1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

ღ ᓅـال روزانـღ ﮩ

شروع موضوع توسط ✘๓๏๏ภ รђค๔๏ฬ✘ ‏14/8/17 در انجمن بخش قرنطینه

  1. کاربر فعال

    تاریخ عضویت:
    ‏13/8/17
    ارسال ها:
    408
    تشکر شده:
    2,863
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    زن
    حرفه:
    ♫♪мυŜιcιმη♪♫
    فال روزانه پنج شنبه 12 مرداد 1396

    [​IMG]

    امروز از قلبتان به خوبی محافظت کنید، زیرا خیلی زود طعمه ی تیر حرف های آزاردهنده ی دیگران خواهد شد. امروز حساسیت شما به طور قابل توجهی افزایش یافته است و باعث شده احساس کنید در برابر دنیای بیرحمی که شما را در بر گرفته است تنها هستید. شاید بد نباشد که امروز را در خانه بمانید و به کارهای عقب افتاده ای که در خانه دارید رسیدگی کنید و یا برای ساعت های طولانی بی آن که هیچ کاری کنید در تختخوابتان بمانید. اگر تصمیم گرفتید که از خانه بیرون بروید حواستان به نقاط ضعفتان باشد تا بتوانید از منابع انرژی خود به درستی استفاده کنید. تا جای ممکن وقتتان را با آنهایی بگذرانید که کمترین آسیب را می توانند به قلب حساستان وارد کنند.


    [​IMG]

    یک فرصت کاری جدید و یا موقعیت بهتری در محل کار فعلیتان دارد برای شما فراهم می شود که شما بهترین گزینه ی ممکن برای آن هستید. شرایط کیهانی موجود نیز دارد شما را با اعتماد به نفس و قدرت بدنی لازم برای این موقعیت تجهیز می کند. شما انرژی فیزیکی و روانی لازم را در اختیار دارید تا به توانایی های خود در رهبری و مدیریت اعتماد کنید. اکنون زمان فوق العاده ای است برای این که کنترل اوضاع را در دست بگیرید. به حوزه هایی از زندگی خود که فکر می کنید دچار رکود شده اند بپردازید و سعی کنید راهی پیدا کنید تا آنها را از این وضعیت بازدارنده رها کنید. این کار شاید آسان نباشد، اما امکانپذیر است.


    [​IMG]

    احساسات شما نسبت به رابطه عاطفی فعلیتان در حال حاضر مدام در نوسان هستند، یک لحظه از وضعیت موجود ناراحت هستید و لحظه ای دیگر همه چیز خیلی خوب و وفق العاده به نظر می رسد. امروز نه به تفکرات مثبت خود امید ببندید و نه با تفکرات منفی خود نا امید شوید، زیرا این تغییرات شدید روحی قابل اعتماد نیستند. سعی کنید تا جای ممکن صلح و آرامش را حفظ کنید و برای خودتان دردسر نتراشید، تا فردا اوضاع خیلی بهتر خواهد شد. امروز خودتان را بیشتر با مسائل فکری و منطقی درگیر کنید. با دوستانتان به بحث های فلسفی بپردازید، کتاب بخوانید و کارهایی را انجام دهید که توجهتان را از احساسات آشفته تان منحرف خواهند کرد.

    [​IMG]
    شاید با خودتان فکر کنید که مو لای درز نقشه هایتان نمی رود، اما اینطور نیست. در واقع، تغییر شرایط در محل کارتان ممکن است مشکلات زیادی در نقشه هایتان ایجاد کرده و شما را مجبور کنند تا این فکرتان را تغییر دهید. اما اوضاع آنقدرها هم که شما فکر می کنید بد نیست، خوشبختانه شما این فرصت را به دست خواهید آورد که با اطمینان خاطری بیش از قبل راهتان را ادامه دهید. فقط به این شرط که اجازه ندهید تردید نسبت به خودتان و توانایی هایتان شما را وسوسه کند پیش از رسیدن به هدفتان تسلیم شوید. اشتباه ترین کاری که ممکن است در حال حاضر انجام دهید این است که از ترس اشتباه کردن هیچ کاری نکنید.
    [​IMG]


    گاهی خلاقیت نتیجه ی توفانی هیجان انگیز از فعالیت ذهنی است، اما گاهی هم نیاز به سخت کوشی و داشتن هدف و رویکردی مشخص دارد. اگر می خواهید بهترین نتیجه ها را به دست بیاورید در حال حاضر بهترین حالت برای شما این است که ترکیبی از این دو را به کار بگیرید. امروز شما آماده اید تا زره ای از فولاد به تن کرده و به میدان جنگ بروید. سطح انرژیتان بسیار بالاست و آماده اید برای رسیدن به هدفتان هر کاری که لازم باشد را انجام دهید. فقط باید مواظب باشید که قربانی احساسات شدید و بیش از حد خود نشوید، در غیر این صورت خودتان را به دردسر خواهید انداخت. این انرژی زیاد شما برای همه بسیار هیجان انگیز خواهد بود.

    [​IMG]
    امروز شاید از محدوده ی امن خودتان خارج شوید، اما به احتمال زیاد جای خیلی دوری نخواهید رفت. مثل هانسل و گرتل که راهشان را علامت گذاری می کردند شما هم روند پیشرفت خود را نشانه گذاری می کنید تا هر وقت خواستید بتوانید راه برگشت خود را پیدا کنید. نباید در جاهای قدیمی به دنبال جواب های سوال هایتان بگردید، با احتیاط پیش بروید، اما نسبت به چیزهای جدیدی که می بینید ذهنی باز داشته باشید. تا زمانی که به خواسته های خود دست پیدا نکرده اید از حرکت نایستید و اجازه ندهید واکنش های دیگران تعیین کننده ی کارهای شما باشند، برای رسیدن به این منظور هم باید در درجه ی اول اعتماد به نفستان را افزایش دهید.
    [​IMG]

    اکنون زمان فوق العاده ای برای به زبان آوردن حرفی است که برای مدتی قصد گفتن آن را داشته اید. مخفی نگه داشتن آن فقط باعث خورده شدن روح و روانتان خواهد شد، پس آنچه در دل دارید را بیرون بریزید. نگران عواقب آن نباشید و دست به کار شوید. امروز از آن روزهایی است که باید شجاع باشید و در مقابل دیگران نیز همینطور رفتار خواهند کرد. اگر در محل کارتان کسی با عصبانیت با شما رفتار می کند بهترین سلاح شما در برابر او داشتن رفتاری دوستانه خواهد بود، پس از نشان دادن مقابله به مثل خودداری کنید. این گفته ی وینستون چرچیل را به یاد داشته باشید: «سیاست واقعی گفتن حقیقت بدون ناراحت کردن دیگران است».
    [​IMG]

    امروز یکی از همکارانتان ممکن است به خاطر کاری که در واقع شما انجام داده اید مورد تحسین و توجه قرار بگیرد. شاید زیاد برایتان اهمیت نداشته باشد که یک نفر دیگر در مرکز توجه قرار بگیرد، اما به این شرط که زحمات خودتان نادیده گرفته نشوند. هرچند تشویق و تأیید دیگران بسیار لذت بخش است، اما یادتان باشد درخشان ترین ستاره ها آنهایی هستند که به خاطر دیگران می درخشند. امروز در بحث هایی شرکت خواهید کرد که اطلاعات گسترده ای در مورد آنها دارید و حرف هایتان تأثیر قابل توجهی روی بقیه خواهند گذاشت. شاید موفق نشوید آنها را وادار به پذیرش حرف های خودتان بکنید، اما دیدن نگاهشان وقتی دارید حرف می زنید برایتان بسیار لذت بخش خواهد بود.
    [​IMG]

    از اینکه با بیان احساسات خودتان باعث ناراحتی دیگران شوید ترسی نداشته باشید. شما با مخفی کردن احساسات واقعی خود از آنها هیچ لطفی در حقشان نخواهید کرد. وقتی طرف مقابلتان واقعیت ماجرا را نداند نمی توان تصمیمی گیری درستی در رابطه با آن داشته باشد، پس با گفتن واقعیت ها در انجام این کار به او کمک کنید. امروز با نگاه کردن به گذشته و زیر سوال بردن خودتان و کارهایتان هیچ کمکی به خود نخواهید کرد. چشمانتان را به هدفتان بدوزید و با عزیمی راسخ تر از همیشه به حرکت به سوی آن ادامه بدهید. برای رهایی از فشارها و استرس هایی که امروز و در تمام طول هفته ی گذشته تحمل کرده اید هیچ کاری بهتر از بودن با عزیزانتان نخواهد بود.
    [​IMG]

    ریسک کردن در محل کارتان هر چقدر هم که حساب شده باشد باعث می شود که شما دچار حالتی عصبی شود، دلیل آن هم این است که از احساس عدم ثبات اصلا خوشتان نمی آید. خوشبختانه کارهایی که اخیرا کرده اید دارند اثر خودشان را می گذارند و شما بالاخره راهی برای اینکه ببینید آیا کارها طبق نقشه هایتان پیش می روند پیدا خواهید کرد. به هیچ عنوان آن پرچم سفید را بیرون نیاورید و تسلیم نشوید. سختی هایی که در حال حاضر دارید تحمل می کنید موقتی هستند، اما اگر الان تسلیم شوید حسرت و پشیمانی تا ابد همراهتان خواهد بود. امروز انرژی فیزیکی زیادی در اختیار دارید، از آن تا جایی که می توانید استفاده کنید و بیکار ننشینید.

