1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

بهترین بازی‌های کنسول اکس باکس وان را بشناسید

شروع موضوع توسط MoeinTN ‏14/1/18 در انجمن کنسول ها

  1. داره خودمونی میشه!

    تاریخ عضویت:
    ‏5/10/17
    ارسال ها:
    52
    تشکر شده:
    15
    امتیاز دستاورد:
    8
    جنسیت:
    مرد
    از بازی‌های بزرگ تا عناوین مستقل، بازی‌های اکشن پر زد و خورد تا بازی‌های ماجراجویانه و فکری، در این لیست، از هر سبکی، عنوانی آورده شده و به بهترین بازی‌هایی که برای کنسول اکس باکس وان عرضه شده‌اند، پرداخته شده است. در این لیست، به تمام بازی‌های این کنسول توجه شده و تنها عناوین انحصاری در نظر گرفته نشده‌اند.

    همچنین، این لیست به ترتیب حروف الفبا چیده شده است.

    Alien Isolation

    بازی Alien Isolation هم یک بازی ترسناک خوب است و هم از معدود بازی‌هایی است که بر اساس مجموعه Alien ساخته شده و حال شما را بد نمی‌کند. این بازی، یک بازی اول شخص ماجرایی است که توسط تیمی ساخته شده که به ساخت بازی‌های استراتژیک همزمان مشهور است و بر اساس یک فیلم سینمایی معروف ساخته شده است. همه انتظار یک بازی بسیار بد را داشتند و هیچکس انتظار موفقیت این بازی را نداشت.
    بازی Alien Isolation یک بازی شوتر نیست. این یک بازی مخفی کاری به شدت غیر عادی است و حدس زدن عملکرد هوش مصنوعی موجود بیگانه درون بازی، بسیار سخت است. همین مسئله بسیاری را عاصی کرد، اما نمی‌توان کتمان کرد که جو بازی و فرار از دست موجودی به شدت ترسناک و غیر قابل پیش‌بینی، بسیار لذت بخش است.


    Battlefield 1

    شاید برای بسیاری، این اولین بازی سری Battlefield باشد، اما بازی Battlefield 1 بار دیگر نشان داد که استودیو DICE در ساخت بازی‌های شوتر آنلاین چه تبحری دارد.

    هنگامی که کمپانی EA بازی Battlefield 1 را معرفی کرد، پس زمینه جنگ جهانی اول بازی باعث شد تا طرفداران سری و گیمرهای حرفه‌ای متعجب شوند. آیا جنگ جهانی اول می‌تواند ایده خوبی برای یک بازی شوتر آنلاین عظیم در قرن 21 باشد، آن هم در حالی که اکثر عناوین شوتر به سراغ آینده رفته‌اند؟ معلوم شد که DICE بی‌گدار به آب نزده است. بخش کمپین بازی نه تنها داستان پردازی فوق‌العاده بهتری نسبت به رقیب خود، Call of Duty: Infinite Warfareدارد، بلکه اطلاعات بسیار جالبی درباره جنگ جهانی اول در اختیار ما می‌گذارد و با جلوه‌های سینمایی خود، کاملا رقیب خود را محو می‌کند. بخش آنلاین بازی نیز همانند دیگر عناوین DICE دارای نقشه‌هایی بزرگ و بی مانند و گیم پلی فوق العاده هیجان انگیز و نفس گیر است. بازی battlefield 1 نه تنها یکی از بهترین بازی‌های سال 2016، بلکه یکی از بهترین شوترهای تاریخ است.
    Dark Souls 3

    بازی Dark Souls 3 یک شاهکار است. یک پایان عالی و چشم نواز برای یکی از بهترین فرانچایزهای دنیای بازی و خداحافظی خالق آن، هیدتاکا میازاکی که پس از پنج بازی، برای همیشه با آن خداحافظی کرده است. بازی Dark Souls 3 نه تنها بهترین عنوان برای افرادی است که اولین بار با این بازی آشنا می‌شوند، بلکه پر از ارجاعات و داستان‌هایی است که طرفداران سری Souls را خشنود خواهد کرد.
    البته به یاد داشته باشید که بازی Dark Souls 3 همچنان بازی سختی است، اما نسبت به عناوین قبلی، کمتر گیمر آزار می‌بیند. Bonfireها نزدیک به یکدیگر هستند، فرآیند احضار به خوبی کار می‌کند، آپگرید تجهیزات دیگر منجر به نتایج وحشتناک نمی‌شود و PvP نیز از همیشه بهتر است.

