1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

مزایای استفاده از نرم افزار های اصلی و اورجینال مایکروسافت

شروع موضوع توسط Amirtoghrolian ‏24/7/17 در انجمن بازارچه کامپیوتر

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏24/7/17
    ارسال ها:
    4
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    مرد
    مزایای استفاده از نرم افزار های اصلی و اورجینال مایکروسافتچرا بهتر است از ویندوز اصلی استفاده کنیم؟, مزایای استفاده از لایسنس های مایکروسافت برای اشخاص حقیقی و سازمان ها, آیا واقعا" به ویندوز اصلی احتیاج داریم ؟, نرم افزار های کرک شده چه اثرات زیانباری را برای کاربران شخصی و سازمانی دارد؟

    داشتن امنیت در دنیای دیجیتالی مقوله‌ای بسیار پیچیده است. حفظ و صیانت از اسناد، عکس‌های شخصی و فایل‌های خصوصی برای افراد و همچنین محرمانه بودن اطلاعات، اسناد و داده‌های سازمانی برای شرکت‌ها و سازمان‌ها بسیار حائز اهمیت است.



    در عصر حاضر انجام تمام امور بانکی و غیره توسط رایانه‌های شخصی انجام می‌شود و امنیت در فضای اینترنت امری ضروری است. هر چه تکنولوژی پیشرفت می‌کند خطرات و عوارض جانبی زندگی در دنیای دیجیتال نیز گسترش پیدا کرده و تعداد سودجویان و سارقین اطلاعات بیشتر می‌شود و از روش‌های مختلفی برای تخریب، سرقت اطلاعات و درامدزایی نامشروع استفاده می‌کنند.
    اولین گزینه‌ای که به ذهن کاربران رایانه‌های شخصی و سازمان‌ها در مقوله امنیت اطلاعات می‌رسد، نصب نرم افزاری امنیتی یا همان ضد ویروس از یک شرکت معتبر و به‌روزرسانی لحظه به لحظه آن است. اما نکته اینجاست که وجود قوی‌ترین نرم افزارهای امنیتی در یک بستر ناامن بی فایده است.
    نباید از یاد برد که هر نرم افزار رایانه طبق منطق مشخصی بر اساس سیستم عاملی که روی آن نصب شده، اجرا می‌شود و زمانی که سیستم عامل کاربر نواقص و ایرادهای امنیتی داشته باشد، نرم افزار امنیتی کاربرد چندانی ندارد.
    افرادی که وقت و انرژی زیادی را صرف تولید فایل‌های Crack و از بین بردن محدودیت‌های نرم افزارها و سیستم عامل‌ها به طور رایگان می‌کنند، قطعاً با دلیل مشخص و حساب شده‌ای اقدام به این کار کرده‌اند.
    دسترسی به رمزهای عبور مربوط به سایت‌های مختلف، اطلاعات حساس بانکی و پست الکترونیکی، عکس‌های شخصی و فایل‌های محرمانه یا خصوصی بخشی از خطری است که هر رایانه ناامنی را تهدید می‌کند.
    ویندوزهای غیراصلی پر از ایرادها و نواقص هستند و توسط مایکروسافت به‌روزرسانی نمی‌شوند. در صورت وقوع مشکل تنها راه‌حل نصب مجدد ویندوز و پذیرش خطر از دست دادن بخشی از فایل‌ها است.
    متاسفانه در کشور ایران که اکثر کاربران رایانه‌های شخصی و سازمانی از سیستم عامل ویندوز استفاده می‌کنند، به دلیل تحریم‌ها، نبود امکانات برای تهیه نرم افزارهای اصل، عدم آگاهی از تفاوت نرم افزارهای اصلی با غیر اصلی و نبود زیرساخت فرهنگی برای پرداخت هزینه بابت کالایی که به راحتی می‌توان آن را با هزینه‌ای ناچیز کپی کرد، موجب شده بخش کثیر کاربران از ویندوز‌های Crack شده و نسخه‌های غیراصلی استفاده می‌کنند.

    از دیر باز شرکت ها و سازمان های ایرانی در مورد امنیت اطلاعات خود با مشکلاتی نظیر تحریم و عدم وجود مرکزی برای رفع اینگونه نیاز های خود بوده اند. جدای از آن با

    گسترش نابجای تحریم ها بر کشورمان، ایران، این نیاز ها برای ورود به بازار بین الملل و البته گسترش کسب و کار ایشان را با محدودیت هایی همراه ساخته است.

    مایکروسافت آفیشیال در این راستا مفتخر است، به عنوان اولین و تنها نماینده رسمی شرکت عظیم آی تی ریسرچز و همچنین تنها همکار تجاری و پارتنر مایکروسافت در ایران این مهم را برای ایرانیان برآورده نماید.


    دیگر مزایای لایسنس های اورجینال مایکروسافت
    · پایداری بیشتر در مقایسه با نسخه‌های جعلی

    · امنیت بیشتر در مقابل بدافزارها و حملات

    · امکان دریافت به‌روز رسانی ها به صورت واقعی

    · پشتیبانی مایکروسافت

    · امکان استفاده همیشگی از جواز ویندوز

    · دریافت نرم افزارهای کاربردی از مایکروسافت که نیاز به ویندوز اصل (Windows Genuine) دارند

    · توانایی تشخیص و عیب یابی به وسیله مرکز اعمال Action Center

    · بدون نیاز به تعویض‌های مکرر سیستم عامل نسبت به نمونه کپی

    · افزایش کارایی و سرعت رایانه
    microsoftlicense.com/iran/
    http://microsoftlicense.com/fa/