    [​IMG]

    امروز تصمیم گیری برای شما خیلی راحت تر از همیشه است. انگار نگرانی هایتان از قضاوت های دیگران به طور موقتی از بین رفته اند. نه اینکه برایتان مهم نباشد دیگران در مورد انتخاب هایتان چه فکری می کنند، اما می توانید بر اساس خواسته های قلبی خودتان تصمیم بگیرید و بی آن که نگران انتقادات دیگران باشید بر اساس انتخابتان عمل کنید. با این حال باید این نکته را به یاد داشته باشید که شما در اجتماع زندگی می کنید و نمی توانید خودتان را از آن جدا بدانید و واکنش های دیگران دیر یا زود ممکن است باعث اذیت شدن شما شوند. لزومی ندارد خودتان را از جمع جدا کنید، فقط باید حد و مرزهایی را مشخص کنید تا انرژی منفی آنها را از خود دور نگه دارید.
    [​IMG]
    با وجود این که در حال حاضر همه چیز در محل کارتان کاملا قابل پیش بینی به نظر می رسد، اما شما نمی توانید به احساس خودتان اعتماد کنید. بخشی از وجودتان حاضر نیست به این اطمینان خاطر تن بدهد زیرا این آرامش خیال تنها باعث محدودیت شما می شود و نمی گذارد تجربه های جدیدی کسب کنید. اما فراموش نکنید که این ماجراجویی بخش ثابتی از شخصیت شما نیست، پس حواستان باشد با تصمیمی ناگهانی دست به ریسک نزنید. سعی کنید برای انجام کارهای زیادی که در انتظارتان هستند با دیگران همکاری کنید. به این صورت کارهایی کمتر با کیفیتی بهتر انجام خواهید داد و فشار کمتری نیز به شما وارد خواهد شد.
     
    Rะaะiะnะ Gะiะrะl، M!TRA، Pari_A و یک نفر دیگر از این ارسال تشکر کرده اند.
  2. کاربر فعال

    تاریخ عضویت:
    ‏13/8/17
    ارسال ها:
    408
    تشکر شده:
    2,863
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    زن
    حرفه:
    ♫♪мυŜιcιმη♪♫
    فال روزانه سه شنبه 24 مرداد 1396

    [​IMG]
    به زودی یکی از آرزوهای شما که احتمالا مربوط به زمینه کاریتان است، رنگ واقعیت به خود می گیرد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که نشانه های این پیروزی را به دقت شناسایی کنید و قدم های بعدی تان را بر اساس آنها بر دارید. شاید فکر کنید که با معشوق تان به اندازه کافی حرف می زنید اما یادتان باشد که کلام شما باید از ته دلتان بیرون آید. پس امروز برای حرف زدن عمیق تر با معشوق تان وقت بگذارید، آنوقت خواهید دید که چگونه رابطه شما بهبود می یابد.

    [​IMG]

    این روزها در شک و دودلی دست و پا می زنید اما باید هر چه زودتر یکی از آنها را انتخاب کنید. در آن راه نیز باید کمی سخت کوش تر باشید، در این صورت درآمد مالی شما نیز افزایش خواهد یافت، اما باید صبر و تحمل خود را بالا ببرید. زندگی عاطفی شما نیز با این تغییر دچار دگرگونی خواهد شد و شما لحظات شیرین تری را تجربه خواهید کرد. خودتان را از موضوعاتی که شما را آزار می دهد دور می کنید، اما این راه حل خوبی نیست بلکه باید با اعتماد به نفس کامل مقابل آنها بیاستید و برای اهداف خود بجنگید.


    [​IMG]
    در حال حاضر درگیری های زیادی دارید، از نیازهای خود گرفته تا نیازهای خانواده تان و مسئولیت های کاری که روی سرتان انبار شده است. استرس شما زیاد شده و فکر می کنید که ممکن است در رسیدن به آنها به مشکل بر خورید اما نترسید. کلید موفقیت شما ایجاد تعادل میان کارها و مسئولیت هایتان است. اگر در رابطه عاطفی خود کمی گیج و ناامید شده اید، به جای دوری از شریک زندگی تان بهتر است با او قرارملاقاتی بگذارید و تمام سوتفاهم ها را برطرف کنید.

    [​IMG]
    برای رسیدن به هدفی تقلای زیادی می کنید. احساس می کنید که اطلاعات زیادی در آن زمینه ندارید اما یادتان باشد که خبر نداشتن به معنی وقوع اتفاقات بد نیست، پس مثبت اندیش باشید و انرژی های منفی را از خود دور کنید. اگر می خواهید روابط عاطفی تان بهتر از قبل شود، احساسات خود را پنهان نکنید و آن را برای فردی که به او علاقه دارید بازگو کنید. به زودی یک پولی به دست تان می رسد که اگر حواس تان نباشد به همان سرعت هم از دست تان می رود.
    [​IMG]
    امروز روز خوبی برای ایجاد تغییرات و تصمیم گیری در مورد مسائل مالی نیست. هر چند ممکن است که پیشنهادهای خوبی به شما شود اما دست نگه دارید. بهتر است در مورد صحت اطلاعاتی که به دست تان می رسد، اطمینان حاصل کنید سپس در چند روز آینده در مورد آن تصمیم بگیرید. نگران از دست رفتن این فرصت نباشید، مطمئن باشید که اگر همه چیز صحت داشته باشد، این فرصت به زودی از دست تان در نخواهد رفت. اگر در روابط عاطفی خود به مشکل برخورده اید، تنها تغییر زاویه دیدتان می تواند به شما کمک کند.
    [​IMG]
    امروز احساس جذاب بودن می کنید اما به نظرتان این حس هیچ نتیجه ای ندارد زیرا از معشوق تان دور هستید و کسی در اطراف نیست که زیبایی شما را ستایش کند. نگران نباشید زیرا این حس خوب تا دیدار عشق زندگی تان ادامه خواهد داشت. سعی کنید خودتان را با کارهایی که به آنها علاقه دارید، مشغول کنید. در این صورت زمان برایتان راحت تر خواهد گذشت و شما نیز احساس مفید بودن خواهید کرد. با انرژی مثبتی که امروز در فضا پراکنده است، دست به هر کاری بزنید، موفقیت شما حتمی است.
    [​IMG]

    حوصله شما در چنین روزی کم شده است، به همین دلیل نمی توانید در محیط کار خیلی بدرخشید و به چشم آیید.شاید بهتر باشد که خودتان را با کارهای روزمره و کارهایی که نیازی به خلاقیت و ایده های جدید ندارند، سرگرم کنید تا در زمان مناسب، هنگامی که بار دیگر ذهن تان باز شد و خلاقیت تان گل کرد، به کارهای مهم خود بازگردید. از کمک گرفتن از دیگران نهراسید و خجالت نکشید، آنها می توانند راهنمای خوبی برایتان باشند.
    [​IMG]

    این روزها مشکلات مالی گریبان تان را گرفته است و پس از کمی بررسی تصمیم گرفته اید برخی خرج های غیرضروری خود را کم کنید. فکر می کنید که درآمدتان ثابت مانده و هیچ پیشرفتی در کار ندارید اما نگران نباشید زیرا این شرایط موقتی است. در حال حاضر بهتر است نسبت به خرج کردن پول خود محتاط تر باشید تا همه چیز به شرایط قبلی خود باز گردد. خلاقیت در کار نیز می تواند بر درآمد شما بیافزاید اما تحت هر شرایطی آرامش خود را حفظ کنید. اگر مدتی است به فردی علاقمند شده اید، امروز بهترین زمان برای بروز احساسات است.
    [​IMG]

    ارتباط تان با عشق زندگی تان کم شده و این شما را آزار می دهد. ممکن است او از حرفی که شما زده اید، دلگیر شده باشد یا حتی به خاطر شرایط خاصی که برای او بوجود آمده مجبور باشد پیش خانواده اش بماند، اما مشکل او هر چه باشد، بهتر است در موردش با او صحبت کنید تا جای هیچ نگرانی و سوتفاهمی باقی نماند. نگران نباشید، او به زودی چون گذشته به سمت شما باز خواهد گشت.
    [​IMG]
    دوستی به شما پیشنهاد کرده که با او همراه شوید اما شما آن را رد کرده اید، تصمیم تان درست است، بهتر است در خانه بمانید و کمی استراحت کنید. یک حمام آب داغ می تواند حال شما را سر جایش بیاورد. شب هم زودتر به رختخواب روید و به مقدار کافی بخوابید تا فردا با انرژی از خواب بیدار شوید و به کارهای عقب مانده تان رسیدگی کنید. اخیرا در رابطه با شریک زندگی تان به مشکل برخورده اید، اگر هر دو بنشینید و با صداقت با هم گفتگو کنید، تمام مشکلات تان حل خواهد شد.
    [​IMG]
    اخیرا در زمینه شغلی توانایی های زیادی از خود نشان داده اید، این راه را ادامه دهید و با برنامه پیش روید تا به موفقیت ایده آل خود برسید. اگر بر مشکلات غلبه نکنید، آنها بر شما غلبه خواهند کرد. سورپرایزی در راه خواهید داشت که ممکن است دیدار یک دوست باشد، پس خودتان را برای آن آماده کنید. سعی کنید خود واقعی تان باشید، این ساده ترین راه است. اگر نگران عکس العمل دیگران هستید، باید بگوییم که آنها نیز از شخصیت واقعی شما لذت خواهند برد و دوست دارند بیشتر شما را بشناسند.
    [​IMG]

    امروز کمی صبورتر باشید، زیرا ممکن است بی دلیل از دست یکی از عزیزان تان ناراحت و عصبی شوید. هنگام عصبانیت تصمیم نگیرید. اگر عجولانه و بی فکر عمل کنید، نتایج بدی برایتان به همراه خواهد داشت. در رابطه عاطفی خود دچار ابهام شده اید. نمی دانید چه کنید اما یادتان باشد که با نشستن و فکر کردن، هیچ اتفاق خوشایند و رضایت بخشی برایتان به خودی خود نخواهد افتاد. اگر به دنبال شریک زندگی ایده آل خود هستید، از همین حالا قدم اول را بردارید.
     
    Rะaะiะnะ Gะiะrะl، Pari_A، hileya و یک نفر دیگر از این ارسال تشکر کرده اند.
  3. کاربر فوق حرفه ای

    تاریخ عضویت:
    ‏15/5/15
    ارسال ها:
    3,412
    تشکر شده:
    14,298
    امتیاز دستاورد:
    118
    جنسیت:
    زن
    حرفه:
    juristic
    دوستی به شما پیشنهاد کرده که با او همراه شوید اما شما آن را رد کرده اید، تصمیم تان درست است، بهتر است در خانه بمانید و کمی استراحت کنید. یک حمام آب داغ می تواند حال شما را سر جایش بیاورد. شب هم زودتر به رختخواب روید و به مقدار کافی بخوابید تا فردا با انرژی از خواب بیدار شوید و به کارهای عقب ماندهتان رسیدگی کنید. اخیرا در رابطه با شریک زندگی تان به مشکل برخورده اید، اگر هر دو بنشینید و با صداقت با هم گفتگو کنید، تمام مشکلات تان حلخواهد شد.
     
