1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

۸ ایده فوق العاده برای دکوراسیون خانه

شروع موضوع توسط !...Mis! ‏26/6/15 در انجمن دکوراسیون داخلی

  1. کاربر حرفه ای

    تاریخ عضویت:
    ‏23/1/15
    ارسال ها:
    1,171
    تشکر شده:
    3,736
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    زن
    [​IMG]

    آکاایران به نقل از مدآنلاین : وقتی دست به تغییر طراحی دکوراسیون داخلی می زنید، طراحان مواردی را پیشنهاد می دهند که تا به حال حتی به آنها فکر هم نکرده اید، اما زمانی که وارد زندگی تان می شوند و از آنها استفاده می کنید متوجه می شوید که چقدر بر کیفیت زندگی تان تاثیر می گذارند و تا به حال چقدر به خودتان سختی داده اید و دیگر حاضر نیستید بدون آنها زندگی کنید. این ایده ها به شما کمک خواهند کرد، کارهای خود را راحت تر و سریع تر انجام داده و از آنها لذت ببرید. با ما همراه باشید تا ایده هایی برای کاربردی تر شدن فضای آشپزخانه به شما معرفی کنیم.

    - طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه مدرن

    [​IMG]
    طراحی توکار جای مایع ظرفشویی برای این که بتوانید ظاهر مرتب تری به آشپزخانه بدهید و عناصر را تا جایی که می توانید از دید پنهان کنید. می توانید مخزن ظرفی که در آن مایع ظرفشویی می ریزید را به داخل کابینت منتقل کرده و فقط جایی برای خروج مایع تعبیه کنید. مهم نیست که ظرف مایع تان چقدر زیبا است، وجود آن کنار سینک باعث بهم ریختگی ظاهر آشپزخانه می شود. با این کار چهره آشپزخانه حرفه ای تر به نظر می آید.

    - طبقه بندی و نظم دهی کشوهای آشپزخانه

    [​IMG]
    در این آشپزخانه امکان ندارد در کشوها یا کابینت ها به شدت بسته شده و یا با صدای بدی به هم بخورد . با لولاهای آرام بند تمامی درها به آرامی بسته می شود و آرامش را به هم نمی زند و همین کار آرامش و آسایش شما را در درون آشپزخانه فراهم می آورد.

    - کابینت های مشکی رنگ در آشپزخانه معاصر

    [​IMG]
    پیدا کردن وسایل در فضایی روشن بسیار بهتر از پیدا کردن آن در یک کابینت تاریک و عمیق است . همانطور که در تصویر می بینید تمامی کابینت ها در این آشپزخانه با دراورهای بزرگ جایگزین شده اند. همین کار باعث شده است تا هم آشپزخانه بزرگتر و دلبازتر به نظر بیاید هم کارآیی بهتری داشته باشد.

    - نورپردازی آشپزخانه ای به سبک کلاسیک

    [​IMG]
    به نوشته چیدانه، ممکن است این موضوع به نظرتان بی اهمیت بیاید اما نورپردازی های توکار بسیار مفید هستند زیرا می توانید از آنها برای نورپردازی فضای خاصی یا ایجاد حال و هوای خاصی استفاده کنید و با این کار چهره ای نو به آشپزخانه تان ببخشید و از وقت گذراندن در آشپزخانه تان لذت ببرید.

    - طراحی کلید و پریزهای آشپزخانه

    [​IMG]
    نورها می توانند شدت های مختلفی داشته باشند و شما متناسب با فضا و حس و حال خود می توانید از آنها استفاده کنید. این کار حتی می تواند به صرفه جویی برق نیز کمک کند، چون کنترل شدت روشنایی نورها دست خود شماست.

    - طراحی گاراژ به سبک روستیک

    [​IMG]

    درهای هوشمند که به وسیله ریموت ها کنترل می شوند از اتلاف وقت شما جلوگیری خواهند کرد و ایده ای کاربردی برای خانه شماست.


    - استفاده از چراغ های حساس به حرکت در ورودی های خانه

    [​IMG]
    با استفاده از این چراغ ها در ورودی خانه تان دیگر هرگز در تاریکی به دنبال کلیدهای تان نخواهید گشت.

    - استفاده از سیستم آبیاری قطره ای در باغچه ها

    [​IMG]
    با استفاده از این سیستم گیاهان خانگی تان همیشه شاداب خواهند بود و باغچه ای زیباتر و گیاهانی سالم تر خواهید داشت که انرژی حیات بخشی به شما خواهند داد و از وجود آنها در خانه احساس آرامش خواهید کرد.




    دکوراسیون - modeonline.ir
     
    Hadi از این پست تشکر کرده است.
  2. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏19/9/21
    ارسال ها:
    3
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    زن
    لولا گازور خیلی کار راه بندازه هم آرام بنده هم برای کنج خیلی به درد بخوره
     
  3. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏25/12/21
    ارسال ها:
    3
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    این مطلب به افرادی که میخوان دکوراسیون خودشون رو جذاب تر کنن خیلی کمک میکنه که شناخت شما رو نسبت به انواع ساعت دیواری بیشتر میکنه، خوندنش خالی از لطف نیست.
    ساعت دیواری به طور کلی به دو دسته ساعت دیواری کلاسیک و ساعت دیواری مدرن تقسیم میشه که شما باتوجه به سبک دکوراسیونی که داری میتونی یکی اونها رو انتخاب کنی، بریم یه کم درمد ورد طراحی ظاهری اونها بهتون بگم که شناخت بهتری پیدا کنی.
    ساعت های کلاسیک معمولا صفحه ای با اعداد یونانی (رومی) ساده و برجسته دارند و گاها در برخی از مدل ها برای اینکه حالت کلاسیک تری پیدا کنه در طراحی اونها از پاندول هم استفاده میشه که ناگفته نمونه، زیبایی ساعت رو هم دوچندان میکنه.
    در مقابل در طراحی صفحه ساعت دیواری مدرن از اعداد ساده و برجسته لاتین استفاده میشه که حالت مدرن و امروزی تری داره و معمولا جنس قاب و فریمشون هم فلزی و یا چوبی است.چیزی که جالبه اینه هر دو سبک از ساعت ها طرفدارای خاص خودشون رو دارن و تولید کننده ها هم برای طراحی مدل ساعت دیواری جدید که روانه بازار میکنن از هر دو سبک طراحی میکنن و ساعت دیواری شیک که برای دکور شما مناسب باشه و با بقیه وسایلایی که دارید هارمونی داشته باشه به بازار عرضه میکنن تا انتخاب برات خیلی راحت باشه.
    اگه تجربه خرید مدل ساعت دیواری جدید داری تو قسمت نظرات با همه ما به اشتراک بذار تا افرادی که قصد بررسی قیمت ساعت دیواری دارن با اگاهی بیشتری این کارو انجام بدن.
     
    آخرین ویرایش: ‏25/4/22