1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 بسیار موفق تر از iphone8 اپل خواهد بود

شروع موضوع توسط allsamsung ‏31/12/16 در انجمن بازارچه موبایل

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏11/12/16
    ارسال ها:
    3
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    8
    جنسیت:
    مرد
    سامسونگ و اپل هر دو پرچمداران منحصربه فردی از جمله گلکسی اس 8 و آیفون 8 برای سال آینده در دست تولید دارند، گزارشات نشان می دهد این دو گوشی ویژگی های مشترک بسیاری از جمله طراحی تمام صفحه کاملا جدید که ممکن است همراه سنسور اثر انگشت باشد، دارند. هنوز تصاویر این دو گوشی موجود نیست، اما برخی طراحان تصاویری مفهومی از این دو گوشی ارائه دادند.

    در تصاویر مفهومی از گوشی گلکسی اس 8 که توسط یکی از کاربران Weibo منتشر شده است، این گوشی دارای نمایشگر منحنی و تقریبا بدون حاشیه در بالا و پایین و نمای کاملا باریک و ظریف است.

    گزارشات مختلف ادعا می کنند سامسونگ دکمه فیزیکی Home را حذف کرده است و سنسور اثر انگشت را در زیر نمایشگر جایگذاری خواهد کرد، اما گزارش جدیدی اظهار کرد دکمه Home قطعا حذف خواهد شد اما سنسور اثر انگشت در پشت گوشی و زیر دوربین قرار خواهد داشت.​

    [​IMG]

    اپل نیز در حال کار کردن روی مدل منحنی از iPhone 8 است که دارای نمایشگر تمام صفحه و با لبه های بسیار باریک خواهد بود. دکمه Home حذف خواهد شد و عملکرد آن به صفحه OLED گوشی انتقال خواهد یافت که چیزی شبیه این عکس خواهد بود:

    [​IMG]

    اگرچه این دو گوشی در طراحی بسیار شبیه به هم هستند اما در سیستم عملیاتی کاملا مجزا می باشند.

    سال آینده، سال هیجان انگیزی برای گوشی های هوشمند سامسونگ و اپل با طراحی های تازه خواهد بود، و به یاد داشته باشید که سامسونگ در این طراحی جذاب و جدید، پیشگام است زیرا سال هاست که گوشی های هوشمند با لبه های منحنی را به فروش رسانده است، به هر حال این دو گوشی شامل تغییرات بسیاری هستند که باید انتظار آن را داشته باشیم.