    ✘๓๏๏ภ รђค๔๏ฬ✘ و Pari_A از این پست تشکر کرده اند.
  4. کاربر فعال

    تاریخ عضویت:
    ‏13/8/17
    ارسال ها:
    408
    تشکر شده:
    2,863
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    زن
    حرفه:
    ♫♪мυŜιcιმη♪♫
    فال روزانه چهارشنبه 25 مرداد 1396




    [​IMG]
    امروز دیگر جانتان به لبتان رسیده است و یک ضربه کافی است تا مانند یک آتشفشان منفجر شده و همه جا را به آتش بکشید. اما باید یادتان باشد که این کار تنها مشکلی دیگر به مشکلات شما اضافه خواهد کرد. راز غلبه به این وضعیت این است که به جای جنگیدن با وضع موجود سعی کنید راه تازه ای برای خودتان بسازید. به نظر می رسد که امروز نظر شما با همه فرق می کند، ولی خودتان ته قلبتان می دانید که حق با شماست! متاسفانه طرف مقابلتان هم آنقدر از موضعی که گرفته مطمئن است که به نظر می رسد دیگر جایی برای پیدا کردن یک راه حل مشترک باقی نمی ماند. با این حال اگر سعی کنید ریشه این اختلاف نظر را پیدا کنید هر چقدر هم که مشکلتان در نگاه اول بزرگ به نظر برسد قابل حل خواهد بود.


    [​IMG]

    شما برای آینده ی خود آنقدر راه ها و مسیرهای مختلفی در سر دارید که نمی دانید کدام یک برای شما از همه بهتر خواهد بود. داشتن گزینه های مختلف خیلی خوب است، اما به این شرط که باعث بلاتکلیفی شما نشود و جلوی تصمیم گیری شما را نگیرد. شاید با خودتان فکر کنید که بهتر است به جای به کار گرفتن منطق خود به آنچه ندای درونتان به شما می گوید گوش کنید. شاید نداشتن اطلاعات کافی کمی گیج کننده باشد، اما بهتر است به جای اینکه بر اساس احساستان تصمیم بگیرید به دنبال کسب اطلاعات بیشتر و گرفتن بهترین تصمیم ممکن باشید. بعد از آن می توانید تا حدودی به ندای قلبتان هم گوش کنید.



    [​IMG]
    امروز شما به فکر به دست آوردن موفقیت هستید و می دانید که باید برای به دست آوردن آن با چالش هایی روبرو شوید و نقشه هایی حساب شده بکشید تا آینده ی خود را تضمین کنید. اما به خاطر شرایط موجود ممکن است نتوانید مرز بین احتمالات و واقعیت را به درستی تشخیص دهید. سعی کنید نگرشی منطقی تر داشته باشید و فکر نکنید که همه چیز دقیقا بر اساس همان چیزی که شما انتظار دارید پیش خواهد رفت. توانایی های خود را با نشان دادن بهترین عملکرد ممکن در برابر هر موقعیتی که زندگی سر راهتان قرار می دهد به همه ثابت کنید. خوشبختانه شما در حال حاضر می توانید توانایی هایتان را به نمایش گذاشته و دیگران را تحت تأثیر قرار دهید.



    [​IMG]
    امروز شما با انگیزه ای بیشتر از قبل مصمم هستید که در برابر ترس هایتان بایستید و آنچه در ذهن و قلبتان می گذرد را بیان کنید. با این حال شما خوب می دانید که دیگران لزوما با نظرهایتان موافقت نخواهند کرد. در واقع شما خودتان را برای چنین شرایطی آماده کرده اید و حاضرید در صورت لزوم با دیگران در مورد آن بحث کنید. خوشبختانه اعتماد به نفس شما در شرایط کیهانی موجود افزایش پیدا کرده است و امیدوار هستید که همه چیز طبق خواسته ی خودتان پیش برود. اگر در رابطه با مسائل عاطفی و عشقی حس کردید که انگار همه چیز را روی دور تند گذاشته اند تعجب زده نشوید. احساسات خود را بپذیرید و خیلی روی جزئیات زوم نکنید و به تجزیه و تحلیل آنها نپردازید.
    [​IMG]
    آنچه می خواهید را بیان کنید و خیالتان راحت باشد که آن را به دست خواهید آورد. انتظار نداشته باشید که دیگران ذهنتان را بخوانند، تا زمانی که خودتان در مورد خواسته هایتان صحبت نکنید احتمال این که کسی برای برآورده کردن آنها تلاشی کند خیلی کم خواهد بود، پس خودتان به دنبال خواسته هایتان بروید. ممکن است که امروز اتفاقات غیر منتظره ای مشکلاتی در برنامه هایتان ایجاد کنند، پس خودتان را برای رویارویی با آنها آماده کنید. مخالفت هایی که دیگران با نقشه ها و برنامه هایتان دارند برایتان تعجب آور است و خیلی محکم در برابر انتقادهای آنها و ممانعت های احتمالی که ایجاد کنند خواهید ایستاد، فقط مواظب باشید در واکنش نشان دادن زیاده روی نکنید.
    [​IMG]
    امروز سعی کنید طلوع یا غروب خورشید را تماشا کنید و از زیبایی های دنیای اطرافتان لذت ببرید. چشم هایتان را باز کنید و اجازه دهید زیبایی های اطرافتان برایتان الهام بخش باشند. مهربانی شما و میلی که به کمک کردن به دیگران دارید آنها را به سمت شما خواهد کشید، اگر می دانید که می توانید درسی به آنها بدهید که برای رهایی از مشکلاتشان به آنها کمک خواهد کرد حتما این کار را بکنید، حتی اگر کمی باعث ناراحتی آنها شوید. امروز هر چقدر که اطرافیانتان بیشتر برای شنیدن واقعیت و نظرات و افکارتان شما را تحت فشار قرار دهند شما میل کمتری به انجام این کار نشان خواهید داد و ترجیح می دهید نظراتتان را در عملکردتان نشان دهید.
    [​IMG]
    امروز با یکی از دوستان خود که برای مدتی از او بیخبر بوده اید تماس بگیرید. او دلتنگ شماست و دلش می خواهد از شما باخبر شود، او را با تماس خود خوشحال کنید. تمام مدت چشم خود را به هدفتان بدوزید و به دیگران هم اجازه ندهید که شما را از مسیر اصلیتان منحرف کنند. بی آن که هیچ وقتی تلف کنید به سمت مقصد اصلی خود پیش بروید. درست است که دیگران هم در پیش بردن برنامه هایتان نقش مهمی دارند، اما نباید بتوانند راه شما را طبق خواسته ی خود تغییر دهند. سعی نکنید جوری رفتار کنید که انگار برای همه چیز برنامه ریزی کرده اید و برای هر موقعیتی که پیش می آید از قبل راه حلی آماده کرده اید. هیچ کدام از ما کامل نیستیم، پس خطاهایتان را بپذیرید.
    [​IMG]

    امروز باید بیشتر از همیشه مواظب اخلاق و رفتارتان باشید. دیگران را به راحتی مورد قضاوت قرار ندهید و به همه ی آنها به یک اندازه احترام بگذارید. پیش از آنکه برای جبران اشتباهاتشان به آنها فرصتی بدهید، آنها را مجازات نکنید. حساسیت شما به خواسته ها و نیازهای دیگران یک ویژگی بسیار ارزشمند است، ولی همین ویژگی امروز می تواند منبع خشمی عمیق و ریشه دار در وجود شما باشد. با دیدن این همه مشکلی که در دنیای اطرافتان وجود دارد و سختی هایی که نزدیکانتان دارند تحمل می کنند ممکن است کنترل خشم و احساسات خود را کمی از دست بدهید. فراموش نکنید که شما نمی توانید مشکلات همه دنیا را حل کنید.
    [​IMG]

    امروز اهداف شما وسعت خیلی زیادی را در بر می گیرند، اما اگر می خواهید موفق باشید باید محدوده ی نقشه هایتان را محدودتر کنید. اطرافیانتان نیز در این رابطه رفتارهای پیچیده ای از خودشان نشان می دهند و در ابتدا شما و نقشه هایتان را مورد حمایت خود قرار داده و سپس شما را به یاد محدودیت ها و مشکلاتتان می اندازند. در هر صورت رویاهایتان به نظر خودتان خیلی منطقی و قابل دسترس هستند و همین ممکن است باعث شود نتوانید مرز بین احتمال ها و واقعیت را به خوبی تشخیص دهید. در هر صورت اگر شجاعت کافی برای پیش بردن نقشه هایتان را نداشته باشید هرگز نخواهید فهمید که حق با شما بوده است یا اطرافیانتان!
    [​IMG]
    امروز ممکن است است کارهایتان جهت تازه ای به خود بگیرند، شاید این موضوع در ابتدای کار برایتان کمی آزار دهنده باشد، اما اگر با قدم هایی محکم و با اعتماد به نفس مسیر خود را ادامه دهید خواهید دید که این مسیر تازه دقیقا همان راهی است که مدت ها پیش باید در پیش می گرفته اید. امروز از آن روزهایی نیست که بتوانید بیکار بنشینید و ببینید در اطرافتان چه اتفاقی می افتد. قبل از آنکه دیگران برای شما تصمیم بگیرند و بخواهند راهتان را تعیین کنند خودتان دست به کار شوید و همان طوری که خودتان می خواهید عمل کنید. شما خیلی مهربانتر از آن چیزی هستید که نشان می دهید، پس نسبت به احساسات اطرافیانتان حساسیت بیشتری نشان دهید.
    [​IMG]
    امروز شما می توانید در پیش بردن کارها و برنامه هایتان موفق باشید، اما به این شرط که خودتان کنترل زندگیتان را به دست بگیرید. به دیگران اجازه ندهید زمام امور را به دست گرفته و شما را به همان مسیری که خودشان دوست دارند بکشند. انرژیتان امروز در سح یکنواختی نخواهد بود و در بازه های خاصی خیلی پر انرژی هستید و در باقی ساعت ها کمی احساس خستگی و بی حوصلگی می کنید، از وقت هایی که انرژیتان بالاست به درستی استفاده کنید تا بتوانید تعادل را در کارهایتان حفظ کنید. در هر صورت فراموش نکنید که تحت هیچ شرایطی نباید تسلیم شوید. در اشتراک گذاشتن نقشه ها و احساسات خود با دوستانتان احتیاط بیشتری از خودتان نشان دهید.
    [​IMG]
    امروز دیگران خیلی راحت نسبت به شما و نیت هایتان دچار شک و تردید می شوند، پس سعی کنید هر طوری که شده است به دیگران دلیلی ندهید که به شما شک کنند. اجازه دهید اعتماد به نفستان در رفتارتان بروز پیدا کند و به وعده هایی که داده اید عمل کنید. امروز شما انرژی مضاعفی در اختیار دارید، این انرژی را در انجام کارهایتان مورد استفاده قرار دهید تا کارهایی که معمولا برایتان خسته کننده هستند خیلی خوب و به راحتی پیش بروند. از فرصت هایی که برای بهتر کردن دنیای اطرافتان دارید استفاده کنید. مهم نیست قدم هایی که برمی دارید کوچک هستند یا بزرگ، آنچه اهمیت دارد این است که فراموش نکنیم همه ما نسبت به جهان اطرافمان مسئول هستیم.
     
