1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

لپ‌تاپ توشیبا Satellite Radius 12 معرفی شد

شروع موضوع توسط Mani ‏2/9/15 در انجمن لپ تاپ ها

  1. کاربر فوق حرفه ای

    تاریخ عضویت:
    ‏23/6/15
    ارسال ها:
    4,491
    تشکر شده:
    6,069
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    مرد
    حرفه:
    Engineering Management
    [​IMG]

    کمپانی توشیبا، امروز صبح از لپ‌تاپ جدید Satellite Radius 12 خود در نمایشگاه IFA رونمایی کرد. این لپ‌تاپ، یک نمایشگر 12.5 اینچی با وضوح 4K، یک دوربین که از فناوری Hello facial recognition ویندوز پشتیبانی می‌کند و USB Type-C را باهم ترکیب کرده است. در ادامه قصد داریم تا به‌بررسی دقیق‌تر این لپ‌تاپ بپردازیم. با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

    [​IMG]

    در نگاه اول، شاید لپ‌تاپ جدید Satellite Radius 12 بهترین لپ‌تاپی نباشد که ممکن است تابه‌حال، دیده باشید اما برای استفاده روزمره، قطعا هیجان‌انگیز است.

    [​IMG]

    لپ‌تاپ Satellite Radius 12 می‌تواند همانند سری Yoga لنوو جمع‌‌شده تا به یک تبلت 12.5 اینچی باکیفیت تبدیل شود. لولا به‌کارگرفته شده در این تبلت شباهت‌های بسیاری با لولا استفاده شده در سری Yoga لنوو دارد اما نسبت به محصولات لنوو، احساس می‌کنید که چندان محکم و قدرتمند نیست! صفحه‌نمایش 4K آن بسیار شارپ بوده و زاویه دید مناسبی نیز دارد. باتوجه به وزن 2.9 پوندی آن، برای کار با یک دست بیش از چند دقیقه اصلا مناسب نخواهد بود اما به‌اندازه نوت‌بوک‌های معمولی، وزن ندارد!

    پشتیبانی از سیستم‌ تشخیص چهره ویندوز 10 بدون فناوری پیچیده در لپ‌تاپ جدید Satellite Radius 12 توشیبا

    یکی از بهترین نکاتی که در این لپ‌تاپ می‌توانید مشاهده نمایید، بخش «پشتیبانی از سیستم‌ تشخیص چهره ویندوز 10» است. مایکروسافت این ویژگی را به ویندوز 10 خود افزوده تا وب‌کم‌هایی طراحی شود که بتواند چهره شما را در هنگام لاگ‌این کردن به ویندوز 10 به‌صورت 3 بعدی اسکن کنند. توشیبا در اقدامی جالب، به‌جای استفاده از فناوری دوربین‌های سه‌بعدی RealSense اینتل که پیش‌تر آن را در لپ‌تاپ‌های 15 اینچی دیده بودیم، تنها از یک دوربین IR سفارشی استفاده کرده است.

    پیش‌تر، بسیاری براین باوربودند که برای استفاده از سیستم تشخیص چهره ویندوز 10، تنها باید از دوربین‌های سه‌بعدی RealSense اینتل استفاده کرد اما به‌نظر می‌رسد که سازندگان با استفاده از این تجربه، به‌کمک دوربین‌های IR، بتوانند محصولاتی را با پشتیبانی از سیستم‌ تشخیص چهره ویندوز 10 ارایه دهند. در بررسی دوربین به‌کاررفته در لپ‌تاپ Satellite Radius 12 توشیبا، باید گفت که این فناوری در طول مدت تست آن، عکس‌العمل خوبی را نشان داده است و احتمالا، به‌زودی در آینده، شاهد تبلت‌های 12 و 13 اینچی ویندوزی با این دوربین خواهیم بود.

    [​IMG]

    بخش مهمی از هر لپ‌تاپ، پد لمسی و صفحه‌کلید آن محسوب می‌شود. کلیدهای استفاده شده در Radius 12 توشیبا، احساس چندان خوبی را در هنگام تایپ، ارایه نخواهد کرد؛ هنگام کار با صفحه‌کلید این لپ‌تاپ، کمی احساس فشردگی کلیدها، شما را آزار خواهد داد.

    [​IMG]
    پد لمسی نیز، به‌دلیل نوع بافتی که دارد، برای استفاده چندان مناسب نیست. خوش‌بختانه، توشیبا از یک پد لمسی حساس استفاده کرده است که به‌فرمان‌های لمسی دست، به‌خوبی واکنش نشان می‌دهد. با این‌حال، برای بررسی عملکرد پد لمسی، باید با توجه به بررسی‌های تخصصی و تجربیات دیگر کاربران، نظر داد.

    به‌طور کلی، لپ‌تاپ Satellite Radius 12، کیفیت ساخت چندان خوبی ندارد اما مشخصات‌فنی آن نظیر استفاده از آخرین پردازنده‌های سری Skylake اینتل، USB Type-C و نمایشگر 4K می‌تواند جالب توجه باشد.

    منبع:آیتی رسان
     
    saeed 99 از این پست تشکر کرده است.