1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

لنوو تبلت-لپ‌تاپ هیبریدی جدید خود را معرفی کرد: با Ideapad MIIX 700 آشنا شوید

شروع موضوع توسط Mani ‏2/9/15 در انجمن تبلت ها

  1. کاربر فوق حرفه ای

    تاریخ عضویت:
    ‏23/6/15
    ارسال ها:
    4,491
    تشکر شده:
    6,069
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    مرد
    حرفه:
    Engineering Management
    در کنار لپ‌تاپ‌های گوناگونی که روزانه معرفی می‌شوند کمپانی لنوو امروز از یک تبلت-لپ‌تاپ هیبریدی جدید رونمایی کرد که Ideapad MIIX 700 نام دارد و این محصول دوست داشتنی از یک پایه نگهدارنده استفاده می‌کند و در کنار آن نیز شاهد قلم استایلوس و داک کیبورد هستیم و این باعث می‌شود کاربران بتوانند از تبلت در بخش‌های گوناگون استفاده کنند.

    [​IMG]

    Ideapad MIIX 700 با ویندوز 10 عرضه شده است که با سخت افزار‌های متفاوتی روانه بازار خواهد شد. این محصول از پردازنده اینتل Skylake Core M7 بهره می‌برد که 8 گیگابایت حافظه رم برای آن در نظر گرفته شده است و شاهد یک حافظه 256 گیگابایتی بر روی آن هستیم که در زمینه ارتباطات نیز از دو پورت USB بهره می‌برد و یکی از آن‌ها USB 3.0 است. البته در کنار این پورت‌ها شاهد پورت HDMI و microSD نیز هستیم و نسخه LTE این دستگاه نیز از شیار میکرو سیمکارت بهره می‌برد.

    [​IMG]

    از لحاظ طراحی این محصول ظاهر خوبی دارد اما در اولین نگاه تنها چیزی که به خاطر می‌آید تبلت کمپانی مایکروسافت با نام سرفیس پرو 3 است که گویا الگو لنوو نیز همین تبلت بوده است. البته نکته دوست داشتنی در خصوص تبلت-لپ‌تاپ هیبریدی لنوو این است که همراه با کیبورد عرضه می‌شود و دیگر نیازی نیست تا کیبورد را به صورت مجزا و همانند آنچه که در سرفیس پرو 3 دیده بودیم خریداری کنید.

    [​IMG]

    گفته می‌شود که Ideapad MIIX 700 با قیمت 699 دلار عرضه خواهد شد اما فعلا معلوم نیست که این قیمت مربوط به چه سخت افزاری است و البته اطلاعاتی هم در خصوص اینکه نسخه‌های متفاوت این محصول چه تفاوت قیمتی با یکدیگر خواهند داشت، منتشر نشده است. لنوو تصمیم دارد این محصول را در ماه نوامبر (آبان-آذر) عرضه کند که به احتمال زیاد در آن موقع اطلاعات بیشتری از این محصول منتشر خواهد شد.

    منبع:آیتی رسان
     
    jila_s از این پست تشکر کرده است.