    شیطونツ، Hanak و Rะaะiะnะ Gะiะrะl از این ارسال تشکر کرده اند.
  5. کاربر فعال

    تاریخ عضویت:
    ‏13/8/17
    ارسال ها:
    408
    تشکر شده:
    2,863
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    زن
    حرفه:
    ♫♪мυŜιcιმη♪♫
    فال روزانه پنج شنبه 26 مرداد 1396
    چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است​

    [​IMG]
    امروز شما مانند کودک وحشت زده ای هستید که می خواهد زیر تخت پنهان شود، اما باید این را به یاد داشته باشید که زیر تخت هم به همان اندازه ی دنیای اطرافتان هیولا وجود دارد. حداقل وقتی آن زیر پنهان نشوید می توانید هیولاها را بهتر ببینید و از دیگران هم برای رویارویی با آنها کمک بگیرید. شما از آن آدم هایی نیستید که به سادگی موقعیت های خوبی که برایتان فراهم می شوند را از دست بدهید، اما امروز تعداد موقعیت های وسوسه انگیزی که در برابرتان قرار می گیرند آنقدر زیاد است که دچار سردرگمی خواهید شد. بهتر است با دقت و احتیاط بیشتری این فرصت ها را بررسی کنید تا مبادا به دنبال یک سراب بروید.

    [​IMG]

    امروز احساس می کنید که انگار تمام دنیا در برابر شما ایستاده است و کوچک ترین کارهایی که می کنید هم با مخالفت مواجه می شوند. هر چقدر بیشتر لجبازی کنید پیشرفتتان سخت تر خواهد بود. بهترین کاری که می توانید در این شرایط انجام دهید این است که در هر موقعیتی خوشرویی و شوخ طبعی خود را حفظ کرده و به اطرافیان خود یادآوری کنید که همه ی ما روی صحنه ی این دنیا با هم و در کنار هم هستیم و به جای هل دادن یکدیگر بهتر است با هم کنار آمده و بیشترین بهره را از فرصت کوتاه خود ببریم. به نیاز خود به داشتن کمی استراحت و تفریح توجه داشته باشید، در غیر این صورت تمام مدت نخواهید توانست ذهن خود را به خوبی روی کارهایتان متمرکز کنید.


    [​IMG]
    امروز شما در نظم بخشیدن به کارهایتان تلاش زیادی از خودتان نشان می دهید و رفتاری منطقی هم از خودتان نشان می دهید. اتفاقات غیر منتظره ای ممکن است پیش بیایند که می توانند کنترلی که روی اوضاع دارید را به هم بزنند. مواظب باشید سریع واکنش نشان ندهید و پیش از هر اقدامی تمام اطلاعات مرتبط با آن را به دست بیاورید. به سادگی از میدان به در نشوید، اگر خودتان دوباره کنترل اوضاع را در دست نگیرید دیگران برایتان تصمیم گیری خواهند کرد. صبح ذهنتان خیلی درگیر عشقتان است، اما در طول روز آنقدر سرگرم کار می شوید که وقتی برای فکر کردن به این چیزها برایتان باقی نخواهد ماند. مواظب باشید با حواس پرتی عشقتان را از خودتان ناراحت نکنید.

    [​IMG]
    امروز حفظ تعادل کارها برایتان بسیار چالش برانگیز خواهد بود. نسبت به این موضوع توجه داشته باشید، زیرا امروز بیش از هر زمان دیگری به داشتن تعادل در کارهایتان نیاز دارید. از موقعیت هایی که برایتان پیش می آیند بیشترین بهره را ببرید و توانایی هایی که در مکالمه دارید را به کار بگیرید تا اختلافات و مشکلاتی که ممکن است برایتان پیش بیایند را از بین ببرید. امروز روابط عاطفیتان ذهن شما را به خود مشغول کرده اند، شما نه هدیه های گران قیمت می خواهید و نه انتظارات غیر منطقی دارید، تنها چیزی که می خواهید احساس امنیت عاطفی و احساس دوست داشته شدن است. فقط به یاد داشته باشید که برای ارضای این نیاز خود بیش از اندازه به طرف مقابلتان نچسبید.
    [​IMG]
    امروز ذهنتان حسابی درگیر است و در رابطه با یک تصمیم گیری مهم بر سر یک دوراهی قرار گرفته اید. خودتان را نگران نکنید، شما تمام آماده سازی های لازم را انجام داده اید و حالا دیگر وقت عمل کردن است، با خیال راحت دست به کار شوید. با وجود این که اغلب در نشان دادن احساسات خود جسارت زیادی از خود نشان می دهید و حتی دست به کارهایی می زنید که شاید به نظر بعضی ها دیوانه بازی باشند، امروز در نشان دادن عواطف خود با احتیاط بیشتری برخورد می کنید و ترجیح می دهید زیاد در مورد احساسات خود صحبت نکنید. با این حال آنقدر پر انرژی هستید که مخفی کردن احساستان اصلا کار ساده ای نخواهد بود.
    [​IMG]
    بلاتکلیفی و شک و تردید امروز ممکن است باعث شود آنقدر منتظر بهترین گزینه بمانید که فرصت هایی که در اختیار دارید را از دست بدهید. اگر می بینید فرصتی برایتان فراهم شده است که با اهداف اصلی شما هم جهت است آن را از دست ندهید، امروز روزی نیست که بخواهید منتظر بنشینید تا فرصت ها به سراغتان بیایند، خودتان باید به دنبال آنها بروید. در لحظه تصمیم بگیرید و نگران این که نتیجه چه خواهد شد نباشید. شما از این که با خانواده و عزیزانتان وقت بگذرانید لذت می بریدف اما به روابطی فراتر از این حلقه ی محدود نیاز دارید و دلتان می خواهد روابط خود را گسترش داده و دوستی های تازه ای را آغاز کنید.
    [​IMG]
    درست زمانی که فکر می کنید اوضاع آرام و همه چیز سر جایش است، اتفاقاتی خواهند افتاد که تعادل همه چیز را بر هم خواهند زد. نگران نشوید، خودتان را محکم بگیرید و در ضمن تلاش برای حفظ تعادل، انعطاف پذیری خود را نیز حفظ کنید. شاید اگر چند قدمی در یک جهت متفاوت بردارید بتوانید اوضاع را به ثبات اولیه ی خود بازگردانید و این طوفان را بدون رویارویی با هیچ دردسری پشت سر بگذارید. امروز مسائل کاری آنقدر وقت و انرژیتان را خواهند گرفت که دیگر انرژی و وقتی برای بودن در کنار دوستان و خانواده برایتان باقی نخواهد ماند. اشکالی ندارد، امشب را استراحت کنید، فردا تمام روز برای بودن در کنار آنها وقت خواهید داشت.
    [​IMG]

    امروز کارهایی در لیست کارهای روزانه تان قرار دارند که شما آماده اید تا آنها را به انجام برسانید، اما هنوز تمایلی به در میان گذاشتن برنامه هایتان با دیگران ندارید. شما با چنان پشتکار و تلاشی مسئولیت ها و وظایف خود را انجام می دهید که برای خودتان هم شگفت آور است، شاید همکاران و مقامات بالادست شما متوجه زحماتتان نباشند، اما شما خیلی خوب میدانید که همیشه باید کار درست را انجام داد، حتی اگر کسی حواسش به شما نباشد. امروز به دقت موقعیت هایی که برایتان پیش می آیند را مورد ارزیابی قرار دهید و هیچ فرصتی را به راحتی از دست ندهید زیرا موقعیت هایی در انتظارتان هستند که منافع بسیاری را برایتان به همراه خواهند داشت.
    [​IMG]

