1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

عمل لیفت سینه

شروع موضوع توسط doctorebartar ‏30/1/17 در انجمن تازه های پزشکی

  1. داره خودمونی میشه!

    تاریخ عضویت:
    ‏4/12/15
    ارسال ها:
    79
    تشکر شده:
    10
    امتیاز دستاورد:
    8
    جنسیت:
    مرد
    عمل لیفت سینه
    به عمل لیفت سینه و بالا بردن آن برای برطرف کردن افتادگی پستان در اصطلاح پزشکی ماستوسکوپی گفته می شود . لیفت پستان برای بالابردن وبهتر شدن فرم پستان ها صورت می گیرد که ممکن است بر اثر عواملی همچون بالا رفتن سن و شیردهی شکل آن ها تغییر کرده و دچار افتادگی شده باشد . جراحی لیفت پستان به منظور سفت کردن و فرم دهی این پستانها بسیار موثر و مطلوب می باشد . به علاوه باعث بالا رفتن اعتماد به نفس افراد و رضایتمندی ایشان از اندام خود می شود .

    [​IMG]

    کاندیدای مناسب برای عمل لیفت سینه :
    افرادی که قصد دارند تحت عمل لیفت پستان قرار گیرند باید دارای سلامت جسمانی کامل باشند و به بیماری خاصی نیز مبتلا نباشند و همچنین سابقه ی ابتلا به بیماری خطرناکی نیز نداشته باشند . همچنین افراد باید از نتایج این عمل انتظارات واقع بینانه داشته باشند .

    مراحل انجام عمل لیفت سینه :
    روش مورد استفاده در عمل لیفت بسته به میزان شل بودن و شکل و فرم پستان تغییر می کند و تعداد و طول برش ها نیز به روش جراحی بستگی دارد و متفاوت است .

    به طور معمول به منظور بالا بردن پستان سه برش ایجاد می شود که اولین برش دور تا دور پستان ، دومین برش از نوک پستان تا پایین پستان و سومین برش نیز در طول قسمت پایینی پستان ایجاد می شود . البته ممکن است در مواردی تنها نوک پستان برش داده شود . بعد از ایجاد برش پوست اضافی ناحیه ی مورد نظر برداشته شده و جدا می شود و سپس نوک پستان را جابجه می کنند و بخیه می زنند.

    روش بیهوشی عمل لیفت پستان :
    در حین عمل بیمار کاملا راحت بوده و چیزی حس نخواهد کرد . این عمل به طور معمول تحت بی هوشی عمومی انجام می شود و در برخی موارد نیز بیهوشی موضعی مورد استفاده قرار می گیرد .این عمل در بیمارستان انجام می شود و معمولا به بستری بیمار در بیمارستان احتیاجی نیست .

    پس از جراحی لیفت پستان :
    بیمار عمل شده می بایستی به توصیه های پس از عمل توجه کند و همچنین نکات گفته شده را رعایت کند زیرا باعث تسریع روند بهبود و کسب نتایج بهتر می شود .

    دکتر محمد هادیزاده فوق تخصص جراحی سینه
     
  2. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏19/1/21
    ارسال ها:
    8
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    زن
    حرفه:
    سئو - تولید محتوا
    اگر بخواهیم به طور خلاصه و کامل بگیم افتادگی سینه، یکی از مشکلات رایج خانم‌ها در سنین مختلف است. بزرگی سینه‌، یکی از عواملی است که باعث افتادگی سینه می‌شود. متاسفانه، افتادگی سینه، به‌وسیله هیچ روشی جز عمل بالا بردن سینه، قابل درمان نیست. این مشکل معمولاً پس از کاهش وزن‌های شدید اتفاق می‌افتد. گاهی نیز، به‌دلیل افزایش سن و جاذبه زمین این مشکل ایجاد می‌شود. اثرات منفی روحی‌روانی این مشکل، چنان قوی است که ممکن است فرد را دچار افسردگی و عدم اعتماد‌به‌نفس کند. پس بهتر است، پروسه درمان را پیگیری کنید.
    آمار اخیر نشان می دهد که عمل لیفت سینه به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از محبوب ترین روش های زیبایی جراحی در دسترس است. به جای کاهش سایز سینه، بسیاری از زنان در حال انتخاب لیفت برای درمان افتادگی هستند