1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

▂▃▅▇█▓▒░اخبار تیم فوتبال پرسپولیس ░▒▓█▇▅▃▂

شروع موضوع توسط ʍԹɧՏԹ ‏11/6/15 در انجمن لیگ ایران

  1. √ye Donya qaribam kojaee aZzam

    تاریخ عضویت:
    ‏21/3/15
    ارسال ها:
    1,386
    تشکر شده:
    2,797
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    زن
    حرفه:
    STU
    ستاره لیگ پرسپولیس را به استقلال ترجیح داد!!

    مهاجم برزیلی تراکتورسازی و آقای گل فصل گذشته به پیشنهاد اطرفیان باشگاه استقلال برای حضور در این تیم پاسخ منفی داد و به قول معروف آب پاکی را روی دست آنها ریخت!
    [​IMG]
    به گزارش افکارنیوز، لوسیانو ادینهو که یکی از بازیکنان مورد علاقه امیر قلعه نویی بود اما سرمربی فصل گذشته استقلال نتواست او را جذب کند، در حال مذاکره با چند باشگاه قطری است ضمن اینکه برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس هم تمایل زیادی به جذب این بازیکن برزیلی دارد و با او صحبت کرده است.



    ادینهو که در لیست خرید پرویز مظلومی هم قرار گرفته در تماس برخی اطرافیان باشگاه استقلال به مذاکراتش با باشگاه قطری اشاره کرده و تاکید داشته اگر با قطری ها به توافق نرسد به احتمال زیاد راهی پرسپولیس خواهد شد چرا که به برانکو قول داده است!
     
    Infinito از این پست تشکر کرده است.
  2. √ye Donya qaribam kojaee aZzam

    تاریخ عضویت:
    ‏21/3/15
    ارسال ها:
    1,386
    تشکر شده:
    2,797
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    زن
    حرفه:
    STU
    مدافع پرسپولیس ماندنی شد؛ سید جلال منتفی

    سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از نشست با مسئولان این باشگاه متقاعد شد اومانیا را در تیمش حفظ کند.
    [​IMG]
    به گزارش افکارنیوز، مایکل اومانیا، مدافع کاستاریکایی پرسپولیس در این تیم ماندنی خواهد شد. این در حالی است که برانکو ایوانکوویچ در لیست ابتدایی خود به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده بود تمایلی به حفظ هیچ یک از بازیکنان خارجی تیمش ندارد اما نشست‌های اخیر این مربی با مسئولان باشگاه پرسپولیس باعث شد نظر وی در مورد اومانیا تغییر پیدا کند.

    البته مدیریت قبلی باشگاه پرسپولیس تمایل زیادی داشت تا سیدجلال حسینی را جایگزین اومانیا کاستاریکایی کند که تغییرات مدیریتی در این باشگاه این مسئله را منتفی ساخت.

    از قرار معلوم یکی از حامیان اومانیا در پرسپولیس حسین عبدی بوده و در واقع او نقش زیادی در حفظ این بازیکن در جمع سرخپوشان داشته است. او تأکید داشته اومانیا یک بازیکن دو پسته است و در پست هافبک دفاعی هم کارایی بالایی دارد.

    باید دید مسئولان باشگاه پرسپولیس با حفظ اومانیا می‌توانند از پس قرارداد سنگین این بازیکن بربیایند یا خیر. اومانیا نزدیک به ۲۰۰ هزار دلار از قرارداد فصل پیش خود را از باشگاه پرسپولیس طلبکار است و قرارداد فصل آینده‌اش با این باشگاه نیز ۴۰۰ هزار دلار است. البته قرار شده در خصوص قرارداد سال آینده اومانیا با وی و مدیربرنامه‌هایش مذاکره شود تا اگر ممکن باشد از مبلغ آن کاسته شود.

    برانکو از مسئولان باشگاه پرسپولیس درخواست کرده هر چه سریع‌تر شرایط را برای بازگشت اومانیا به تهران و شرکت در تمرینات آماده‌سازی سرخپوشان، فراهم کند و این اتفاق فقط در صورتی رخ می‌دهد که باشگاه پرسپولیس با مدافع کاستاریکایی تسویه حساب کند.