    امروز طبیعت انعطاف پذیر شما مورد آزمایش قرار خواهد گرفت. سعی کنید با جریان امور پیش بروید و فکر نکنید که این بدان معنا خواهد بود که هیچ کنترلی روی زندگیتان و کارهایتان نداشته باشید، فقط باید خلاف جریان آب شنا نکنید. شما قدرت اختیار و انتخاب دارید، پس از آن به خوبی استفاده کنید و نقش فعالی در پیش بردن کارهایتان داشته باشید. در کل امروز همه چیز به نسبت خوب پیش خواهد رفت، اما اگر بخشی از نیازهایتان برآورده نشده باقی ماندند، تا وقتی که خود شما در مورد آنها با نزدیکانتان صحبت نکرده اید نمی توانید هیچکس به غیر از خودتان را مقصر بدانید، پس آنچه در قلبتان می گذرد را به زبان بیاورید.
    [​IMG]
    امروز برای شما روز مهمی خواهد بود، زیرا در شرایط کیهانی موجود شما این توانایی را دارید که روح سرکش خود را آزاد بگذارید تا پیشتاز باشد. پنجره ای به روی شما باز شده است که فرصت هایی طلایی را برایتان به همراه دارد. قدرت هایی که معمولا در تضاد با یکدیگر به نظر می رسند امروز می توانند به خوبی با هم کار کنند. بین سنت های قدیم و اطلاعات جدید تعادل برقرار کنید و از چیزهای نو و ناشناخته هراسی نداشته باشید. امروز ناگهان به این موضوع پی می برید که یکی از اطرافیانتان احساسات عاشقانه ای نسبت به شما دارد و این برای شما یک غافلگیری شیرین خواهد بود، شاید در ابتدا کمی خجالت بکشید، اما به احتمال زیاد این احساس متقابل خواهد بود.
    [​IMG]
    امروز ممکن است برای شما با تنش هایی همراه باشد، شاید برای مدتی طولانی اوضاع برای شما با ثبات و آرامش همراه بوده باشد، اما حالا باید با وضعیت جدیدی که برایتان به وجود آمده است روبرو شوید. چقدر از لحاظ جسمی و روحی برای شرایط به وجود آمده آمادگی دارید؟ قدرت شما در حال حاضر مورد آزمایش قرار گرفته است. امروز شما آماده اید هر کاری بکنید تا در محل کارتان در مرکز توجه قرار نگیرید. ترجیح می دهید در پشت پرده مشغول به کار باشید، اما اصلا دلتان نمی خواهد که همکارانتان زحمات شما را نادیده بگیرند. حد و مرزهای لازم را بین خودتان و اطرافیانتان ایجاد کنید تا بتوانید از داشتن روابطی خوب با آنها در عین حفظ حریم شخصیتان بهره مند شوید
    [​IMG]
    امروز توانایی شما در انجام چندین کار مختلف به طور همزمان به کارتان خواهد آمد. اطلاعات زیادی در اطرافتان در جریان هستند و شما هم باید دانش خود را به درستی به کار بگیرید تا آنها را به بهترین شکل طبقه بندی کرده و به کار بگیرید. شما فکر می کنید که همه باید بدانند شما چه می خواهید، اما در واقع این شما هستید که باید با آنها در مورد خواسته های خود صحبت کنید. با وجود این که امروز بیان کردن احساساتتان به شجاعت زیادی نیاز دارد، بازخوردی که دریافت خواهید کرد ارزش این ریسکی که می خواهید بکنید را خواهد داشت. اگر می خواهید صمیمیت و عمق بیشتری را در روابط خود تجربه کنید باید این مرحله را پشت سر بگذارید.
     
    شیطونツ از این پست تشکر کرده است.
  6. فال روزانه یکشنبه 29 بهمن 1396


    چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است


    دوست عزیزی که 29 بهمن به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

    شما شخصی ماجراجو، حساست، شجاع، احساساتی، سخت کوش و وقت شناس هستید. با این همه شور و اشتیاق و جاه طلبی که در وجودتان است باید سعی کنید خجالت و لجبازی هایتان را کنار بگذارید تا به اهداف خود برسید.

    در رابطه بامسائل مالی می توانیم این مژده را به شما بدهیم که پول زیادی به دست خواهید آورد. شما پروژه های جدیدی را آغاز خواهید کرد که منافع بسبار زیادی را برای شما به همراه خواهند داشت. همچنین، سرمایه گذاری هایی که در گذشته انجام داده اید نیز امسال به ثمر خواهند رسید. این پیشرفت مادی باعث خواهد شد احساس سعادت و خوشبختی بیشتری داشته باشید.

    اگر کارمند هستید خودتان را برای چالش های فراوان در زمینه ی حرفه ای آماده کنید، اگر با سیاست و هوشمندی با مشکلات مواجه نشوید ممکن است حتی شغل خود را از دست بدهید. امسال زنان در زمینه ی روابط عاطفی بسیار خوش شانس تر خواهند بود.

    روابط شما با همسرتان خوب خواهند بود و اگر مجرد باشید هم ممکن است تا اواخر این سال از زندگیتان ازدواج کنید. فروردین، اردیبهشت، آبان و دی بهترین ماه های سال خواهند بود.



    [​IMG]


    امروز می توانید از ابتدای روز خودتان را برای یک روز فوق العاده رمانتیک و عاشقانه آماده کنید. احساسات عاشقانه ی شما در اوج خود قرار دارند و نیاز شدیدی به دوست داشتن و دوست داشته بدن احساس می کنید. خوشبختانه طرف مقابلتان نیز نظیر همان احساسات رمانتیکی که شما دارید را از خود نشان می دهد و این همه احساس شما بی جواب باقی نمی ماند. اگر مدت ها در فکر برنامه ریزی برای یک شام دو نفره بوده اید امروز می تواند همان فرصتی باشد که به دنبال آن می گشته اید؛ شمع و موسیقی را فراموش نکنید. در زمینه ی کاری شاید اوضاع تا این حد ایده آل نباشد، اما به طور کلی روز بدی را هم در پیش نخواهید داشت.



    [​IMG]

    امروز شما می توانید بهترین پرستار روی زمین باشید، پس اگر عشقتان، دوستتان و یا یکی از اعضای خانواده تان بیمار است و به پرستاری نیاز دارد حتما برای کمک به او داوطلب شوید. علاوه بر این که خیلی خوب احساسات این شخص را درک کرده و او را مورد مهر و توجه خویش قرار خواهید داد، انگار معجزه ای در دستانتان نهفته است که باعث می شود خیلی زود رو به بهبود برود. در محل کارتان سعی کنید دقتی بیشتر از همیشه به خرج دهید، مخصوصا اگر با اعداد و ارقام سر و کار دارید. یک اشتباه کوچک می تواند خسارات جبران ناپذیری را وارد کند و باعث شود که مورد توبیخ و سرزنش مقامات مافوق خود قرار بگیرید.



    [​IMG]


    امروز کتاب ها و فیلم هایی که می خوانید و می بینید به شما انگیزه می دهند تا به دنبال انجام فعالیت های هنری بروید. از طرفی هم حس زیبایی شناسی شما در سطح بسیار بالایی قرار دارد و می تواند منبع الهام بخش خارق العاده ای برای شما باشد. اگر اهل انجام کارهای هنری نباشید هم، دنبال کردن فعالیت های هنری دیگران و رفتن به موزه ها و نمایشگاه های هنری باعث خواهد شد حس و حال فوق العاده خوبی پیدا کنید و تمام فشار و استرسی که این اواخر به شما وارد شده است را فراموش کنید. امروز روابط عاطفی شما نیز به خوبی پیش خواهند رفت و در کل از لحاظ احساسی برای شما روز رضایت بخشی خواهد بود.



    [​IMG]

    امروز شما کمی عصبی و هیجان زده هستید و در چنین شرایطی هیچ چیزی به اندازه ی نظافت خانه تان حال شما را خوب نخواهد کرد! اگر می بینید همه جا تمیز و مرتب است کمی روی تغییر دکوراسیون خانه تان کار کنید. خوشبختانه در حال حاضر حس زیبایی شناسی شما خیلی خوب کار می کند و نتیجه ای که به دست می آورید چشمانتان را نوازش خواهد داد. از آن گذشته، این کار باعث خواهد شد که از لحاظ روحی حالتان به مراتب بهتر شود و اصلا فراموش کنید که در ابتدای کار چه حسی داشته اید. در محل کارتان مواظب یک نفر که سعی دارد برای بهتر نشان دان خودش شما را بد جلوه دهد باشید. البته لازم نیست با او بجنگید، فقط مواظب باشید!



    [​IMG]

    امروز شما و اطرافیانتان با هم در هماهنگی عجیبی به سر می برید و انگار می توانید ذهن آنها را خوانده و با توجه به آنچه در فکر آنها می گذرد رفتار کنید. شاید حتی چندین بار پیش بیاید که همزمان با طرف مقابلتان یک حرف را به زبان بیاورید. این موضوع باعث خواهد شد که اطرافیانتان به شما احساس نزدیکی بیشتری داشته باشند و خیلی راحت تر از همیشه مورد اعتماد آنها قرار بگیرید. مواظب باشید از اعتماد آنها سوء استفاده نکنید! امروز شرکت در کلاس های آموزشی و سمینارها و کارگاه های مختلف برای شما بسیار مفید و آموزنده خواهد بود و شاید حتی بتوانید با استفاده از آموخته های امروز خود در زمینه ی حرفه ای پیشرفت قابل توجهی داشته باشید.



    [​IMG]

    شما به طور عادی شخصی بسیار عملگرا و منطقی هستید، اما امروز خیلی بیشتر از همیشه به معنویات اهمیت می دهید و علاقه ی خاصی به مطالعه در مورد ماجراهای شگفت انگیز معنوی یا فراطبیعی و تحقیق در مورد آنها پیدا کرده اید. صحبت با افرادی که به این موضوعات علاقمند هستند خیلی بیشتر از مطالعه کردن به شما در کسب اطلاعات مورد نظرتان کمک خواهد کرد. البته این موضوع از آن چیزهایی نیست که ذهن شما را برای مدتی طولانی به خود جذب کند و خیلی زود دوباره به سراغ مسائل منطقی و عقلانی خواهید رفت. به ذهنتان اجازه ی خیال پردازی بدهید، همه ی ما گاهی به پرواز در دنیای خیالات نیاز داریم.



