1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

نقاشی اتاق خواب

شروع موضوع توسط atefe1992 ‏23/2/17 در انجمن نقاشی و گرافیک

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏2/8/16
    ارسال ها:
    2
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    زن
    انتخاب رنگ مناسب برای مکان های مختلف خانه در نقاشی ساختمان بسیار مهم می باشد و برای این کار ابتدا نیاز به شناخت رنگ ها و میزان نور داریم . برای این کار بهتر است ابتدا مقاله ی تاثیر رنگ ها در نقاشی ساختمان و فضاهای مختلف را مطالعه کنید .

    [​IMG]

    برای رنگ آمیزی اتاق خواب ابتدا باید به این نکته توجه کنید که این مکان برای گرفتن آرامش و خوابیدن و یا مطالعه می باشد و نباید با استفاده از رنگ های متضاد و تند این آرامش را بهم زد .
    رادان سافت اما اگر دوست دارید که در اتاقتان حتما از رنگ های متضاد استفاده شود می توانید در اتاق های بزرگ و دارای پنجره یکی از دیوار ها را با رنگ های تند و متضاد نقاشی کنید ولی در اتاق های کوچک در صورت انجام این کار فضایی دلگیر و بدون آرامش به وجود می آورید که بدون شک مدتی بعد از آن خسته و کلافه می شوید .

    [​IMG]

    برای اتاق هایی که پنجره ندارد بهتر است برای تخلیه ی انرژی دیوار های اتاق و یا حداقل یکی از آن ها را رنگ روشن بزنید . رنگ هایی مانند کرم ، گلبهی ، صورتی ، یاسی و ... . اما دقت کنید که رنگ اتاق کامل سرد و یا کامل گرم نباشد و برای این کار می توان به طور مثال برای اتاق های با رنگ سرد می توان از رنگ های زرد یا قرمز برای از بین بردن این حالت و نیز برعکس برای اتاق هایی که رنگ گرم اشتفاده می شود می توان از رنگ روشن کرم استفاده کرد تا فضایی متعادل و دارای انرژی را به وجود بیاورید .
    کاسپین پانل برای رنگ کردن سقف از رنگ سفید استفاده کنید زیرا سقف سفید در نقاشی ساختمان و گچبری بسیار مهم است و این کار باعث می شود رنگ دیوار ها بیشتر به چشم بیاید و سقف را بلند تر نشان می دهد . اما نه سفید یکدست زیرا باعث شیت دیده شدن آن می شود . راهبند
    در نقاشی ساختمان بهتر است از رنگ های با طراوت مانند رنگ های اکریلیک و پایه آب استفاده کنید . این رنگ ها ماندگاری بالایی نیز دارند .درب اتوماتیک
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏23/2/17