1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

تقدیر و تشكر عطایی از حضور اهالی کاراته در مراسم تشییع پیکر شهدا

شروع موضوع توسط ʍԹɧՏԹ ‏18/6/15 در انجمن ورزش رزمی

  1. √ye Donya qaribam kojaee aZzam

    تاریخ عضویت:
    ‏21/3/15
    ارسال ها:
    1,386
    تشکر شده:
    2,797
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    زن
    حرفه:
    STU
    [​IMG]
    رئیس هیئت کاراته استان تهران از حضور جمع کثیری از اهالی کاراته در مراسم تشییع پیکر پاک 270 شهید تازه تفحص‌ شده تشکر و قدرداني کرد.

    به گزارش روابط عمومي فدراسيون كاراته و به نقل از هيات كاراته استان تهران، عطایی که خود از ساعات اولیه شروع مراسم به همراه مسئولین فدراسیون و اداره ورزش و جوانان تهران در این مراسم معنوی حضور داشت در مصاحبه با سایت هیئت کاراته استان تهران گفت: جامعه کاراته بار دیگر و در میدانی بزرگتر و والاتر از میدان مبارزه و مسابقه حضور پیدا کردند و پیروز و سربلند بیرون آمدند.

    رئیس هیئت کاراته استان تهران گفت: حضور سمندر رئيس فدراسیون کاراته، که خود از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و خانواده شهدا هستند و همچنین آشوری دبیر فدراسیون به همراه قهرمانان آسیایی و جهانی، داوران، مربیان و کاراته کاها در این مراسم ستودنی بود.

    وی در ادامه افزود: در روزی که میدان بهارستان و خیابانهای منتهی به آن مملو از جمعیت بود، خانواده کاراته همگام با سایر اقشار جامعه با حضور گسترده و پرخروش خود عشق و ارادت و دلبستگي شان به شهدا، نظام و ولايت را بار دیگر نشان دادند.

    بی شک تمامی ما می دانیم امنیت و آرامش این روزهایمان را مرهون از خود گذشتگی و رشادت رزمندگان غیور هشت سال دفاع مقدس هستیم، مردم فهیم و قدرشناس شهر تهران در این روز با استقبال بی نظیر خود از کاوران 270 شهید جان برکف باعث شگفتی همگان و ثبت این روز در تاریخ کشور عزیزمان شدند و ثابت کردند قدردان شهدا هستند.

    عطایی در پایان گفت: بنده به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ کاراته و خدمتگزار کاراته پایتخت بر خود وظیفه می دانم صميمانه از حضور حماسي تمامی قهرمانان، ورزشکاران، پیشکسوتان، مربیان و داوران که به دعوت رئیس فدراسیون لبیک گفته و دوشادوش سایر اقشار جامعه در این روز تاریخی حضوری پرشور داشتند و باعث خلق صحنه‌های زیبای عشق به شهدا و امام و انقلاب گردیدند، تقدير و تشکر نمایم.