    [​IMG]

    امروز فعالیت های گروهی که هدف خاصی، به عنوان مثال فعالیت های هنری و یا پروژه های پژوهشی و تحقیقاتی، را دنبال می کنند، برای شما از جذابیت فوق العاده ای برخوردار هستند. به همین دلیل هم انجام کارهایی مانند آغاز یک دوره ی آموزشی جدید و یا شرکت در یک کارگاه یا سمینار با موضوع مورد علاقه تان به شدت به شما پیشنهاد می شود. این کار فرصت آشنایی با افراد جدیدی را در اختیار شما قرار خواهد داد که می توانند به زودی به دوستانی نزدیک برای شما تبدیل شوند. امروز احاس نزدیکی شما با اطرافیان خود خیلی بیشتر از هر زمان دیگری است و احساس می کنید که زندگیتان در جهت مثبت در حال تغییر است.



    [​IMG]


    حس ششم شما به طور عادی هم خیلی خوب کار می کند، اما امروز این توانایی شما در حدی فوق العاده قرار گرفته است و حتی خودتان هم احساس می کنید که انگار همه چیز از غیب به شما الهام می شود. به خواب های شب قبلتان خوب فکر کنید و ببینید نشانه هایی که در خواب دیده اید چه معنایی می توانند داشته باشند، چون با شرایط فعلی شما هیچ یک از خواب هایتان نمی توانند بی معنی باشند. امروز همچنین فرصت بسیار خوبی برای آغاز فعالیت های فرهنگی و هنری، از هر نوعی که خودتان دلتان بخواهد، می تواند باشد. شاید حتی در دراز مدت بتوانید از این راه کسب درآمد هم بکنید.



    [​IMG]

    امروز قدرت تخیل شما دارد خیلی خوب کار می کند و دائم غرق در دنیای خیالات خود هستید. تحت تأثیر این شرایط ممکن است به فکر سفر به مقصدی دوردست و ناشناخته بیفتید، اما متأسفانه در حال حاضر در شرایطی نیستید که بتوانید به چنین سفری بروید. رفتن به سفر همیشه ایده ای فوق العاده است، اما به این شرط که به صورت منطقی و حساب شده باشد. امروز نهایت کاری که از دست شما برمی آید این است که برای این سفر خود یک برنامه ریزی خیالی داشته باشید، اما همین هم باعث خواهد شد که حال خیلی خوبی پیدا کنید! در وضعیت فعلی شما پیشنهاد می شود که یوگا و مدیتیشن را حتما در برنامه ی روزانه ی خود جای دهید.



    [​IMG]

    امروز به احتمال زیاد خبرهای فوق العاده ای در رابطه با مسائل کاری و اقتصادی به گوشتان خواهند رسید. مهربانی ذاتی و حس همدردی که نسبت به دیگران دارید دوستان بسیار خوبی را وارد زندگی شما کرده است که از لحاظ کاری نیز می توانند به شما کمک های قابل توجه و ارزشمندی کنند. امروز نتیجه ی خوبی هایی که به این افراد کرده اید را به چشم خواهید دید و باور خواهید کرد که در این دنیا خوبی کردن هیچ گاه بی پاسخ نمی ماند. حس زیبایی شناسی شما امروز در اوج خود قرار دارد و حتی اگر خودتان اهل فعالیت های هنری نیستید هم به شما توصیه می کنیم حداقل به نمایشگاه های هنری رفته و از دیدن کار دست دیگران لذت ببرید.



    [​IMG]

    یک دعوای جزئی با عشقتان در ابتدای روز حالتان را حسابی بهم می ریزد، اما اگر راستش را بخواهید تا بعدازظهر این دعوا به آشتی ختم خواهد شد و هر دو به خاطر حرف ها و کارهایتان پشیمان خواهید شد، پس اجازه ندهید که این موضوع تمام روزتان را خراب کند و روی جنبه های دیگر زندگیتان اثر منفی بگذارد. سعی کنید تا وقتی آشتی نکرده اید سر خودتان را با تمرکز روی کارهایی که در محل کارتان به عهده دارید گرم نگه داشته و خودتان را با فکر و خیال دیوانه نکنید. به احتمال زیاد روز را در کنار عشقتان و در حال برنامه ریزی برای آینده ی مشترکتان خواهید گذراند. شاید حتی بشود گفت این دعوا در نهایت باعث نزدیکی بیشتر شما خواهد شد.



    [​IMG]


    حس ششم، خلاقیت و هوشیاری شما امروز در انجام کارهایتان کمک بسزایی یه شما خواهند کرد و نتیجه ی این ترکیب فوق العاده را خیلی زود خواهید دید. افزایش حقوق و یا رتبه ی کاری، دریافت کمیسیون یا یک جایزه به خاطر عملکرد خوبی که امروز از خودتان نشان داده اید باعث خواهد که اعتماد به نفستان نیز به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند. اطرافیانتان نیز با دیدن توانایی های شما اعتماد بیشتری نسبت به شما و توانایی هایتان پیدا می کنند و شاید حتی بخواهند برای رفع مشکلات و گرفتاری های خود از شما تقاضای کمک و راهنمایی کنند. به خودتان به خاطر این میزان از پیشرفت تبریک گفته و حتی جایزه
    بدهید.
     
    AftabGardoon، ANGELO و طناز* از این ارسال تشکر کرده اند.
  7. فال روزانه دوشنبه 30 بهمن 1396



    چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است



    دوست عزیزی که 30 بهمن به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

    شما چنان اراده ای دارید که شما را بسیار جلوتر از دیگران قرار می دهد، اما اگر می خواهید بیشترین بهره را از این توانایی خود ببرید، باید به درونگرایی و بی دقتی خود غلبه کنید. امسال وضع مالی شما بسیار خوب خواهد بود و برای رسیدن به اهداف خود هر کاری که لازم باشد را انجام خواهید داد.

    درگیری های حقوقی که بر سر مسائل مالی و به ویژه در زمینه ی املاک داشته اید بالاخره حل شده و منافع قابل توجهی را برای شما به همراه خواهند داشت. اگر اهل تجارت هستید امسال فرصت خوبی برای فعالیت در زمینه های جدید خواهد بود و می توانید موفقیت های زیادی را به دست بیاورید.

    در زمینه ی حرفه ای امسال باید تلاش و کوشش بیشتری از خود نشان دهید و خودتان را به مقامات مافوق و دیگر متخصصین در زمینه ی کاری خود ثابت کنید.

    اگر متأهل هستید امسال زندگی عاطفیتان رو به پیشرفت خواهد رفت و احساس نزدیکی بیشتری به همسر خود خواهید داشت. اگر هم مجرد هستید امسال زمان خوبی برای ازدواج خواهد بود. اردیبهشت، مرداد و آذر بهترین ماه های سال خواهند بود.





    [​IMG]

    امروز احساساتی ناخوشایند شما را دربر گرفته و در تمام طول روز آزارتان می دهند. هر چقدر که فکر می کنید دلیلی برای این احساسات خود پیدا نمی کنید و در ظاهر همه چیز دارد خیلی خوب پیش می رود و مشکل خاصی در کار نیست و حتی نزدیکان و اطرافیانتان نیز با مشکل بزرگی درگیر نیستند که بخواهد ذهن شما را به خود مشغول کند. راستش را بخواهید تلاش شما برای یافتن دلیل این احساستان موفقیت آمیز نخواهد بود، اما مشکل اصلی اینجاست که شما حتی درد و رنج افرادی که در خیابان می بینید را هم احساس می کنید و مشکلات و سختی هایی که مردم دنیا می کشند دل شما را به درد می آورد و نمی گذارد آرام باشید.





    [​IMG]

    امروز یکی از دوستانتان از دست شما عصبانی و ناراحت است. شاید این مشکل به گونه ای با مسائل مادی در ارتباط باشد. در هر صورت، در حال حاضر کار زیادی برای آرام کردن او از دستتان برنخواهد آمد، پس بهترین کار این است که هر حرفی که فکر می کنید باعث آرامش او خواهد شد را زده و هر کاری که از دستتان برمی آید را انجام دهید و سپس خودتان را کنار بکشید. هر اتفاقی که بین شما افتاده باشد، او دارد به احتمال زیاد بیش از حد واکنش نشان می دهد و حتی اکر خطایی از شما سر زده باشد هم به این بزرگی که او فکر می کند نیست. شما خودتان را زیاد با این موضوع درگیر نکنید و خیالتان راحت باشد که خودش به زودی از رفتارش پشیمان خواهد شد.





    [​IMG]

    آیا رئیستان یک زن است؟ اگر جوابتان مثبت است به شما توصیه می شود که امروز تا جای ممکن از او فاصله گرفته و سر راهش سبز نشوید. او اصلا روز خوبی را نمی گذراند و هر لحظه ممکن است مورد خشم او واقع شوید. تمام سعی خود را به کار بگیرید تا بهترین عملکرد ممکن را از خود نشان دهید و رفتار خوبی با اطرافیانتان داشته باشید و تمام سیاست خود را مورد استفاده قرار دهید. اگر با وجود رعایت تمام این نکات مورد خشم رئیستان واقع شدید هم آرامش خود را حفظ کرده و واکنش تندی از خود نشان ندهید، چون تا فردا خودش از این رفتارش پشیمان شده و از شما دلجویی خواهد کرد. فشار کاری امروزتان را با کمی تفریح پس از اتمام کارهایتان جبران کنید.





    [​IMG]


    امروز اگر قصد رفتن به سفر را داشته باشید برای شما روز خوشایندی نخواهد بود و مشکلاتی که سر راهتان قرار خواهند گرفت ممکن است شما را به این فکر بیندازند که اصلا این سفر را کنسل کرده و یا به زمان دیگری موکول کنید. برخی وسایل ضروری که می دانید حتما مورد نیازتان قرار خواهند گرفت را پیدا نمی کنید، برنامه هایتان به راحتی پیش نمی روند و با کمبود وقت مواجه خواهید بود و یا شاید حتی چیز بسیار با ارزشی را گم کنید. اگر می بینید امکان به تعویق انداختن این سفر وجود ندارد حداقل دقتتان را چند برابر کرده و لیست دقیقی از کارهایی که باید انجام شوند و وسایلی که باید به همراه ببرید تهیه کنید.





    [​IMG]

    امروز مسائل مالی ممکن است بین شما و یکی از دوستان نزدیکتان ایجاد مشکل کنند. شاید این شخص به شما بدهکار است و نمی تواند پولی که به او قرض داده اید را پس بدهد و یا بر عکس. سعی کنید راه حلی پیدا کنید که بدون آنکه به هیچ یک از طرفین فشاری وارد کند مشکل را از بین ببرد. بدون شک با کمی فکر کردن خواهید توانست راه حلی پیدا کنید که با استفاده از آن هر دو طرف برنده باشند و به دوستیتان نیز لطمه ای وارد نشود. ارزش دوستی شما خیلی بیشتر از آن است که بخواهید آن را به خاطر چنین چیزهایی از بین ببرید. امروز اگر برای کارهایتان برنامه ریزی نکنید نصف بیشتر آنها را نخواهید توانست به انجام برسانید.





    [​IMG]

    امروز حضور در یک جمع شما را با شخصی در ارتباط خواهد گذاشت که خشم و تلخی تمام وجودش را در بر گرفته و این احساسات منفی که وجودش را در بر گرفته اند را به دیگران هم منتقل می کند. این وضعیت بدون شک برای شما چندان خوشایند نخواهد بود، به ویژه وقتی ببینید این شخص شما را به عنوان بهترین هدف ممکن برای تخلیه ی این احساسات منفی و صحبت در مورد تمام چیزهای ناخوشایندی که ذهنش را درگیر کرده اند انتخاب کرده است.به هیچ وجه فکر نکنید که موظف هستید تا آخر به حرف هایش گوش کنید و ضمن رعایت ادب بهانه ای پیدا کرده و از او فاصله بگیرید. مسلما افراد دیگری در این جمع هستند که صحبت با آنها برای شما لذت بخش باشد.





    [​IMG]

    امروز یکی از همکارانتان به مرخصی و یا یک سفر کاری رفته و غیبت او باعث دو برابر شدن کارها و مسئولیت هایی که شما به عهده دارید شده است. دیگران هم از این افزایش مسئولیت ها بی نصیب نمانده اند و همه در محل کارتان تحت فشار و استرس زیادی قرار گرفته اند. به همین دلیل هم خیلی زود عصبی می شوند و واکنش هایی تند از خود نشان می دهند. شما بهتر است سعی کنید خودتان را از این قافله جدا کرده و بی آن که خودتان را دیوانه کنید روی کارهایتان تمرکز کنید. اجازه بدهید بقیه هر چقدر که می خواهند با هم درگیر شوند، وقتی آرامش شما را ببینند آنها هم تحت تأثیر قرار گرفته و آرام خواهند شد.





    [​IMG]

    امروز شما به احتمال زیاد روز بسیار خوبی خواهید داشت. قدرت تخیل، خلاقیت و حس ششمتان دست به دست هم داده اند و این ترکیب فوق العاده الهام بخش شما در انجام کارهای مختلف و به ویژه پروژه های هنری خواهد بود. شما آنقدر خوشحال و هیجان زده هستید که به محض این که یک نفر به ایده هایتان توجه و علاقه نشان بدهد برای مدتی طولانی در مورداین موضوع با او صحبت خواهید کرد. اگر در روزتان تنها یک بخش منفی و ناخوشایند وجود داشته باشد رفتار تند و از روی ناراحتی همسر و یا یکی از دوستان نزدیکتان خواهد بود که از بی توجهی شما نسبت به خود ناراحت شده است. نگران نباشید این وضع خیلی زود برطرف خواهد شد.





    [​IMG]

    امروز خانه ی شما تبدیل به محله ی برو و بیا شده است و در تمام طول روز افراد مختلف در خانه ی شما در حال حال رفت و آمد خواهند بود و این موضوع ممکن است هر از گاهی برایتان آزاردهنده باشد. در این میان یکی از اعضای خانه هم امروز عصبی و تندخو شده و شما مجبور هستید او را هم کنترل کرده و سعی کنید آرامش کنید. در هر صورت بهتر است مواظب باشید آنقدر خودتان را درگیر آرام کردن این فرد نکنید که به یکباره خودتان هم از کوره در بروید! در تمام روز سعی کنید بهاعصاب خود مسلط باشید و آرامش خود را حفظ کنید تا امروز را بدون هیچ دردسر خاصی پشت سر بگذارید. یادتان نرود که مهمان حبیب خداست!





    [​IMG]

    امروز یک نفر از اطرافیان و به احتمال زیاد کی از همکارانتان به کمی همدردی و شانه ای برای گریه کردن نیاز دارد. ترس و فشار کاری در محل کار شما به حدی رسیده است که همه ی کارکنان نمی توانند این میزان از فشار را تحمل کنند و یکی با قدرت و اراده ی شما باید بتواند در چنین شرایطی به دیگران قوت قلب ببخشد. البته تحمل این اوضاع برای خود شما نیز چندان راحت نخواهد بود و شاید یک جاهایی صبرتان به سر برسد، اما شما از پس این شرایط برخواهید آمد. بهترین کاری که در این موقعیت می توانید بکنید این است که کارهایتان را به سریعترین شکل ممکن و با حداکثر تمرکز انجام دهید و بعد از تمام شدن کارتان به خودتان یک جایزه ی اساسی بدهید.





    [​IMG]

    امروز فرزندان، یکی از دوستان نزدیک و یا عشقتان ناراحت به نظر می رسند و دلیل این ناراحتی هم چیزی نیست جز محدودیت های مالی که به آنها اجازه نمی دهد چیزی که فکر می کنند برایشان به شدت لازم و ضروری است را داشته باشند. شما احساس می کنید که باید به آرام شدن این شخص کمک کنید، اما لزومی ندارد که این کمک حتما به صورت کمک نقدی باشد، چون خود شما در حال حاضر هزینه های زیادی پیش رو دارید. همین که به او بفهمانید که اگر الان چیزی را ندارد به این معنا نیست که هرگز صاحب آن نخواهد شد می تواند حالش را به طور قابل توجهی بهتر کند. اگر دیدید فایده ای ندارد او را به حال خودش بگذارید و اجازه بدهید راه حل مشکلش را خودش پیدا کند.





    [​IMG]

    امروز نگرانی در مورد یکی از اعضای خانواده تان ذهن شما را به خود مشغول کرده است. این شخص ممکن است به خاطر مسائل کاری، مالی و یا عاطفی به دردسر افتاده و حالا به کمک و همدردی شما نیاز داشته باشد. هر حرفی که فکر می کنید به بهتر شدن حال او کمک خواهد کرد را بزنید اما انتظار نداشته باشید که او به حرف هایتان جوابی بدهد و به درد دل کردن مشغول شود. فعلا او در شرایطی نیست که بتواند در رابطه با این موضوع زیاد صحبت کند و این اصلا بدان معنا نیست که بودن شما در کنار او برایش بی ارزش است. فراموش نکنید که کارهای دیگری هم برای انجامدادن دارید و تمام وقتتان را با دلداری دادن به این شخص نگذرانید.
     
    hileya از این پست تشکر کرده است.
  8. کاربر فوق حرفه ای

    تاریخ عضویت:
    ‏15/5/15
    ارسال ها:
    3,412
    تشکر شده:
    14,298
    امتیاز دستاورد:
    118
    جنسیت:
    زن
    حرفه:
    juristic
    [​IMG]

    امروز یک نفر از اطرافیان و به احتمال زیاد کی از همکارانتان به کمی همدردی و شانه ای برای گریه کردن نیاز دارد. ترس و فشار کاری در محل کار شما به حدی رسیده است که همه ی کارکنان نمی توانند این میزان از فشار را تحمل کنند و یکی با قدرت و اراده ی شما باید بتواند در چنین شرایطی به دیگران قوت قلب ببخشد. البته تحمل این اوضاع برای خود شما نیز چندان راحت نخواهد بود و شاید یک جاهایی صبرتان به سر برسد، اما شما از پس این شرایط برخواهید آمد. بهترین کاری که در این موقعیت می توانید بکنید این است که کارهایتان را به سریعترین شکل ممکن و با حداکثر تمرکز انجام دهید و بعد از تمام شدن کارتان به خودتان یک جایزه ی اساسی بدهید.
     
    AftabGardoon و Dante از این پست تشکر کرده اند.
  9. فال روزانه چهارشنبه 2 اسفند 1396



    چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است



    دوست عزیزی که 2 اسفند به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

    شما خیلی راحت با دیگران ارتباط برقرار کرده و دوست می شوید و همین باعث می شود که نزد دیگران از احترام و اعتبار بالایی برخوردار باشید، اما باید مواظب باشید تغییر حالات روحیتان این وضع را به ضرر شما تغییر ندهد.

    امسال هزینه های غیر مترقبه ای در انتظارتان خواهند بود که به شما اجازه ی داشتن پس انداز چندانی را نخواهند داد، اما به طور کلی با مشکل چندانی مواجه نخواهید شد. اگر قصد انجام فعالیت های کاری و تجاری جدید را دارید بهتر است در آنها با کسی شریک نشوید.

    شما در محل کارتان خودتان را به عنوان یک نیروی کار قوی و کارآمد ثابت کرده اید و به همین دلیل هم امسال مسئولیت های بیشتری به عهده ی شما گذاشته خواهند شد. در ادامه ی این پیشرفت کاری در نیمه ی دوم سال درآمد شما نیز افزایش پیدا کرده و وضع مالیتان بهتر خواهد شد. اگر می خواهید نتایج بهتری بگیرید باید زیردست های خود را به داشتن عملکردی بهتر تشویق کنید.

    متأهل ها سال بسیار خوبی را در رابطه ی عاطفی خود تجربه خواهند کرد و همه چیز در جهت پیشرفت و موفقیت قرار خواهد داشت، اما باید خودتان هم مواظب باشید و دعواهای بیهوده راه نیندازید. مهر، آبان و دی بهترین ماه های سال خواهند بود.





