1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

شیر آلات منحصر به فرد در بازار ایران

شروع موضوع توسط * B@H@REH T@K * ‏16/6/15 در انجمن مهندسی معماری

  1. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏26/12/10
    ارسال ها:
    2,475
    تشکر شده:
    10,553
    امتیاز دستاورد:
    213
    وقتی ساخت و ساز خانه به پایان می‌رسد، زمان آن است که سراغ تجهیزات خانه بروید، از تزیینات داخلی گرفته تا شیرآلات. شاید اینقدر سر ساخت و ساز و یا بازسازی خانه خسته شده‌اید که حوصله گشت و گذار در بازار را ندارید. اما حواس‌تان باشد که شیرآلات بخش مهمی از خانه هستند. علاوه بر اینکه نقش مهمی در زیبایی خانه دارند، برای تامین آسایش‌تان هم مهم هستند. ما گشتی در بازار ایران زدیم تا خاص‌ترین شیرآلات را برای‌تان پیدا کنیم. این شیرها ویژگی‌هایی دارند که با بقیه شیرهای بازار متفاوتند. برای انتخاب شیرآلات پیشنهاد می کنیم سری به خیابان شیراز حوالی میدان ونک بزنید. اما حواس تان باشد این مدل ها مدل های رایج بازار نیستند و هر برندی چند مدل ویژه برای مشتریانش فراهم کرده است.

    شیر طلا

    [​IMG]

    شاید لوکس‌ترین شیرهای بازار ایران، شیرهایی از جنس طلا باشد. سراغ هر کدام از برندهای آلمانی یا ایتالیایی بروید می‌توانید این شیرها را پیدا کنید. اما خب تصمیم راحتی هم نیست که برای خانه، شیرهایی از این جنس را انتخاب کنید. این شیرهای لوکس روکشی از آب طلا دارند که بسته به قطر طلای آن قیمت‌هایشان متفاوت است. برعکس بقیه انواع شیرها که به صورت ست‌های سه یا چهارتایی (شامل شیر دوش، شیر روشویی، شیر توالت) به فروش می‌روند، این شیرها را می‌توان به صورت تکی هم خریداری کرد.

    حدود قیمت: هر تکه ۷۰۰هزار تومان تا ۱۰ میلیون



    شیر مسی

    [​IMG]

    برای اینکه حمام و دست‌شویی با طراحی خاصی داشته باشید، لازم نیست که حتما سراغ شیرآلات طلایی بروید. در بازار شیرهایی از جنس مس می‌توانید پیدا کنید که طراحی‌های کلاسیک و قدیمی هم دارند. اما اگر تصمیم دارید از این شیرها استفاده کنید، کمی زودتر به فکر باشید تا کاشی، پوشش و سینک دست‌شویی را هم با آن ست کنید. اگر به این رنگ و جنس علاقه دارید، می‌توانید با قیمتی بسیار پایین‌تر از شیرهای طلا، دکوراسیون لوکسی داشته باشید.

    حدود قیمت: هر تکه ۷۰۰ هزار تومان تا ۱ میلیون



    هم شیر هم ماساژور

    [​IMG]

    گروهر آلمان، از بهترین برندهایی است که می‌توانید در بازار پیدا کنید. این برند آنقدر جاافتاده است که به راحتی می‌توان به کیفیت آن اطمینان کرد. گروهر به داشتن مدل‌هایی ساده و کلاسیک و با کیفیت معروف است. اما در آن بین طراحی‌هایی هم دارد که خاص‌تر از جنس‌های موجود در بازار است. گروهر شیری دوشی دارد که در حمام علاوه بر اینکه دوش است، با یک چرخش به ماساژور تبدیل می‌شود و به راحتی می‌توانید کمرتان را بشویید. شیرهای دوشی گروهر تکنولوژی دارند که آب و هوا را با هم مخلوط می‌کنند و علاوه بر اینکه به صرفه‌جویی در مصرف آب کمک می‌کند به نرمی هم با سطح بدن برخورد می‌کند.

