1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

قوانین بخش مسابقات تاپ فروم

شروع موضوع توسط Mohammad ‏13/7/15 در انجمن مسابقات انجمن

وضعیت موضوع:
موضوع بسته شده است.
  1. Founder

    تاریخ عضویت:
    ‏11/11/10
    ارسال ها:
    13,007
    تشکر شده:
    13,557
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    مرد
    برای یکپارچگی، نظر بیشتر و تداوم مسابقات، قوانینی رو برای بخش مسابقات تنظیم کردیم که برگزارکنندگان عزیز مسابقه و شرکت کنندگان محترم ملزم به رعایت قوانین بخش هستند.

    • هر ماه یک مسابقه برگزار می شود و امکان برگزاری چند مسابقه در یک ماه و برگزاری همزمان چند مسابقه وجود ندارد.
    • مسابقات میبایست دارای جوایز باشند، لذا برگزارکننده مسابقه باید این مورد را در نظر داشته باشد. ممکن است جوایز به نفرات اول تا سوم و یا در مسابقاتی که تنها یک برنده دارد، به شخص برنده اهدا گردد. مدال های طلا، نقره و برنز نیز از طرف سایت به برندگان اهدا خواهند شد.
    • با شرکت در هر مسابقه، شما 10 امتیاز دریافت خواهید کرد. نفر اول 100 امتیاز، نفر دوم 60 امتیاز و نفر سوم 30 امتیاز کسب خواهد کرد.
    • امکان آپ کردن/بالا آوردن تاپیک مسابقه با ارسال پست مجاز نیست. مدیر میتواند با صلاحدید خود تاپیک را به صورت دستی با استفاده از کلید "به روز رسانی" بالا بیاورد.
    • در مسابقاتی که برندگان به صورت نظرسنجی بین کاربران انتخاب می شوند، دعوت از کاربران دیگر، دوستان، ثبت نام با حساب کاربری جدید و ... برای رای دادن تقلب محسوب شده و کاربر خاطی از مسابقه اخراج و امتیاز منفی برای حساب کاربری وی لحاظ می گردد و امکان حضور در 3 مسابقه آینده را نخواهد داشت.
    • ارسال پست های غیر مرتبط با مسابقه و بحث های متفرقه در تاپیکِ مسابقه مجاز نیست و توسط مدیر بخش مسابقه حذف خواهد شد و در صورت لزوم کاربر از مسابقه محروم خواهد شد.
    • اگر سوالی در رابطه با بخش مسابقات دارید، فقط در بخش مسائل مربوط به انجمن مطرح نمایید و از مطرح کردن سوال در پروفایل مدیران خودداری فرمایید.
    آخرین ویرایش: 94/04/22
     
    m naizar، DaniyaL، AftabGardoon و 14 نفر دیگر از این ارسال تشکر کرده اند.
وضعیت موضوع:
موضوع بسته شده است.