1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

کاربران ایرانسل می‌توانند شماره دلخواه خود ا با پیش‌شماره 0903 انتخاب کنند

شروع موضوع توسط !...Mis! ‏5/9/15 در انجمن اپراتورها

  1. کاربر حرفه ای

    تاریخ عضویت:
    ‏23/1/15
    ارسال ها:
    1,171
    تشکر شده:
    3,736
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    زن

    ایرانسل اعلام كرد دور تازه طرح «شماره طلایی» را از طریق وب‌سایت sim.irancell.ir برای پیش‌شماره‌ جدید 0903 ارائه می‌دهد.
    [​IMG]
    ایرانسل اعلام كرد دور تازه طرح «شماره طلایی» را از طریق وب‌سایت sim.irancell.ir برای پیش‌شماره‌ جدید 0903 ارائه می‌دهد.

    به گزارش روابط عمومی ایرانسل،‌ با اجرای دور جدید واگذاری شماره‌های انتخابی، ایرانسل این امکان را در اختیار متفاصیان قرار می‌دهد تا شماره تلفن‌همراه دلخواه خود را از میان شماره‌های موجود در بازه شماره های 09031000000 تا 09035499999 انتخاب كنند.

    متقاضیان می‌توانند شماره دلخواه خود را از بین شماره‌های طلایی نظیر شماره‌های مرتب، شماره فعلی تلفن‌همراه، تلفن ثابت منزل یا محل كار خود، تاریخ تولد یا ازدواج، یك ردیف شماره‌های سریالی و پشت سرهم برای اعضای خانواده، دوستان یا همكاران، تركیب حروف ابجد كه مفهوم خاصی را ایجاد می‌كند، شماره حساب بانكی، شماره ملی، شماره شناسنامه، شماره خودرو یا هر شماره دلخواه دیگر از ردیف اعلام شده را به دلخواه، به عنوان شماره سیم کارت ایرانسل خود انتخاب کند.

    بهای سیم‎کارت اعتباری با شماره انتخابی ایرانسل، با احتساب دو هزار تومان اعتبار اولیه موجود در آن و حق الزحمه شركت پست بابت تحویل در محل مشترک و دریافت مدارک، مجموعا ۱۵ هزار تومان تعیین شده كه در هنگام ثبت‌نام اینترنتی، از طریق پرداخت اینترنتی به‌وسیله كارت یكی از بانك‌های عضو شبكه شتاب دریافت می‌شود. سیم کارت انتخابی ثبت شده در سایت، پس از تکمیل مراحل و واریز وجه، به صورت تقریبی طی ۷ روز کاری به آدرس اعلامی توسط ثبت نام کننده ارسال می گردد.

    هر فرد در این دوره تنها می‌تواند در مجموع حداکثر پنج شماره انتخاب کند. متقاضیان تجاری در صورتیکه مایلند بیش از پنج شماره خریداری کنند، می‌توانند درخواست خود را به corporatesales@mtnirancell.ir ارسال کنند.

    براساس این گزارش، متقاضیان لازم است ابتدا به سیستم یکپارچه خرید سیم کارت های ایرانسل به نشانی sim.irancell.ir مراجعه کرده و سپس شماره موردنظر خود را در محل مشخص شده وارد کنند. درصورتی که شماره‌ انتخاب شده پیش از این توسط سایرین رزرو نشده باشد، سیستم، انتخاب آنها را تایید كرده و به مرحله بعدی هدایت می‌كند.

    پس از تایید سیستم مبنی بر موجود بودن شماره مورد نظر و وار‌د کردن اطلاعات لازم، مرحله ثبت‌نام آغاز می‌شود. در این مرحله علاوه بر تکمیل مشخصات فردی، درج نشانی پست الکترونیک و یک شماره تلفن‌همراه الزامی است زیرا در تمامی مراحل، اطلاعات مربوط به ثبت‌نام از طریق پیام‌کوتاه و پست الکترونیک به اطلاع متقاضی خواهد رسید.

    پس از این مرحله یک پیام‌کوتاه و نامه الکترونیکی مبنی بر انجام موفقیت آمیز عملیات به طور خودكار برای متقاضی ارسال می‌گردد. سپس مشترک می‌بایست نسبت به پرداخت هزینه شماره انتخابی به مبلغ ۱۵هزار تومان از طریق پرداخت آنلاین اقدام کند.

    در صورتی که هنگام ثبت‌نام متقاضی، یک شماره ایرانسل برای اطلاع رسانی ارائه شده باشد، می‌توان در تمامی مراحل ثبت نام، با ارسال یک پیام‌کوتاه حاوی شناسه پیگیری رزرو به شماره ویژه 2129 از همان خط، از آخرین وضعیت سیم‌کارت شماره انتخابی مطلع شد. در صورتیکه در هنگام ثبت‌نام، شماره‌ای غیر از شماره‌های ایرانسل برای ارسال پیام‌های اطلاع رسانی ارائه شده باشد، از طریق مراجعه به سیستم یکپارچه خرید سیم کارت ایرانسل به نشانی sim.irancell.ir ، می‌توان از آخرین وضعیت سیم‌کارت خود مطلع شد.
     
    Mojtaba و Shahab از این پست تشکر کرده اند.