    قیمت: ۲/۵ میلیون تومان



    اثر هنری در حمام

    [​IMG]

    داشتن یک تابلوی هنری در حمام شاید آرزوی خیلی‌ها باشد. احتمالا فکر می‌کنید که نصب یک تابلوی نقاشی در حمام به نظرت غیر ممکن بیاید، اما با طراحی‌های جدیدی که در این حوزه انجام شده‌است این کار نه غیرممکن است و نه عجیب به نظر می‌آید. برند بادیا، دوش‌هایی را طراحی کرده‌است که روی یک شیشه نصب می‌شود و شما پشت این شیشه‌ها نقاشی پشت شیشه یا ویترای دارید. این نقاشی‌ها طراحی‌های مختلفی دارند، می‌توانید طرح‌های معمولی و یا نقاشی، نقاشان بزرگ را در بین آن‌ها پیدا کنید. بخشی از این نقاشی‌ها هم کار دست هستند و برای داشتن ‌ آنها در حمام باید هزینه بیش‌تری پرداخت کنید. این شیرها علاوه بر زیبایی سه تا شش جت هم روی‌شان نصب است که برای شست و شوی کمر استفاده می‌شوند.

    حدود قیمت: ۱ تا ۳ میلیون تومان



    استیل یا برنج؟

    [​IMG]

    بیش‌تر شیرهای موجود در بازار از جنس برنج هستند، اما در نمایندگی گروهر می‌توانید شیرهای آشپزخانه‌ای پیدا کنید که از جنس استیل هستند. این شیرها رنگ ماتی دارند که زیبایی متفاوتی به طراحی آشپزخانه می‌دهند، به خصوص اگر لوازم آشپزخانه هم از جنس استیل مات باشند. اما مهم‌ترین ویژگی این شیرها این است که دیگر لک نمی‌شوند. این ویژگی خانم‌های خانه را حسابی خوشحال می‌کند، چون شیرهای استیل را با هر دقتی هم که تمیز کنید در نهایت لک خواهند شد.

    حدود قیمت: ۸۰۰ هزار تومان تا ۳/۵ میلیون تومان



    شیرهای ترموستاتیک

    [​IMG]

    شاید خیلی برایتان پیش‌آمده باشد که موقعی که شیر آب را باز می‌کنید آب زیادی داغ شود و باعث شود که دستتان بسوزد. این مشکلی وقتی بچه‌ای هم در خانه باشد بیشتر می‌شود. مدتی است که می‌توانید شیرهایی در بازار پیدا کنید که به آن‌ها شیرهای ترموستاتیک می‌گویند. این شیرها همیشه دمای دلخواه شما را در اختیارتان می‌گذارند. درجه‌ایی که می‌خواهید را تنظیم می‌کنید و بعد از باز کردن شیر آب به همان دما می‌رسد. این کار علاوه بر اینکه دمای مناسب را در اختیارتان می‌گذارد، به صرفه جویی در مصرف انرژی هم کمک می‌کند. تفاوت قیمت اصلی این مدل از شیرها به مدت زمانی است که آب را به دمای مناسب می‌رسانند. برند گروهر آلمان از این نوع شیر آلات دارد و در بین برندهای ایرانی در برند KWCنیزمی توانید این مدل از شیرها را با قیمت بسیار پایین تری پیدا کنید.

    حدود قیمت نمونه خارجی: ست سه تایی برند گروهر، ۳تا ۷میلیون



    طراحی‌های خاص

    [​IMG]

    بعضی از شیرها هیچ ویژگی خاصی از نظر جنس و یا تکنولوژی ندارند، اما از نظر طراحی حسابی متفاوت هستند. این شیرها را می‌توانید در برندهای مختلف پیدا کنید. اگر به دنبال چنین طراحی‌هایی هستید، بیش‌تر سراغ برند‌های ایتالیایی یا چینی بروید. اما در مورد انتخاب برندهای چینی کمی دقت کنید. کیفیت به طور خاص تر در مورد شیر آلات همیشه مهم‌تر از ظاهر است.
     
  2. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏9/11/21
    ارسال ها:
    10
    تشکر شده:
    1
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    زن
    سلام . مرسی از شما بابت مقاله مفیدتون در کنار این مقاله مفید و جامع با توجه به رواج خرید انلاین و اوضاع کرونا من دو سایت رو خوب دیدم جهت بررسی و مقایسه و البته پشتیبانی قبل از خرید یکی که قطعا دیجی کالا بود یکی هم فروشگاه انلاین سرام پخش که تقریبا در همون حد دیجی کالا هست که انواع برند های شیرهای ظرفشویی رو داره و میشه مقایسه کرد .