1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

موارد استفاده لیپوماتیک

شروع موضوع توسط doctorebartar ‏22/2/17 در انجمن تازه های پزشکی

  1. داره خودمونی میشه!

    تاریخ عضویت:
    ‏4/12/15
    ارسال ها:
    79
    تشکر شده:
    10
    امتیاز دستاورد:
    8
    جنسیت:
    مرد
    موارد استفاده لیپوماتیک
    روش لیپوماتیک جدیدترین روش لاغری و تناسب اندام به شمار می آید . لیپوماتیک روشی بی خطر و موثر برای برداشت چربی های نواحی مختلف بدن است . با استفاده از این روش ، حرکات ارتعاشی توسط کانولا در زیر پوست ایجاد می شوند که منجر به شکسته شدن اتصالات سلول های چربی خواهد شد . سپس این چربی ها را می توان از بدن تخلیه نمود و به نتایج ایده آلی دست یافت . در ذیل در رابطه با موارد استفاده لیپوماتیک توضیحاتی ارائه می کنیم .

    [​IMG]

    در شیوه ی لیپوماتیک دیگر از لیپوساکشن سنتی استفاده نمی شود که درنتیجه به بافت های بدن آسیبی وارد نخواهد شد . دستگاه لیپوماتیک با 600 ارتعاش موثر در هر دقیقه قادر است چربی ها را خارج کند که در نتیجه موجب می شود پس از اتمام لیپوماتیک کبودی و تورم کمتری حاصل شود . بنابراین پس از لیپوماتیک در مقایسه با سایر روش ها پوستی صاف تر خواهید داشت .

    چگونگی انجام لیپوماتیک :
    در این روش لوله ی ظریفی به نام کانولا از طریق سوراخ های بسیار ریزی به درون بدن وارد می شود و در زیر پوست ، ارتعاشات سریعی ایجاد می کند و منجر به پاره شدن اتصالات سلول های چربی می گردد . سپس چربی های اضافی به آسانی از زیر پوست خارج می شوند . لازم به ذکر است در این روش به چربی ها هیچگونه آسیبی وارد نمی شود و می توان آز آن ها به عنوان فیلر برای حجیم سازی نقاط دیگر بدن استفاده نمود .
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏25/2/17
  2. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏19/1/21
    ارسال ها:
    8
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    زن
    حرفه:
    سئو - تولید محتوا
    وجود چربی اضافی در زیر پوست بدن، به ویژه ناحیه شکم و پهلوها، تناسب اندام را به هم می‌زند. شاید شما هم تجربه این را داشته باشید که با کمک ورزش‌های سنگین و طولانی مدت، این چربی‌ها را بسوزانید و آب کنید. حتما متوجه شده‌اید که این کار چقدر سخت و در بعضی مواقع نشدنی است. عمل لیپوماتیک شاید آخرین گزینه برای رفع این چربی‌ها و لاغری شکم و پهلو باشد.

    در عمل لیپوماتیک، برش‌های کوچکی در ناحیه شکم، اطراف ناف، پهلوها و حتی پشت ایجاد می‌شود. سپس لوله مخصوصی به زیر پوست برده می‌شود تا چربی‌ها را بیرون بکشد. این برش‌های ایجاد شده، به طول ۲ تا ۵ میلی‌متر خواهند بود. به همین دلیل درد و خونریزی بسیار کمی در پی دارند و خطر عفونت پس از جراحی را بسیار کاهش می‌دهند.

    عمل لیپوماتیک درواقع همان عمل لیپوساکشن است که با دستگاه‌های مدرن و با شیوه جدیدتر و کارآمدتری انجام می‌شود. دستگاه لیپوماتیک یک پمپ یا کمپرسور هوا دارد که هوای پرفشار تولید می‌کند. با کمک این جریان هوا، بخش‌های مکانیکی لوله‌ای که وارد بدن می‌شود، حرکت می‌کند. به این لوله باریک و بلند که از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده، کانولا گفته می‌شود. کانولا پس از ورود به زیر پوست با انجام حرکات چرخشی و دورانی و همچنین جلو و عقب رفتن و بالا و پایین رفتن، یک مسیر مارپیچی را در میان بافت‌های چربی طی می‌کند.

    با کمک این حرکت‌ها و چرخش‌ها، بافت‌های متراکم چربی، به ذرات ریزتری تبدیل می‌شود. در نوک کانولا سوراخ‌هایی برای مکش چربی وجود دارد. جراح لیپوماتیک توسط پمپ‌های قدرتمند دستگاه لیپوماتیک، چربی خورد شده را بیرون می‌کشد و درون مخازن مخصوصی اسپری می‌کند. این چربی را می‌توان برای تزریق به دیگر نقاط بدن استفاده کرد. برای مثال می‌توان می‌توان چربی اضافی را از شکم و پهلو برداشت و به باسن، سینه یا گونه تزریق کرد. از آنجایی که از چربی بدن خود فرد برای تزریق و فرم دادن استفاده می‌شود، معمولا بدن آن را پس نمی‌زند و نتیجه کار بسیار رضایت‌بخش خواهد بود.
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏22/1/21