1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

تصاویری از تبلت نکسوس 8 را ببینید!

شروع موضوع توسط Mani ‏29/8/15 در انجمن تبلت ها

  1. کاربر فوق حرفه ای

    تاریخ عضویت:
    ‏23/6/15
    ارسال ها:
    4,491
    تشکر شده:
    6,069
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    مرد
    حرفه:
    Engineering Management
    بیشترین بحثی که این روزها در محافل خبری در مورد کمپانی گوگل مطرح می‌شود، حول محور اندروید مارشمالو است که قرار است همراه با ال‌جی Nexus 5 و هواوی Nexus 6 عرضه شود. محصولاتی که طبق آخرین شایعات مطرح شده در تاریخ 29 سپتامبر عرضه خواهد شد؛ اما به نظر می‌رسد گوگل سورپرایز دیگری نیز برای هوادارانش دارد!

    طبق عکس‌های جدید منتشر شده در چین، باید به زودی منتظر تبلت نکسوس 8 یا چیزی شبیه به آن باشیم. عکاس ماهر، با قرار دادن خط کشی کنار بدنه‌ این گجت، طول آن را اندازه گرفته است، با توجه به طول 200 میلی‌متری آن، پس طبیعتا باید منتظر یک گجت 8 اینچی باشیم.

    [​IMG]

    تصویر دوم منتشر شده به گوشه‌های این محصول ناشناس اشاره دارد و به نظر می‌رسد که نکسوس 8 با بدنه‌ای فلزی تولید و به بازار عرضه شود. البته وجود سوراخ‌های منظمی بر روی بدنه احتمال وجود اسپیکر در این مکان را تقویت می‌کند. هرچند بیان این موضوع به صورت قطعی کاری سخت و دشوار است.

    [​IMG]

    اطلاعات قدیمی‌تر که از سوی GeekBench منتشر شده است نشان می‌دهد که این تبلت ناشناس با یک قلب تپنده 8 هسته‌ای که این روزها بر روی اسمارت فون‌ها و گجت‌های میان رده قرار می‌گیرد، عرضه می‌شود. این بنچمارک نشان از اندروید نسخه 5.1.1 بر روی این گجت داشت که می‌تواند حدس نکسوس بودن آن را تقویت کند.

    [​IMG]

    منبع:آیتی رسان
     
    jila_s، نگار و ARMIN.B از این ارسال تشکر کرده اند.