1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

تولید تبلت 6 اینچی با قیمت تنها 50 دلار توسط آمازون!

شروع موضوع توسط Mani ‏8/9/15 در انجمن تبلت ها

  1. کاربر فوق حرفه ای

    تاریخ عضویت:
    ‏23/6/15
    ارسال ها:
    4,491
    تشکر شده:
    6,069
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    مرد
    حرفه:
    Engineering Management
    تبلت‌های کمپانی آمازون، با اینکه از عملکرد خوبی برخوردار بوده و از لحاظ کارایی در سطح بالایی قرار دارند، اما خب طبیعی است که نتواند همانند تبلت‌های اپل موفق بوده و دست به دست بین مشتریان بچرخد. به همین دلیل شاید آمازون برای رقابت با اپل و تبلت‌هایش یک بازنگری اساسی در محصولاتش انجام دهد.

    [​IMG]

    اما آمازون در استراتژی جدیدش، قصد دارد تا جور دیگری به مبارزه برخیزد! این کمپانی در تلاش است تا یک تبلت 6 اینچی مناسب را با قیمت نازل و بسیار پایین در مقایسه با تمام تبلت‌های موجود، روانه بازار کند.

    وال استریت ژورنال در گزارشی اعلام کرده است که آمازون روز گذشته اقدام به شروع برای فروش تبلت‌های 6 اینچی جدیدش نموده است و قیمت پایه برای آن‌ها را تنها 50 دلار در نظر گرفته است! این در واقع نصف قیمتی است که همین کمپانی برای فروش تبلت Fire HD خود با سایز 6 اینچ و قیمت 99 دلار در نظر گرفته است.

    آمازون همچنین گزارش داده که تجهیزات مربوط به تبلت‌هایش را از شرکت‌های دیگری نظیر Huaqin Telecom Technology co و یک شرکت مخابراتی تایوانی جهت کاهش در هزینه‌ها تامین می‌کند. شاید به همین دلیل است که آمازون توانسته با قیمت نازل 50 دلار به این چنین نتیجه‌ای دست یابد!

    در این گزارش به جزییات و قابلیت‌های این محصول جدید اشاره نشده و معلوم نیست که این تبلت فوق ارزان، از چه مشخصاتی بهره می‌برد. تنها مشخصه این تبلت، بهره‌گیری از یک اسپیکر مونو به جای استریو است و فعلا هیچ چیز دیگری از آن معلوم نشده است.

    همچنین آمازون ادعا کرده که به زودی و در پاییز امسال تبلت‌هایی 8 و 10 اینچی را نیز با همین شرایط در کنار این محصول به بازار عرضه خواهد کرد.

    منبع:آیتی رسان
     
    وضعیت سفید، ARMIN.B و saeed 99 از این ارسال تشکر کرده اند.