1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

غفوری: طاهریان باند بازی را در تیم ملی ریشه کن کرد

شروع موضوع توسط ʍԹɧՏԹ ‏14/6/15 در انجمن ورزش آبی

  1. √ye Donya qaribam kojaee aZzam

    تاریخ عضویت:
    ‏21/3/15
    ارسال ها:
    1,386
    تشکر شده:
    2,797
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    زن
    حرفه:
    STU
    [​IMG]
    رییس کمیته فنی واترپلو تاکید کرد حضور سرمربی با تجربه در این تیم مانع به وجود آمدن حواشی در رقابت های فیناترافی بود که منجر به قهرمانی ایران در این بازی ها شد.

    به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو؛ نادر غفوری اظهار کرد: تلاش بازیکنان در مسابقات فینا ترافی تهران فوق العاده بود و اتحاد آنها در این بازی ها سبب شد تا ما بدون دغدغه بتوانیم قهرمانی را به دست بیاوریم. سال های سال است که در واترپلو انجام وطیفه می کنم و همه ساله شاهد صحبت های بسیار از جمله اینکه در تیم باندبازی وجود دارد و مربیان سلیقه ای عمل می کنند را شنیدم اما به جرات می توانم بگویم در مسابقات فیناترافی این باندبازی وجود نداشت.

    وی افزود: طاهریان با حضور خود در راس کادر فنی به تمامی حرف و حدیث ها پیرامون این موضوع پایان داد و باعث شد تا آنچه تفکر انتخاب بازیکنان سلیقه ای از ذهن همه پاک و موضوع باند بازی ریشه کن شود. در سنوات قبلی شاهد بودیم برخی بازیکنان عنوان می کنند تعداد شهرستانی های تیم بیش از تهرانی ها یا بالعکس است که این موضوع در فیناترافی نه تنها احساس نشد بلکه همه دیدیم بازیکنان تا چه اندازه به یکدیگر نزدیک هستند.

    رییس کمیته فنی واترپلو اظهارکرد: اکنون بعد اتمام رقابت های فیناترافی مسابقات مهمی را در پیش داریم که یکی از آنها مسابقات قهرمانی زیر ۲۰ سال جهان است که اردوی آماده سازی آن نیز از ۲۷ خرداد آغاز خواهد شد.

    غفوری در پاسخ به این سوال که با توجه به قهرمانی ایران در مسابقات توسعه جهانی آیا می توان بعد از سال ها کشورمان را بر قله واترپلو آسیا دید یا خیر اظهار کرد: رسیدن به این هدف بسیار سخت است، به من جمله من توجه کنید! راه بسیار سختی را برای رسیدن به قهرمانی آسیا در پیش داریم اما رسیدن به آن غیر ممکن نیست.

    وی عنوان کرد: تیم واترپلو ایران هم اکنون نیز همه ساله در جمع ۴ تیم برتر آسیا بوده و ما همواره از مدعیان کسب عناوین قهرمانی در رقابت های قهرمانی آسیا هستیم اما حریفان ما تا دندان به امکانات روز این رشته تجهیز هستند، ما نیز اگر خواهان کسب نتیجه هستیم باید تفکرمان را حرفه ای کنیم.

    وی افزود: برای نمونه می گویم. ما در ایران چند باشگاه حرفه ای برای واترپلو داریم، ما لیگ برتر واترپلو را برگزار می کنیم اما تنها ۲ باشگاه هستند که به صورت هدفمند به ورزش واترپلو نگاه می کنند و الباقی بیشتر وقت خود را صرف کسب نتیجه می کنند.

    رییس کمیته فنی واترپلو عنوان کرد: مبلغ قرارداد بازیکنان حتی به اندازه ای نیست که ورزشکار تمرکز خود را تنها معطوف تیمش کند و مجبور است دائم در رفت و آمد باشد و تنها در مسابقات تیمش را همراهی کند که همین موضوع باعث می شود باشگاه مورد نظر نتواند از پتانسیل بالایی که ورزشکارش دارد برای رشد سایر بازیکنان بومی تیم استفاده کند.

    وی اضافه کرد: به جرات می توانم بگویم اگر در لیگ برتر واترپلو تنها ۵ تیم با نگاه حرفه ای داشته باشیم مطمئن باشید ما می توانیم به هدفی که در دراز مدت دنبال آن هستیم در کوتاه مدت به آن برسیم که آن هم رسیدن به قهرمانی در آسیا است.

    غفوری درباره مسابقات زیر ۲۰ سال واترپلو جهان عنوان کرد: این مسابقات در شهریورماه سال جاری به میزبانی کشور قزاقستان برگزار می شود و بازیکنان ایران با تیم های، مکزیک،آرژانتین، استرالیا و صربستان هم گروه هستند.

    وی افزود: بازیکنان ایران در این بازی ها اگر تنها بتوانند مکزیک و آرژانتین را از پیش بردارند دست به کار بزرگی زده اند و می توانند برای اولین بار بهترین نتیجه تاریخ واترپلو ایران در رده سنی جوانان جهان به دست بیاورند.



    انتهای پیام
     
    Mohammad از این پست تشکر کرده است.