1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

▂▃▅▇█▓▒░اخبار تیم فوتبال پرسپولیس ░▒▓█▇▅▃▂

شروع موضوع توسط ʍԹɧՏԹ ‏11/6/15 در انجمن لیگ ایران

  1. √ye Donya qaribam kojaee aZzam

    تاریخ عضویت:
    ‏21/3/15
    ارسال ها:
    1,386
    تشکر شده:
    2,797
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    زن
    حرفه:
    STU
    کامیابی‌نیا: باورم نمی‌شد پرسپولیس چنین جوی داشته باشد
    [​IMG]
    وبسایت رسمی برنامه نود - هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: جو حاکم بر تیم پرسپولیس بسیار خوب است و باورم نمی‌شد که این تیم شرایطی این چنینی داشته باشد.

    به گزارش وبسایت نود و به نقل از فارس ، کمال کامیابی‌نیا در خصوص شرایطش در تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشبختانه در این یک هفته‌ای که در پرسپولیس هستم تمرینات خوبی انجام دادم و با جو تیم آشنا شدم. البته با بازیکنانی مثل رضا نورمحمدی در راه‌آهن، مهرداد کفشگری در تیم ملی جوانان و بابک حاتمی در شهرداری تبریز هم‌بازی بودم و انگار نه انگار که به تیم جدیدی آمده‌ام.

    وی ادامه داد: خوشبختانه با همه بازیکنان ارتباط خوبی دارم و باید بگویم محسن بنگر و رضا نورمحمدی در این مدت حمایتم کرده‌اند و امیدوارم در ادامه سال هم شرایط همین طور باشد. به نظر من جو پرسپولیس شبیه جو تیم نفت است و همه با هم دوست و رفیق هستند و پیش از این باورم نمی‌شد که شرایط پرسپولیس این طور باشد.

    بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه خودش را برای فشار روحی و روانی هواداران و حتی رسانه‌ها آماده کرده یا نه، اظهار داشت:‌ من آماده همه چیز هستم و قطعا پیش از اینکه به پرسپولیس بیایم همه چیز را سنجیده ام. می‌دانم که کار در پرسپولیس سخت است و باید بیشتر از زمان حضور در نفت تلاش کنم تا بتوانم به پرسپولیس کمک کنم. من وارد یک تیم بزرگ شدم و اینجا آمده‌ام تا کمک حال سرمربی تیم باشم.

    وی درباره برخورد هواداران پرسپولیس با خودش خاطرنشان کرد: خوشحالم که هواداران خیلی زود مرا پذیرفتند و برخورد خیلی خوبی با من دارند حتی در صفحات اجتماعی هم به من خوشامد گفتند و این مسئله انگیزه بیشتری به من داده است.

    کامیابی‌نیا درباره اظهارات وحید حمدی‌نژاد بازیکن تیم نفت که گفته بود ای کاش او در تیم باقی می‌ماند، اظهار داشت: حمدی‌نژاد از بازیکنان خوب نفت است و به من لطف داشته که چنین حرفی زده اما شرایط به گونه‌ای نبود که بتوانم در نفت بمانم. من بازیکن توپ‌گیری هستم و قطعا به دردشان می‌خوردم اما حالا به تیم جدید و محبوبم آمدم و می‌خواهم برای پرسپولیس همه توانم را بگذارم. البته برای نفت هم آرزوی موفقیت می‌کنم.

    بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه می‌تواند در ترکیب برانکو جای ثابتی برای خودش پیدا کند، افزود: همه چیز دست خودم است. من می‌دانم که در پرسپولیس همه جوره در چشم هستم و هر کاری بکنم همه می‌بینند. من برای خودم برنامه‌ریزی دارم و می‌خواهم خودم را نشان دهم تا بتوانم پاسخ خوبی به اعتماد برانکو بدهم.

    وی در پایان درباره اینکه آیا در برنامه‌های امسالش حضور در تیم ملی هم هست، افزود: صد در صد این مسئله از اهداف من است. سال گذشته برای حضور در تیم ملی از من پاسپورت گرفتند اما دعوت نشدم. الان هم ناامید نیستم و با توجه به شرایط سنی که دارم می‌توانم به تیم ملی کمک کنم و مطمئن باشید همه تلاشم را می‌کنم تا نظر مثبت کی‌روش را به خودم جلب کنم.
     
  2. √ye Donya qaribam kojaee aZzam

    تاریخ عضویت:
    ‏21/3/15
    ارسال ها:
    1,386
    تشکر شده:
    2,797
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    زن
    حرفه:
    STU
    اتفاقی جالب درباره خرید جدید پرسپولیس !
    [​IMG]
    وبسایت رسمی برنامه نود - خط دفاع پرسپولیس در لیگ پانزدهم با حضور دو مدافع خارجی تکمیل می شود و لوکا ماریچ مدافع اهل کرواسی دومین مدافع خارجی سرخپوشان در فصل جدید خواهد بود.