    Diablo 3: Ultimate Evil Edition

    هنگامی که بازی Diablo 3 برای کامپیوترهای شخصی عرضه شد، به دلیل سیستم قفل گذاری غیر متعارفش، با انتقادات فراوانی روبرو شد و به سرعت محبوبیت خود را از دست داد. اما پس از عقب نشینی Blizzard از مواضعش و انجام اصلاحات گوناگون، بازی Diablo 3: Ultimate Evil Edition برای کنسول‌های خانگی عرضه شد که یکی از بهترین و غنی‌ترین نسخه‌های سری Diablo تا کنون است.
    عاملی که باعث شد تا بازی Diablo 3 روی کنسول‌ها بسیار موفق باشد، تغییر کنترل بازی از کامپیوتر به کنسول‌ها بود. در بازی نه تنها از نظر کنترل هیچ کمبودی احساس نخواهید کرد، بلکه Blizzard توانسته بازی را کاملا سازگار با کنسول‌ها بسازد تا همه بتوانند از گیم پلی اکشن نقش آفرینی بازی لذت ببرند.


    Dishonored 2

    بازی Dishonored 1 با گیم پلی گسترده و درگیر کننده خود توانسته بود به یکی از بازی‌های به یاد ماندنی چند سال اخیر بدل شود و اکنون قسمت دوم آن با یک قهرمان جدید، با قدرت‌های جدید آمده و نشان داده که استودیو Arkane، محفلی برای آدم‌های نابغه است.

    در بازی Dishonored 2، عامل اصلی جذابیت، طراحی مراحل بی‌نظیر بازی است. برای مثال می‌تواند به مرحله The Clockwork Mansion اشاره کرد که مقابل چشمان شما تغییر می‌کند و شما را به این فکر وا می‌دارد که اعضای استودیو Arkane چگونه توانسته‌اند چنین ساختار پیچیده‌ای را خلق کنند.


    Divinity Original Sin

    چند سال اخیر، بازی‌های نقش آفرینی با المان‌های اکشن که مناسب بازار غرب هستند، خود نمایی کرده‌اند و در میان عناوین علمی تخیلی اکشن مانند Mass Effect، گاهی بازی‌های مستقل، اما کلاسیکی نیز یافت می‌شوند که همچنان به اصول قدیمی سبک نقش آفرینی وفادارند. در میان این بازی‌ها، می‌توان به بازیDivinity Original Sin اشاره کرد.
    بازی Divinity Original Sin بسیار عظیم است و تیم سازنده با تعصب فراوان، عنوانی تقریبا شبیه ساز خلق کرده و دست شما را نیز بسیار باز گذاشته است و شما در سبک بازی و کارهایی که می‌توانید انجام دهید، کاملا آزاد هستید. بازی Divinity Original Sin در بخش تک نفره به شدت درگیر کننده و در بخش دو نفره، با قابلیت بازی آفلاین، بسیار خنده‌دار و سرگرم کننده است.


    The Division

    به عنوان رقیبی برای Destiny، بازی نقش آفرینی The Division ابتدا به صورت انحصاری برای مدت محدد، به کنسول اکس باکس وان آمد و نبردهای PvPخود را به همراه آورد.هر چند که بازی The Division نیز همانند رقیب خود، Destiny، در هنگام عرضه با مشکلات فراوانی روبرو شد، اما پس از عرضه پچ‌ها و آپدیت‌های فراوان، اکنون همان چیزی است که سازندگان درنظر داشتند. یک بازی شوتر نقش آفرینی با داستانی خوب که فصل دوم آن به زودی آغاز می‌شود و اکنون موقعیت خوبی برای آغاز این بازی است.

    منبع: 118فایل