    [​IMG]



    امروز مسائل کاری آنقدر آهسته پیش می روند که شاید وسوسه شوید کلا رهایشان کرده و تسلیم شود. حتی فکر چنین کاری را هم نکنید! تنها مشکل کار اینجاست که امروز در حالی که کارها در واقع دارند طبق روال عادی خودشان پیش می روند در ظاهر این طور به نظر می رسد که که هیچ چیزی درست پیش نمی رود. انتظار نداشته باشید که پیشرفت زیادی را مشاهده کنید و یا همکارانتان با روی باز و خوشحالی شما را در انجام کارها همراهی کنند، اما امیدتان را هم به سادگی از دست ندهید. سعی کنید در طول روز هر از گاهی حواس خودتان را با چیزهایی که باعث خنده و خوشحالیتان می شوند پرت کنید.





    [​IMG]




    اگر مجبور هستید خودتان را برای امتحانی آماده کرده و یا به هر دلیل دیگری درسی را بخوانید امروز روز خوبی برای انجام این کار نخواهد بود. شما تمرکز چندانی ندارید و هر آنچه می خوانید انگار به زبانی عجیب و غریب نوشته شده که برای شما قابل درک نیست. در صورتی که لزومی ندارد این کار را همین امروز انجام دهید به شما توصیه می شود انجام آن را فعلا کنار بگذارید، چون چیز زیادی از مطالعات امروز خود به دست نخواهید آورد. مسلما شما کارهای دیگری هم برای انجام دادن دارید، پس اولویت را به کارهایی بدهید که به دقت و تمرکز چندانی نیاز ندارند. به نفعتان است که امروز به هیچ دلیلی و تحت هیچ شرایطی پیام ها و تماس های عشقتان را بی پاسخ نگذارید!





    [​IMG]




    صبح که از خواب بیدار می شوید خواب های تلخ و تاریکی که در شب گذشته دیده اید ذهنتان را حسابی به خود مشغول خواهند کرد. هر چند در میان آنها صحنه های مسخره و خنده داری هم بوده اند، اما بخش های ناخوشایند رویاهایتان را نمی توانید از ذهن خود بیرون کنید و همین باعث شده کمی احساس کج خلقی کنید. به جای بداخلاقی به این فکر کنید که خواب هایتان چه معنایی می توانند داشته باشند. شاید همه ی این خواب ها یه این دلیل هستند که این اواخر شما در روابط عاطفی خود پستی و بلندی های زیادی را تجربه کرده اید. در محل کارتان سعی کنید همه ی این افکار را از ذهن خود خارج کرده و فقط روی وظایف خود متمرکز شوید.





    [​IMG]






    آیا امروز به یک مهمانی دعوت شده اید؟ به جای این که بلافاصله جواب منفی بدهید بهتر است نگاهی به تقویمتان و قرارهایی که برای امروز داشته اید و کارهایی که باید انجام می داده اید بیندازید. شما امروز به احتمال زیاد خیلی چیزها را فراموش خواهید کرد و حتی ممکن است حضور سر یک قرار مهم و یا یک مهمانی را هم از یاد ببرید. این فراموشی و حواس پرتی می تواند برایتان گران تمام شود و روزتان را به یک خاطره ی نه چندان خوشایند تبدیل کند. شما معمولا حواس خیلی جمعی دارید و چیزی را فراموش نمی کنید، اما امروز بهتر است زیاد به حافظه ی خود اعتماد نکنید و به برنامه ی خود توجه بیشتری داشته باشید تا انجام هیچ کاری را از قلم نیندازید.





    [​IMG]




    فعالیت های ذهنی و یا جسمی بیش از اندازه باعث شده اند که شما امروز به شدت احساس خستگی کنید. صبح که از خواب بیدار می شوید جدا شدن از رختخواب برایتان سخت است و خیلی بیشتر از همیشه طول می کشد تا موتورتان گرم شود. به چشم اطرافیانتان که عادت دارند شما را همیشه سرحال و پرانرژی ببینند رفتار شما عجیب است و سرعتتان مانند یک حلزون به نظر می رسد. لزومی ندارد که به خودتان فشار زیادی وارد کنید. تا جایی که برایتان ممکن است استراحت کنید تا باتری هایتان شارژ شوند و این خستگی شدید جبران شود. اگر مجبور هستید که حتما کار کنید سعی کنید بیشتر روی کارهایی تمرکز کنید که به زحمت چندانی نیاز ندارند.





    [​IMG]




    با وجود این که طف مقابلتان امروز خیلی رمانتیک و هیجان زده به نظر می رسد، شما امروز تمایل زیادی به برقراری روابط احساسی و نزدیکی به او را ندارید. شما طی چند روز گذشته فشار زیادی را پشت سر گذاشته اید و نمی توانید طبق انتظار طرف مقابلتان رفتار کرده و واکنشی که او از شما انتظار دارد را از خود نشان دهید. البته که عشق شما نسبت به او سر جایش است و هیچ چیزی بین شما تغییر نکرده است، اما عشقتان ممکن است از رفتار شما چنین برداشتی داشته باشد. هر کاری که لازم می دانید انجام دهید تا به او ثابت کنید که هنوز دوستش دارید و تنها مشکل این است که در حال حاضر در شرایط روحی و جسمی چندان مناسبی نیستید.





    [​IMG]




    امروز فضای خانه تان خیلی دلگیر به نظر می رسد و آن احساس خوشایند همیشگی را به شما منتقل نمی کند. شاید یکی از اعضای خانواده تان به جایی رفته و نبود او این احساس را در شما و بقیه ی اهل خانه به وجود آورده است. تنها کاری که در این شرایط از دست شما ساخته است سرگرم نگه داشتن خودتان تا زمانی است که این شخص به خانه بازمی گردد. اگر هیچ کار دیگری برای انجام دادن ندارید خودتان را با نظافت منزل مشغول نگه دارید. اما بهتر این است که به دیدن دوستانتان رفته و از این فضای نه چندان دلچسب فاصله بگیرید. صحبت با دوستان و نزدیکانتان حال شما را از اینی که هست خیلی بهتر خواهد کرد.





    [​IMG]




    امروز یکی از همسایه ها و یا بزرگترهای فامیلتان به کمک شما نیاز خواهد داشت. الان اصلا از آن زمان هایی نیست که از اینکه می توانید به کسی کمک کنید خوشحال شوید چوت خودتان یک دریا کار برای انجام دادن دارید. با این همه از آنجایی که نمی توانید روی کسی را زمین بیندازید، هر چند از روی بی میلی، به کمک این شخص خواهید رفت. سعی کنید برنامه ریزی دقیقی برای وقتتان داشته باشید تا از کارهای خودتان عقب نمانید. سعی نکنید کاری بیشتر از آنچه از شما انتظار می رود انجام دهید و خودتان را هم بیش از اندازه تحت فشار نگذارید. اگر به خودتان زیاد فشار بیاورید فردا دیگر نه توانی برای کار کردن خواهید داشت و نه برای کمک به دیگران!





    [​IMG]




    امروز به نظر می رسد که هیچ خبری از خلاقیت همیشگی شما نیست. شما پروژه ای در دست انجام دارید که به شدت دوست دارید کاری در جهت پیشرفت آن انجام دهید، تمرکز ذهنی لازم را نیز در اختیار دارید، اما خلاقیتی که برای انجام این کار لازم است را امروز در دسترس ندارید. این موضوع آنقدر شما را عصبی می کند که دلتان می خواهد هر چه دم دستتان می آید را پرتاب کنید، اما توصیه می شود شیء چندان بزرگ یا محکمی را برای انجام این کار انتخاب نکنید! تنها کاری که در این شرایط از دستتان ساخته است به تعویق انداختن انجام این کار تا فردا خواهد بود. خوشبختانه تا فردا همه چیز به حالت عادی باز خواهد گشت.





    [​IMG]




    امروز به هیچ وجه روز خوبی برای ماندن در خانه و انجام کارهای خسته کننده و تکراری روزمره نخواهد بود. اگر خودتان را با انجام این کارها درگیر کنید به احتمال زیاد در حین انجام کارهایتان افکار ناخوشایند و ناراحت کننده ای به سراغتان خواهند آمد که در تمام روز دست از سرتان برنخواهند داشت. هوای امروز هر طوری که هم باشد بیرون رفتن از خانه و تمرکز روی انجام کاری که به حفظ تفکر مثبتتان کمک می کند خیلی بهتر از ماندن در خانه خواهد بود. به خرید بروید، یک فیلم خوب در سینما تماشا کنید، به دیدنیک دوست بروید و یا یک مسابقه ی ورزشی را از نزدیک تماشا کنید. هر کاری که می کنید در خانه نمانید و به چیزی به غیر از خودتان فکر کنید.





    [​IMG]




    امروز برخی اخبار ناراحت کننده ممکن است حال و هوای شما را به هم بریزند. یک نفر که به او احساس نزدیکی می کنید بدون آن که از قبل به شما خبری داده باشد امروز به یکباره دارد به یک سفر نسبتا طولانی مدت می رود و رفتن او باعث خواهد شد که شما به شدت احساس تنهایی کنید. در هر صورت فکر کردن به این موضوع و دل سوزاندن برای خودتان کمک چندانی به شما نخواهد کرد. بدون شک شما کارهای زیادی برای انجام دادن دارید که می توانید در زمان نبودن این عزیز سر خود را با آنها گرم نگه دارید. خوشبختانه شما در دوره ای زندگی می کنید که حتی در دوردست ترین نقاط هم امکان صحبت و حتی دیدن عزیزانتان را دارید.





    [​IMG]




    با وجود این که فعالیت های اقتصادی شما و شرکتی که در آن کار می کنید این اواخر به خوبی پیش رفته اند، امروز به یکباره انگار اوضاع تغییر کرده است. چک هایی که انتظارشان را داشته اید به دستتان نمی رسند، اشخاص مهمی که قرار بوده به شما کمک کنند تماس هایتان را پاسخ نمی دهند و خیلی های دیگر هم مسئولیت های خود را به خوبی انجام نمی دهند. این وضعیت برای شما اصلا خوشایند نیست، اما لزومی هم ندارد که خودتان را به خاطر این وضعیت عصبی کنید چون به احتمال زیاد این اوضاع حداکثر تا پایان مروز ادامه خواهد یافت و از فردا همه چیز دوباره روال عادی خود را طی خواهد کرد. خونسردی خودتان را حفظ کنید!
     
    AftabGardoon از این پست تشکر کرده است.