1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

کاوه احمدی: قهرمانی ملی را با نگاه شخصی نمی توان بی اعتبار کرد

شروع موضوع توسط ʍԹɧՏԹ ‏14/6/15 در انجمن ورزش آبی

  1. √ye Donya qaribam kojaee aZzam

    تاریخ عضویت:
    ‏21/3/15
    ارسال ها:
    1,386
    تشکر شده:
    2,797
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    زن
    حرفه:
    STU
    [​IMG]
    مشاور عالی فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو از برخی افراد حاشیه ساز که سعی دارند تا قهرمانی تیم واترپلو کشورمان در فیناترافی را با نگاه شخصی بی اعتبار جلوه دهند، انتقاد کرد.

    به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو؛ کاوه احمدی گفت: ایران بعد از ۴۱ سال دوری از جمع میزبانان جهانی در رشته های آبی توانست برای اولین بار پس از انقلاب شکوهمند اسلامی به عنوان میزبان رقابت های توسعه جهانی واترپلو یا همان فیناترافی توسط فدراسیون جهانی این رشته ورزشی انتخاب شود و البته عنوان قهرمانی بازی ها را نیز از آن خود کند.

    عضو هیات رئیسه و مشاور عالی فدراسیون شنا با اظهار خشنودی از موفقیت واترپلو در این مسابقات اظهار داشت: میزبانی ایران در جام باشگاه های آسیا که به گفته مسئولان کنفدراسیون آسیا و جهان به بهترین نحو ممکن برگزار شد باعث شد تا روسای فینا امتیاز برگزاری رقابت های توسعه جهانی را نیز به کشورمان اعطا نمایند، مسابقاتی که در تقویم فدراسیون جهانی به عنوان یک رویداد مهم ثبت شده است.

    وی ادامه داد: اعضای ستاد برگزاری این دوره از مسابقات معتقد بودند کاستی هایی در برگزاری رقابت های جام باشگاه های آسیا وجود داشت که کسب تجربه میزبانی آسیایی و تلاش همکاران در فدراسیون، این کاستی ها در مسابقات فیناترافی به حداقل رسید، تا جاییکه آقای لونزی رییس کمیته فنی واترپلو فینا شخصاً به صورت مکتوب از میزبانی ایران در این دوره از مسابقات قدردانی کرد.

    وی افزود: ایران با ارائه بهترین میزبانی به گفته مسئولان جهانی حاضر در محل برگزاری مسابقات ثابت کرد می تواند مسابقات به مراتب مهمتری را نیز در سطوح مختلف بین المللی برگزار نماید.فدراسیون با حداقل هزینه توانست بهترین نتیجه ممکن را برای اولین بار در تاریخ ورزش واترپلو به دست بیاورد و کاری بزرگ را در این عرصه به سرانجام برساند.

    احمدی گفت: ایران با میزبانی در فیناترافی و کسب قهرمانی این بازی ها نه یک قدم بلکه معتقدم چند پله پای خود را فراتر گذاشت و فینا اکنون ظرفیت های بالای کشورمان را برای برگزاری اینگونه مسابقات بیش از پیش شناخت.

    مشاورعالی فدراسیون اظهار کرد: متاسفانه برخی از دوستان با وجود کسب این افتخار بزرگ به جای آنکه نگاه ملی به موضوع داشته باشند سعی کردند تا قهرمانی ایران را در فینا ترافی و میزبانی در این رویداد را با ذکر مسائلی چون ضعیف بودن تیم های حاضر در مسابقات بی اعتبار جلوه دهند،‌ در حالیکه زمان مسئولیت خودشان وقتی ایران مقام چهارمی در فیناترافی را به دست آوردند آن را برترین عنوان در این رشته قلمداد کردند.

    وی ادامه داد: دوستان بهتر است قبل از اینکه لب به انتقاد باز کنند و سخن از سهولت قهرمانی ایران در فیناترافی به میان آورند با تامل به کیفیت تیم های موجود، نگاهی کارشناسانه داشته باشند. نکته حائز اهمیت اینکه بدانیم کشورهای حاضر در مسابقات را فینا انتخاب و نام آنها را به کشور میزبان اعلام می نماید؛ بنابراین فدراسیون هیچ نقشی در انتخاب تیم ها نداشته است.

    احمدی افزود:مثلا تیم های اتریش یا اروگوئه که از جمله تیم هایی قدرتمند و ریشه دارند، در این بازی ها یکی از مدعیان قهرمانی به شمار می رفتند و تا آخرین لحظه برای کسب قهرمانی تلاش کردند.

    وی ادامه داد: واترپلو ایران با توجه به برگزاری رقابت های جام باشگاه های آسیا و فیناترافی و البته حمایت مسئولان ارشد وزارت ورزش و جوانان رفته رفته جایگاه واقعی خود را پیدا کرده است و می تواند در آینده ای نزدیک میزبانی برترین مسابقات بین المللی را نیز عهده دار شود.

    مشاور عالی فدراسیون شنا اضافه کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده به هواداران علاقمند به این رشته اعلام می کنیم ان شا الله تا پایان سال جاری خبرهای بسیار خوشی از واترپلو به گوش خواهد رسید و جا دارد در اینجا از زحمات شبانه روزی ریاست فدراسیون و تمامی همکاران درستاد برگزاری که همت مضاعف داشتند صمیمانه سپاسگزاری نمایم.

    انتهای پیام
     
    inferno از این پست تشکر کرده است.