1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

بهترین شیوه خرید بلیط های چارتر

شروع موضوع توسط baharesarmaast ‏13/9/16 در انجمن کارآموزی کارآفرینی

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏9/7/16
    ارسال ها:
    17
    تشکر شده:
    3
    امتیاز دستاورد:
    8
    جنسیت:
    زن
    در این مقاله ما سعی داریم تا با کمک از وب سایت سفرمی، درباره بلیط های چارتر و نحوه رزرو آنها به شما خوانندگان محترم توضیحاتی بدهیم.

    همانطور که میدانید بلیط های سیستمی به بلیط هایی گفته میشود که کنسل کردن آنها منوط به پرداخت جریمه از سمت شماست و قیمت ثابتی دارند. از طرف دیگر، بلیط هایی به نام بلیط چارتر وجود دارد که مسافران می توانند بصورت آنلاین آنها را خریداری کنند.

    [​IMG]
    قیمت در فروش بلیط های چارتر به هیچ جه یکسان نیست، بطور مثال شاید یک آژانس فروش بلیط هواپیما، بلیط تهران اردبیل را با اختلاف 100 هزار تومان گران تر یا ارزان تر از آژانس دیگر بفروش برساند.

    این نوسانات بازار خرید و فروش بلیط های آنلاین را تشکیل داده است و مانند ضربان قلبی برای این بازار می ماند. شاید در وحله اول نگران بازارسیاه و قیمت های نجومی باشید، اما ما پیشنهاد میکنیم که قسمت پر لیوان را ببینید. بسیاری از سایت های فروش بلیط آنلاین سعی دارند با قیمت ها بالا درآمد خود را تامین کنند، اما safarme.com، با ارزان فروختن بلیط هایش مشتریان خود را همواره راضی نگه می دارد.

    این سایت با خرید عمده بلیط های چارتر، هم از هزینه های خود می کاهد، هم اینکه برای مشتریان خود، سفر ارزان قیمتی را ترتیب میدهد.

    [​IMG]
    مسافران و مخاطبان خرید بلیط های چارتر، میتوانند به سایت سفرمی مراجعه کنند و خودشان به عنوان مشاور گردشگری خود، و با استفاده از مقالات و منابع موجود در این سایت سفر خود، و مقصد خود را ترتیب بدهید.

    درباره قیمت بلیط ها هم، میتوانید ارزان ترین انتخاب ها را در سایت سفرمی ببینید و با انتخاب آنها برای سفرتان و تفریحاتتان پول صرفه جویی کنید.

    اما شاید این سوال پیش بیاید که بلیط های چارتری چطور میتواند به سود مسافرین باشد؟

    بسیاری از سایت ها و فروشگاه های اینترنتی بلیط هواپیما، برای جلوگیری از ضرر کردن کارفرمایان، سعی میکنند برای جلب مشتری ارزان قیمت ترین بلیط چارتر را ارائه کنند.که در این صورت، سایت سفرمی همواره برای این رقابت برنده و برتر میباشد چرا که ارزان ترین و خوش قیمت ترین بلیط ها را در این سایت می توانید بیابید.