1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

اطلاعات جدیدی از بازی Star Citizen منتشر شد

شروع موضوع توسط MoeinTN ‏8/1/18 در انجمن برنامه ویندوزفون

  1. داره خودمونی میشه!

    تاریخ عضویت:
    ‏5/10/17
    ارسال ها:
    52
    تشکر شده:
    15
    امتیاز دستاورد:
    8
    جنسیت:
    مرد
    سازندگان Star Citizen اطلاعات جدیدی را درباره هوش مصنوعی این بازی و تلاش‌های خود برای بهبود بخش‌های مختلف آن منتشر کردند.
    استودیو کلاود ایمپریوم، سازنده بازی Star Citizen، در جریان پخش زنده از گیم‌پلی اثر پرخرج و موردانتظار خود به مناسبت فرارسیدن سال نو، اطلاعات جدیدی را درباره این بازی با تمرکز روی هوش مصنوعی NPC‌ها مطرح کرد.

    به گفته سازندگان، سایر کاراکترهای بازی با توجه به هوش مصنوعی طراحی شده، در حالت عادی به کارهایی که برایشان برنامه‌ریزی شده است می‌پردازند، اما شما می‌توانید با آن‌ها ارتباط برقرار کرده و وارد یک بخش داستانی شوید. به گفته کریس رابرتز، یکی از اعضای تیم سازنده، متن بخش داستانی بازی چیزی در حدود ۱۶۰۰ الی ۱۷۰۰ صفحه است که با نام Squadron 42 شناخته می‌شود. یکی از چالش‌های تیم Cloud Imperium این است که مرز میان گیم‌پلی و میان پرده‌های بازی را از بین ببرند تا استار سیتیزن به اثری کاملا قابل‌باور با جهانی منسجم و یکپارچه تبدیل شود. همچنین یکی از نکات جالب این است که نسخه آزمایشی بازی حدود ۱۰۰ کاراکتر منحصربه‌فرد را در خود جای داده است.

    مبارزات هوش مصنوعی، بخشی است که هنوز تیم سازنده مشغول کار روی آن است، اما با این حال در نسخه آلفا کاراکترهای بازی با شما صحبت می‌کنند، جابه‌جا می‌شوند، در موارد ضروری کاور می‌گیرند و بسیاری از کارهای دیگر را که از یک NPC انتظار می‌رود، به خوبی انجام می‌دهند. در حال حاضر، یکی از نکاتی که سازندگان توجه خاصی به آن دارند، بهبود انیمیشن‌های بازی و تنوع آن‌ها است که در نسخه آزمایشی نیز می‌توانید مشاهده کنید که مثلا کاورگیری در چند حالت مختلف انجام می‌شود.

    در طول این نمایش زنده، گیم‌پلی طولانی‌ای هم از بازی به نمایش درآمد که به خوبی جستجو در محیط وسیع بازی و تعامل با هوش مصنوعی را نمایش می‌داد. همچنین میان‌پرده‌هایی نیز از Squadron 42 نشان داده شد و سپس بخشی از مبارزات بازی نیز در حالت اول شخص به نمایش درآمد.

    بازی Star Citizen را می‌توان بزرگ‌ترین و جاه‌طلبانه‌ترین پروژه انحصاری کامپیوتر دانست که میزان سرمایه فراهم شده برای آن از سوی حدود ۲ میلیون حمایت کننده، به رقم چشمگیر ۱۷۴ میلیون دلار رسیده است.

    منبع: 118فایل
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏8/1/18