    به گزارش وبسایت نود و به نقل از خبرآنلاین، لوکا ماریچ متولد ۲۵ آوریل ۱۹۸۷ در شهر ساحلی پولا و اکنون ۲۸ ساله است. این مدافع کروات فوتبال خود را رووینی شروع کرده و از فصل ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۹ در این تیم توپ زده و ۵۸ بازی برای این تیم انجام داد. او سپس از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۱ در تیم دسته دومی پوموراک در ۵۲ بازی به میدان رفت و در فصل ۲۰۱۱-۲۰۱۲ برای تیم ایسترا در ۱۹ بازی لیگ برتر کرواسی به میدان رفت.

    ماریچ دو فصل بعدی را در تیم ریه کا سپری کرد و با این تیم قهرمانی جام حذفی کرواسی و نایب قهرمانی لیگ را تجربه کرد. این مدافع یک متر و ۸۷ سانتی متری برای ریه کا در چند بازی به عنوان مدافع راست نیز بازی کرد. ماریچ با ریه کا در ۹ بازی لیگ اروپا نیز به میدان رفت و بازوبند کاپیتانی را نیز به بازو بست. او در اواخر فصل ۲۰۱۳-۲۰۱۴ دچار مصدومیت رباط صلیبی شد و زانوی خود را جراحی کرد.

    مصدومیت باعث شد تا او نیم فصل اول ۲۰۱۴-۲۰۱۵ را از دست بدهد تا اینکه در نوامبر ۲۰۱۴ به تیم لهستانی زاویشزا پیوست و در ۱۷ بازی به طور ثابت برای این تیم به میدان رفت. البته تیم او در نهایت به دسته دوم سقوط کرد.

    ارزش این مدافع کروات در سایت ترانسفر مارکت ۶۵۰ هزار یورو برآورد شده است که البته پیش از مصدومیت دو برابر این مبلغ ارزش او بوده است یعنی حدود یک میلیون و سیصد هزار یورو.

    هرچند مشخص نیست روی چه متری برای او چنین قیمتی گذاشتند چون آخرین رقم پیشنهادی او از سوی پرسپولیس ۲۳۰ هزار دلار است یعنی تقریبا یک سوم مبلغی که برایش در نظر گرفته بودند و این بازیکن هم با آعوش باز دوبار به تهران سفر کرده تا همین مبلغ را بپذیرد و قرارداد ببندد!
     
  3. √ye Donya qaribam kojaee aZzam

    تاریخ عضویت:
    ‏21/3/15
    ارسال ها:
    1,386
    تشکر شده:
    2,797
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    زن
    حرفه:
    STU
    پرسپولیسی‌ها به محل بازی رسیدند

    بازیکنان تیم پرسپولیس برای برگزاری دیدار تداکارتی مقابل حریف ترکیه‌ای خود به ورزشگاه اختصاصی تیم گنج لربیر لیگی رسید.
    [​IMG]

    به گزارش "ورزش سه" از فارس، بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس برای برگزاری دیدار تدارکاتی مقابل تیم فوتبال گنج لر بیرلیگی در ساعت 14 و 50 دقیقه هتل محل اقامت خود را در شهر قیزیلچه حمام ترک کردند.

    * بازیکنان پرسپولیس با یک دستگاه اتوبوس به محل بازی امروز خود آمدند.

    * مسیر 56 کیلومتری تا شهر آنکارا در حالی توسط کاروان پرسپولیس طی شد که در بدو ورود به این شهر اتوبوس حامل پرسپولیسی‌ها در ترافیک ماند اما این مسئله باعث نشد تا سرخپوشان دیر به محل بازی امروز برسند.

    * ورزشگاه اختصاصی تیم گنج‌لر بیرلیگی حریف امروز پرسپولیس یک کمپ مجهز و مدرن است و در ورزشگاه اختصاصی این تیم حتی زمین اسب سواری هم وجود دارد. در این ورزشگاه اختصاصی فروشگاه‌های مرتبط با این تیم همچنین عکس‌هایی از بازیکنان سال‌های گذشته بازیکنان ترکیه‌ای وجود دارد.

    * برانکو در زمان ورود به زمین دقایقی با قدم زدن بر روی زمین از نقاط مختلف محل بازی امروز دیدن کرد.

    * پیش از شروع بازی چمن این ورزشگاه آبیاری شد.

    * ورزشگاه محل بازی سکویی برای حضور تماشاگران ندارد.

    * بازیکنان تیم گنج لر بیرلیگی زودتر از بازیکنان پرسپولیس به زمین آمده و شروع به گرم کردن کردند.

    * داوران این بازی در ساعت 16و 30 به وقت محلی به زمین آمده و بدن‌هایشان را گرم کردند

    * بازیکنان تیم پرسپولیس امروز با لباس‌های طوسی رنگ مقابل حریف تدارکاتی‌شان بازی خواهند کرد.

    * هوای آنکارا نیمه ابری است اما هوای نسبتا گرمی دارد.

    تیم‌های پرسپولیس و گنج لر بیرلیگی از ساعت 17 به وقت محلی در دیداری تدارکاتی به مصاف هم خواهند رفت.