که از طریق آن می توان سوزن ها را برای تغییر جریان چی وارد کرد.
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏24/12/22
  4. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏24/12/22
    ارسال ها:
    3
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    زن
    از گزینه‌های درمان چاقی، غیر از جراحی لیپوماتیک و بدون نیاز به جراحی، داشتن رژیم غذایی مناسب و ورزش کردن منظم است که علاوه بر سلامتی، تا حدی باعث کاهش سایز و وزن نیز می‌شود. اما افرادی هستند که از راه رژیم غذایی و یا ورزش نتیجه مطلوبی نگرفته‌اند. آنها ممکن است کاهش وزن داشته باشند، اما به فرم بدنی ایده آل نرسیدند. مثلا تجمع چربی در ناحیه خاصی از بدن دارند که از روش های بدون جراحی به اصطلاح سوخت نمی‌شود.
    تعدادی از افراد هم هستند که بنا بر دلایل بیماری یا ژنتیکی، روش‌های بدون عمل کاهش وزن و سایز بر روی آنها تاثیرگذار نیست.