1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

پرطرفدارترین لپ تاپ های سال 2015

شروع موضوع توسط Mani ‏20/1/16 در انجمن لپ تاپ ها

  1. کاربر فوق حرفه ای

    تاریخ عضویت:
    ‏23/6/15
    ارسال ها:
    4,491
    تشکر شده:
    6,069
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    مرد
    حرفه:
    Engineering Management
    هفته نامه عصر ارتباط - معصومه علی گل: در این مطلب به معرفی لپ تاپ هایی می پردازیم که در سال 2015 بیشتر مورد توجه قرار گرفته اند و درواقع پرطرفدار یا جزو بهترین لپ تاپ های امسال محسوب می شوند. به طور حتم لپ تاپ های دیگری هم وجود دارند و مدل های عنوان شده در اینجا فقط بخشی از لپ تاپ های خوب سال 2015 است.

    بهترین لپ تاپ فشرده و سبک(2015) Dell XPS 13

    [​IMG]
    شرکت دل به مدد قاب باریک (2015) Dell XPS 13 توانسته یک نمایشگر شفاف و واضح 13 اینچی را در بدنه ای 11 اینچی جای دهد و آن را به یکی از فشرده ترین و سبک ترین لپ تاپ ها تبدیل کند که به راحتی قابل حمل و نقل است. این لپ تاپ 1.22 کیلوگرمی از پردازنده نسل ششم اینتل و حافظه SSD تشکیل شده که همین امر به بالا بودن سرعت انتقال اطلاعات کمک کرده است. باتری مدل هایی که نمایشگر صفحه لمسی ندارند حدود 12 ساعت ماندگاری شارژ خواهد داشت. برخی مدل ها نیز از نمایشگر صفحه لمسی شفاف تر Quad- HD تشکیل شده اند.


    بهترین لپ تاپ اپل

    (Apple Mac Book Air (13 inch

    [​IMG]
    با اینکه مک بوک 12 اینچی جدید براق تر است، لپ تاپ مک بوک ابر 13 اینچی عملکرد بهتری دارد. این لپ تاپ آلومینیومی 1.36 کیلوگرمی قابل حمل و نقل حدود 14 ساعت ماندگاری شارژ دارد. وضوح تصویر نمایشگر می توانست بهتر از 900×1440 پیکسل باشد. صفحه کلید راحت، حافظه فلش فوق سریع و قیمت مناسب همگی دست به دست هم داده اند تا لپ تاپ مک بوک ایر 13 اینچی اپل مورد توجه بیشتری قرار بگیرد.


    بهترین لپ تاپ تجاری

    Lenovo ThinkPad T450s

    [​IMG]
    لپ تاپ های تجاری سری ThinkPad T لنوو مدت ها است به دلیل عملکرد قدرتمندشان، طول عمر زیاد باتری و کارآمدی بهتری که دارند شهره هستند. لپ تاپ 14 اینچی ThinkPad T450s طبق همان استانداردهای این خط تولید ساخته شده و از یک نمایشگر صفحه لمسی زیبا و 1080×1920 پیکسلی، بدنه محکم و طراحی MIL-SPEC و یک صفحه کلید با حساسیت بالا تشکیل شده است. این لپ تاپ سبک با 15 ساعت طول عمر باتری به کاربر امکان می دهد تا در طول روز به راحتی آن را با یک بار شارژ کردن به نقاط مختلف حمل و نقل کند.


    بهترین لپ تاپ هیبریدی

    Lenevo Yoga 900

    [​IMG]
    لپ تاپ 2X1 یا هیبریدی yago900 از پردازنده نسل ششم Intel Core i7، نمایشگر 13.3 اینچ غنی از پیکسل (1800×3200) و لولایی تشکیل شده است که سازه آن شبیه به لولای بند ساعت است. این لولا قابلیت تغییر از حالت لپ تاپ به تبلت یا برعکس را به راحتی فراهم می کند. برخلاف لپ تاپ های هیبرید گذشته، yago900 شکی و فشرده طراحی شده است. امکان ست کردن لولاها با رنگ بدنه لپ تاپ نیز وجود دارد.


    بهترین لپ تاپ بازی

    Aorus X3 Plus

    [​IMG]
    یک لپ تاپ مخصوص بازی که از آن به عنوان ایستگاه بازی سیار یاد کرده اند و سرعت FRAMERATE بالایی نیز دارد. بااینکه تراکم پیکسل نمایشگر با کیفیت آن 262 نقطه در هر پیکسل است، اما چون پلتفرم ویندوز در پشتیبانی از نمایشگرهای با کیفیت بالا ضعیف است، در نتیجه بیشتر بازی ها با کیفیت واقعی شان در این لپ تاپ به نمایش در نمی آیند یا قابل اجرا نیستند. به این ترتیب به یاد داشته باشید که برای بازی نیازی به نمایشگرهای 2560 یا حتی 1920 پیکسل ندارید. این لپ تاپ برای گیمرهایی مناسب است که عملکرد و قابل حمل بودن برای شان از اولویت بیشتری برخوردار است.


