1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

شاهکار بازی های اکشن آیفون Modern Combat 5 رایگان شد

شروع موضوع توسط Soheil ‏21/7/15 در انجمن برنامه iOS

  1. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/6/15
    ارسال ها:
    1,474
    تشکر شده:
    2,166
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    مرد
    حرفه:
    دانشجو
    MC5 مبارزان تیمی را به یاری امکان ساخت جوخه‌های مختلف به یک مرحله فراتر خواهد برد. می‌توانید به همراه دوستانتان و یا هر شخص دیگری به جوخه‌های مختلف بپیوندید و با این تیم به مصاف تیم‌های آنلاین دیگر از سایر نقاط جهان بروید. کلید اصلی در این حالت داشتن استراتژی و بالانس تیمی خواهد بود. برای دستیابی به چنین هماهنگی٬ هر تیم محیط چت مخصوص به خود را خواهد داشت تا بازیکنان بتوانند به گفت و گو با یکدیگر بپردازند و تاکتیک‌های خود را پیاده کنند. یک امکان چت جهانی نیز وجود خواهد داشت که شما را قادر به گفت‌وگو با هر شخص خواهد کرد.

    [​IMG]

    بازی Modern Combat بی شک برترین بازی اکشن برای iOS است، داستان بازی حول نسخه های 3 و 4 می چرخد، ایالات متحده آمریکا زیر حمله تروریست هاست، رهبر این گروه که یکی از سربازان سابق ایالات متحده بود تصمیم دارد به کشور خود خیانت کند و آن را از بین ببرد. شما در نقش یک سرباز آمریکایی به نام کِیدن فینیکس هستید که وظیفه دارید با تروریست ها مبارزه کنید، البته رفته رفته دو شخصیت دیگر نیز وارد بازی می شوند.



    آزادی عمل در این نسخه پیشرفت بسیار خوبی داشته، در این بازی شما می توانید هواپیمای بدون سرنشین را کنترل کنید و به هدایت وسایل نقلیه بپردازید. فعلا می توان دو ضعف این نسخه نسبت به نسخه های قبلی را کوتاهی مراحل و نیاز به اتصال دائمی اینترنت دانست.

    ویژگی های بازی Modern Combat 5: Blackout: