1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

نخستین تبلت جهان با ویندوز 10

شروع موضوع توسط SOHE!L ‏17/6/15 در انجمن تبلت ها

  1. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/6/15
    ارسال ها:
    1,474
    تشکر شده:
    2,166
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    مرد
    حرفه:
    دانشجو
    با معرفی نسخه جدید ویندوز، خیلی از کاربران مشتاق محصولاتی هستند که با این سیستم عامل وارد بازار شوند. درهمین راستا یک کمپانی که به سخت افزارهای قدرتمندش معروف است، اولین تبلت ویندوز 10 جهان را به زودی عرضه خواهد کرد.



    نمایشگاه بین‌المللی Computex در کشور چین تایپه برگزار شده است و کمپانی ایسوس نیز در آن شرکت داشته و از چند محصول قدرتمند و فوق العاده خود رونمایی کرده است. در بین این محصولات جدید، تبلتی با نام Transformer Book T100HA معرفی کرد که با سیستم عامل ویندوز 10 همراه است. این تبلت را می توان جانشین قدرتمند و دو کاره T100 ایسوس درنظر گرفت.

    کمپانی مایکروسافت با معرفی سیستم عامل ویندوز خود توانست محبوبیت بسیار زیادی را در دنیای فناوری بدست بیاورد. این کمپانی همراه با نسخه های جدید ویندوزش، قابلیت های بیشتری را معرفی می کند تا کاربران از کار با این سیستم عامل لذت بیشتری را ببرند. درهمین راستا نسخه 10 ویندوز مایکروسافت قرار است کامل ترین نسخه این سیستم عامل باشد و به همین دلیل کاربران زیادی منتظر آن هستند.

    این تبلت ایسوس به صورت پیش‌ فرض، به آخرین نسخه از ویندوز 10 مجهز شده است و همچنین نسخه جدید پورت ارتباطی USB Type-C در آن استفاده شده است.

    این تبلت Transformer Book T100HA بسیار باریک و سبک می باشد و تنها 8.45 میلیمتر ضخامت دارد و با 580 گرم وزن در چهار رنگ زیبا و شیک عرضه شده است. صفحه نمایش همراه این تبلت، 10.1 اینچی با کیفیت 1280x800 پیکسل تصاویر را به نمایش می‌ گذارد. جنس بدنه این تبلت ویندوز 10 ایسوس، از جنس پلاستیک ساخته شده است.

    [​IMG]

    نخستین تبلت جهان با ویندوز 10 ...

    باتري اين تبلت با هر بار شارژ تا 14 ساعت انرژی را در خود نگه می‌ دارد و از دیگر ویژگی های همراه آن می‌ توان به پردازنده چهار هسته‌ای Atom Chery اینتل، حافظه رم 4 گیگابایتی، صفحه‌ کلید سخت‌ افزاری و ... اشاره کرد.

    کمپانی ایسوس، قیمت تبلت ویندوزی T100HA را مشخص نکرده است اما براساس اطلاعات برخی منابع حدود 349 دلار خواهد بود. زمان عرضه این تبلت، پاییز همراه با آخرین نسخه از ویندوز 10 مایکروسافت می باشد.


    Gsmaria
     
    ARMIN.B، *faeze* و Behzad از این ارسال تشکر کرده اند.