1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

قفسه فروشگاهی چیست؟

شروع موضوع توسط llvllahya ‏26/9/17 در انجمن مهندسی معماری

  1. داره خودمونی میشه!

    تاریخ عضویت:
    ‏31/7/17
    ارسال ها:
    58
    تشکر شده:
    15
    امتیاز دستاورد:
    8
    جنسیت:
    زن
    امروزه یکی از اجزاء هر فروشگاه که نمی توان از آن چشم پوشی کرد قفسه می باشد که هم برای نگهداشتن و انبار کردن محصولات کاربرد دارد و هم برای عرضه محصول به مشتریان برای بهتر به نمایش گذاشتن محصولات و افزایش فروش بیشتر.
    [​IMG]

    قفسه فروشگاهی دارای انواع مختلفی هستند که شامل:

    قفسه بندی میز صندوق
    قفسه بندی اجیل
    قفسه بندی پوشاک
    قفسه بندی دوطرفه وسط فروشگاه
    قفسه بندی سنگین فروشگاهی
    قفسه بندی گرد
    قفسه بندی میوه وسبزیجات
    قفسه نان
    قفسه یکطرفه کنار دیوار
    قفسه های فروشگاهی نیازمند این هستند که محکم و با دوام باشند و سازگار با محل نصب، همچنین شیک و زیبا و مقرون به صرفه باشند.
    و همچنین باید متناسب با محصولی که در معرض دید مشتری قرار میگیرند باشند. انواع مختلف محصولات نیازمند قفسه فروشگاهی متنوع برای به نمایش گذاشتن بهتر می باشد .

    برای طراحی قفسه های فروشگاه باید به موقعیت و مساحت فروشگاه و همچنین حجم و شکل محصولات و طرز قرار گیری محصولات توجه کرد تا به بهترین سطح فروش رسید.
    قفسه های فروشگاهی نقش مهمی در به نمایش گذاشتن محصول دارند با نمایش خوب، مشتری راحت تر محصول مورد نیاز خود را پیدا می کند علاوه بر این قفسه های فروشگاهی باعث ایجاد راهرو ها و مسیرهای حرکت می شوند با قرار دادن کالاهای مناسب در مسیر حرکت مشتریان میتوان راندمان فروش را بالا برد و وسوسه خرید کالای مورد نظر را برای مشتریان ایجاد کرد.
    قفسه های فروشگاهی علاوه بر زیبا و شیک بودن باید دارای استانداردهایی نیز باشد به عنوان مثال از نظر ارتفاع باید با میانگین قد مشتریان متناسب باشد و یا ارتفاع قفسه ها مناسب با محصولی که در آن قرار می گیرد باشد تا بتواند محصول مورد نظر را به خوبی به نمایش بگذارد و مشتریان بتوانند به راحتی بردارند و یا وزن کالای مورد نظر را بتواند تحمل کند و از نظر مسائل ایمنی طوری نباشد که باعث آسیب رسیدن به مشتریان شود و از لحاظ چیدن قفسه ها به گونه ای باشد که مانع رفت و آمد نشود و در محل های ازدحام باید فضای کافی را داشته باشد.
    قفسه های فروشگاهی که در آنها محصولاتی مانند میوه و یا لوازم یدکی ماشین و به طور کلی لوازم سنگین قرار داده می شوند باید استحکام لازم را داشته باشند
    قفسه های فروشگاهی از مواد مختلفی ساخته می شوند که می توان به آلومینیوم، فراوده های پلاستیکی مانند پلی کربنات آهنی، قفسه های پیش ساخته پیچ و مهره ای را نام برد.
    قفسه فروشگاهی یکی از مهم ترین قسمت ها برای خرید لوازم است از این رو تجهیز فرآیند سیستم به عنوان نماینده ترکیه اقدام به تولید انواع قفسه فروشگاهی کرده است.
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏13/8/22
  2. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏16/7/22
    ارسال ها:
    4
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    مرد
    حرفه:
    نویسنده
    یک نکته‌ی جالب براتون بگم که می‌تونید خیلی راحت قفسه فروشگاهی لوازم یدکی ماشینتون رو خیلی راحت آنلاین سفارش بدید. درحال حاضر بیشتر خریدهای خودمون رو آنلاین انجام می‌دهیم. اوایل مردم یکم ترس داشتند. مخصوصا کسی فکر نمی‌کرد یک روز خرید لوازم یدکی هم آنلاین انجام شود. برای این که از بابت خرید خودتان مثل وقتی که دارید از دیجی کالا خرید می‌کنید مطمئن باشید، خرید لوازم یدکی خودرو های چینی و ایرانی رو از یدک مارکت بخرید. هم مشاوره می‌دن، هم تمام قطعات اورجینال و وارداتی است.
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏10/8/22