1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

با PhotoFunia افکت های شگفت انگیز بر روی عکس های خود بگذارید

شروع موضوع توسط Soheil ‏10/8/15 در انجمن برنامه iOS

  1. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/6/15
    ارسال ها:
    1,474
    تشکر شده:
    2,166
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    مرد
    حرفه:
    دانشجو
    [​IMG]

    عکاسی یکی از لذت بخش ترین کارهایی است که میتوانیم با تلفن همراه خود انجام دهیم به خصوص اگر از دوربین مجهز و باکیفیتی برخوردار باشد. برخی افراد ذوق هنری خوبی در این رابطه دارند و تصاویر زیبایی را به ثبت میرسانند که میتواند تا سالیان دراز برای آنها خاطره انگیز باشد. برخی نیز سعی میکنند تا با استفاده از نرم افزارهایی مانند فتوشاپ، آثار خارق العاده ای از تصویر خود و دیگران ایجاد نمایند.

    اگر شما جزو دسته دوم هستید و در عین حال دانش کافی برای ویرایش تصاویر در اختیار ندارید، در ادامه با معرفی اپلیکیشن جذاب “PhotoFunia” ما را همراهی نموده تا راه حل ساده ای برای این کار پیدا کنید.

    [​IMG]

    قبل از اینکه به توضیح درمورد نحوه عملکرد این برنامه بپردازیم لازم است بدانید که برای استفاده از آن، نیاز به اینترنت خواهید داشت. هرچند این موضوع یک محدودیت به شمار می آید اما زود قضاوت نکنید چون سرگرمی جالبی در انتظار شماست!



    “PhotoFunia” عکسی که قبلا از صورت کاربران گرفته شده را دریافت نموده و پس از اعمال افکت و قالب انتخاب شده توسط آنها، عکس نهایی را تحویل میدهد. عملیات لازم برای این کار، بر روی سرورهای این برنامه فوق العاده انجام میپذیرد و به همین دلیل میبایست به اینترنت دسترسی داشته باشید. شما میتوانید از میان صدها افکت تصویری موجود در اپلیکیشن فوق، یکی را انتخاب کرده و اثری جالب از خود به جا بگذارید!




    [​IMG]



    [​IMG]



    “PhotoFunia” با محیط کاربرپسند و رابط کاربری روان و استانداردی که دارد، ابزار مناسبی برای سرگرمی و در عین حال بروز ذوق هنری شما میباشد و همین موضوع دلیل خوبی بوده تا مورد استقبال مخاطبان بیشماری قرار بگیرد.

    روی لینک کلیک کنید و از طریق خود اپ استور دانلود کنید این برنامه رایگان میباشد



    [​IMG]
     
    99 S@MI و *faeze* از این پست تشکر کرده اند.