    بهترین کروم بوک

    Toshiba Choromebook 2CB35

    [​IMG]
    اگر به دنبال لپ تاپ سبکی هستید که باتری آن طول عمر بالایی داشته باشد و از نظر هزینه هم جیب شما را خالی نکند بهتر است نظری به این لپ تاپ توشیبا داشته باشید. جدا از سبک بودن آن، نمایشگر دقیق 13.3 اینچی Full HD و باتری خوب آن را که حدود 10 ساعت ماندگاری شارژ دارد نباید فراموش کرد. بدنه نقره ای و زیبای آن موجب شده این سیستم از نظر ظاهری شبیه به لپ تاپ های گران قیمت باشد. صفحه کلید خوب این سیستم هم از جمله مزایای آن به شمار می آید.


    بهترین لپ تاپ ارزان قیمت

    Dell Inspiron 15 5000

    [​IMG]
    در میان لپ تاپ های ارزان قیمت سال 2015، این سیستم Dell Inspiron 15 5000 بود که بیشتر مورد توجه قرار گرفت. بدنه راحت، صاف، یکدست و رنگبندی های مختلف آن در کنار پردازنده Core13 و درایو سخت 500 گیگا بایتی از جمله دلایلی بودند که موجب شدند این لپ تاپ 15 اینچی از رقبای خود در جایگاه بالاتر قرار گیرد.


    بهترین لپ تاپ کوچک

    Levono ThinkPad X250

    [​IMG]
    لپ تاپ 12.5اینچی، قدرت و عملکرد یک محصول پیشرفته را در یک سیستم 1.27 کیلوگرمی ارایه کرده است؛ سیستمی که ماندگاری شارژ باتری آن 15 ساعت است. نمایشگر با کیفیت 1080×1920 پیکسل، صفحه کلید خوب و پردازنده پرسرعت نسل پنجم اینتل کمک می کنند تا سیستم عملکرد خوبی داشته باشد. پورت هایی مانند اترنت و کارت خوان SD از جمله پورت های درنظر گرفته شده برای این سیستم هستند.


    بهترین لپ تاپ برای ویرایش فیلم

    Asus ZenBook Pro UX501

    [​IMG]
    زمانی که قرار است ویدیویی را ویرایش کنیم، داشتن فقط یک نمایشگر شفاف کاری را از پیش نمی برد؛ چرا که در کنار یک نمایشگر خوب باید یک کارت گرافیک خوب هم داشته باشیم. سیستم Asus ZenBook Pro UX501 J از نمایشگر زیبای 4k، کارت گرافیک Nvidia GTX 960M، پردازنده Core I7 و یک SSD با حجم 500 گیگابایت تشکیل شده است که همگی در بدنه ای آلومینیومی کنار هم گرد آمده اند.


    بهترین تبلت ویندوزی

    Surface Pro 4

    [​IMG]
    تبلت ویندوزی Surface Pro 4 از جمله تبلت هایی بود که در سال جاری هیاهوی زیادی به پا کرد. در این تبلت از پردازنده Intel Core i5 کارت گرافیک Intel HD 520، رم هشت گیگابایتی، حافظه 256 گیگابایتی و نمایشگر 12.3 اینچی پیکسل سنس (حساس به پیکسل) با وضوح تصویر 1824×2736 پیکسل استفاده شده است. در این تبلت بازسازی شده، از نمایشگر بزرگ تر و حساس تر و صفحه کلید جزیره ای تازه طراحی شده ای بهره گرفته شده است. کلیدهای آن به خوبی کلیدهای لپ تاپ طراحی شده اند و ترک پد شیشه ای آن نیز از عملکرد و کیفیتی خوبی برخوردار است. این تبلت در مقایسه با Surface Pro 3 پردازنده و حافظه سریع تری داشته و بدنه آن نیز سبک تر و باریک تر طراحی شده است. با بهبودهایی که در Surface Pro 4 صورت گرفته می توان آن را جایگزین خوبی برای لپ تاپ به شمار آورد.
     
    .AffectioN. و BAHAREH TAK از این پست تشکر کرده اند.
  2. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏26/12/10
    ارسال ها:
    2,475
    تشکر شده:
    10,553
    امتیاز دستاورد:
    213
    لپ تاپ من:">@};-
    [​IMG]