1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

دوربین مدار بسته هیبرید

شروع موضوع توسط saadati.amirreza ‏4/10/15 در انجمن دوربین ها

  1. داره خودمونی میشه!

    تاریخ عضویت:
    ‏14/9/15
    ارسال ها:
    76
    تشکر شده:
    27
    امتیاز دستاورد:
    28
    جنسیت:
    مرد
    دوربین مدار بسته هیبرید : در شرکت های تولید کننده تکنولوژی ، مخصوصا تکنولوژی های جدید ،هر شرکتی قصد دارد با داشتن یک فناوری انحصاری توان رقابتی خود را بالاتر برده و بسته به خدمات ارائه شده با این فناوری انحصاری ، مشتریانی با سلایق خاص را جذب خود میکنند و در حقیقت یک بازار با ثبات،مطمئن و پویا را به خود اختصاص میدهند.این امر باعث می گردد تا این شرکت ها بتوانند دیگر تجهیزات دیگر مرتبط با این تکنولوژی را نیز در انحصار خود بگیرند.


    شرکت های تولید کننده تجهیزات امنیتی و دوربین های مداربسته نیز از این قاعده مستثنا نیستند به عنوان مثال شرکت داهوآ با در اختیار داشتن تکنولوژی ساخت، محصولات جدید خود را با تکنولوژی CVI به بازار معرفی کرد و با در اختیار داشتن تیم تحقیق و توسعه خود به گسترش آن گروید.




    در رابطه با دوربین مدار بسته هیبرید بیشتر بدانیم:


    از بین این تولید کنندگان صاحب تکنولوژی، هایک ویژن نیز با بکار گیری انحصاری از TVI روندی مشابه داهوآ را در بازار دارد.


    بدیهی است زمانی که صحبت از انحصار باشد هدف این است که صاحب انحصار در ضمن حفظ بازار مشتریان از قیمت‌های رقابتی هم کمی فاصله بگیرند و محصول خاص خود را با قیمتی خاص (که معمولاً بالاتر از قیمت تکنولوژی های باز است) عرضه کند.


    در این میان تولید کنندگان دیگری نیز هستند که با بهره گیری از تکنولوژی های آزاد تر و با قدرت قیمت ارزان تر و کیفیتی متناسب در حال تلاش برای به‌دست آوردن سهم بازار در سطوح ارزان‌تر به رقابت مشغول‌اند و سعی دارند با قدرت قیمت ارزان‌تر توجه مخاطبینی که توانایی خرید ارزان‌تر دارند را به خود جلب کنند. در مبحث دوربین مدار بسته، معمولاً همه‌ی دوربین های دارای استاندارد و رد شده از تست های تکنیکی از کیفیت‌های قابل قبولی برخوردارند و و بیشتر اختلاف تولید کنندگان ارزان با صاحبان تکنولوژی خاص بر سر دستگاه های ضبط آنهاست، به‌طوری که در تکنولوژی های ارزان تر دستگاه های ضبط با کیفیت و کار آمد کمتر دیده می‌شوند چون به معمول پشتوانه‌ی قوی و قابل دفاعی ندارند. در عوض کمپانی های قوی تر سعی دارند با استفاده از انحصار تکنولوژی های خود در دستگاه های ضبط، دوربین های انحصاری خود را نیز عرضه کنند.


    با در نظر گرفتن نقطه قوت تکنولوژی‌هایی مانند HD و HD-TVI در دستگاه های ضبط کننده، اینکه به خاطر تکنولوژی منحصر به فرد این شرکت‌ها شما ملزم هستید از دوربین های متناسب با تکنولوژی نیز استفاده کنید نه تنها هزینه های بالاتری را به شما تحمیل می‌کند بلکه قدرت خرید بیشتر و در نتیجه قیمت‌های بهتر را از همکاران می‌گیرد.


    شما میدانید قیمت مناسب تر معمولاً همراه با خرید بیشتر امکان پذیر است و باعث می‌شود هزینه های تحمیلی نظیر هزینه های باربری، هزینه‌ی زمان تلف شده، هزینه های تغییرات ناگهانی قیمت و هزینه‌ی انتخاب مدل جایگزین به علت عدم موجودی در بازار و در نتیجه پرزنت مجدد مشتریان برای محصول جایگزین و .... که این مسائل حاشیه کاری شما را بالا می‌برد و شما را با عدم تمرکز مواجه می‌سازد.


    از طرفی برای تصمیم گیری در مورد خرید باید از قدرت تصمیم گیری بالا برخوردار بوده خواسته های مشتریان خود را نیز به دقت پیشبینی کنید.


    به عنوان مثال برای اینکه خرید کلی تر، شما بدانید ماهانه چند مشتری با قیمت پایین تر دارید، چند مشتری هستند که می‌توانید آنها را قانع کنید که برای کیفیت بیشتر هزینه‌ی بیشتری را پرداخت کنند و از ضبط کننده‌ها و در نتیجه تکنولوژی سی وی آی یا تی وی آی استفاده کنند و کدام را با قیمت پایین تر می‌توانید با فن آوری AHD حفظ کنید.



    دوربین مداربسته هیبرید (چندگانه) ، نسل جدیدی از انواع دوربین مدار بسته است که انواع تکنولوژی های CVI ، TVI، AHD و همین‌طور فرکانس CVBS را ساپورت می‌کند و قادر است با هر نوع دستگاه ضبط با این فرکانس‌ها مطابقت یافته، با فن آوری ترکیب پذیر خود امکان انجام خریدی مناسب تر را فراهم می‌کند و به شما اجازه می‌دهد تا با توجه به حاشیه سود بالا تر، خدمات مناسب تر و در نتیجه رضایتمندی بیشتری را برای مشتریان خود را عامل شوید.