    با ماندن اومانیا در پرسپولیس بعید است قرارداد رضا نورمحمدی با این باشگاه تمدید شود و احتمالاً پرسپولیسی شدن سیدجلال حسینی هم منتفی است، چرا که برانکو با خودش یک مدافع خارجی دیگر به تهران آورده است.
    کد مطلب: 424795
     
  3. √ye Donya qaribam kojaee aZzam

    تاریخ عضویت:
    ‏21/3/15
    ارسال ها:
    1,386
    تشکر شده:
    2,797
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    زن
    حرفه:
    STU
    بلندقدترین بازیکن لیگ در انتظار توافق با پرسپولیس

    ایوان کرستانوویچ(مهاجم) و لوکا ماریچ دو بازیکنی هستند که برانکو ایوانکوویچ برای این فصل از رقابت های لیگ برتر آنها را به پرسپولیس معرفی کرده است.
    [​IMG]

    به گزارش "ورزش سه"، ماریچ 28 ساله و کرستانوویچ 32 ساله هستند که به جز یک سال هر دو در جایی غیر از کرواسی و بالکان فوتبال بازی نکردند. نکته جالب درباره این دو فصل ضعیفی است که در رقابت های سال گذشته پشت سر گذاشته اند.

    ماریچ اهل صربستان در فصل 2014 عضو یک تیم لهستانی به نام زاویژا بیدگوژ بوده که تنها 6 بار موفق به حضور در ترکیب این تیم شده است. او که سابقه بازی در تیم ریه کا را دارد در پست مدافع وسط به میدان می رود.


    [​IMG]
    کرستانوویچ هم که مهاجمی تنومند با یک متر و 96 سانتی متر قد است در صورت حضور در پرسپولیس بلندقامت ترین بازیکن لیگ خواهد شد.او در زادار در لیگ کرواسی شاگرد ایگور استیماچ بوده که در 10 بازی تنها 5 گل به ثمر رسانده است. البته کرستانوویچ 5 فصل پیش عنوان آقای گلی لیگ کرواسی را به خود اختصاص داده است. او که در دیناموزاگرب شاگرد برانکو بود بنابر اخبار قصد داشته این فصل را در لیگ اندونزی پشت سر بگذارد.

    باتوجه به اینکه هر دوی این بازیکنان توسط برانکو به باشگاه پرسپولیس معرفی شده اند شانس زیادی برای عقد قرارداد با پرسپولیس را دارند.




    [​IMG]
     
  4. √ye Donya qaribam kojaee aZzam

    تاریخ عضویت:
    ‏21/3/15
    ارسال ها:
    1,386
    تشکر شده:
    2,797
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    زن
    حرفه:
    STU
    دوست داشتم به پرسپولیس بروم اما پیشنهادشان وسوسه ام نکرد

    کاپیتان تیم فوتبال نفت تهران گفت: دوست داشتم به پرسپولیس بروم اما پیشنهاد این تیم مرا آنچنان وسوسه نکرد.
    [​IMG]
    به گزارش افکارنیوز، علیرضا عزتی درباره اینکه چه شد قراردادش را با نفت تمدید کرد، اظهار داشت: به هر حال من چند سال بود در باشگاه نفت فعالیت می‌کردم و همیشه شرایط خوبی در این تیم داشتم. البته برای گرفتن این تصمیم با همسرم هم مشورت کردم و تصمیم گرفتم که همین جا بمانم چرا که همسر من دانشجوست و تصمیم بر این شد که به علت اینکه با همه شرایط باشگاه نفت آشنایی دارم همین جا بمانم.

    وی در پاسخ به این سؤال که آیا پیشنهاد پرسپولیس به وی او را وسوسه نکرد که به این تیم بپیوندد، گفت: به هر حال پرسپولیس تیم بزرگی است اما من وسوسه آنچنانی نشدم. هر چند که دوست داشتم به پرسپولیس بپیوندم اما من کاپیتان نفت هستم و از تیم‌های پایه در این تیم‌ها بازی کردم و می‌خواهم سال خوبی داشته باشم.

    عزتی با بیان اینکه قرارداد ۲ ساله با نفت بسته،‌خاطرنشان کرد: شرایط تیم ما خوب است و تا جایی که می‌دانم با چند بازیکن مذاکره کرده‌اند البته احساس می‌کنم بازیکن نفت هم که قراردادشان تمام شده در همین تیم خواهند ماند.

    کاپیتان تیم نفت تهران در پایان گفت: هر سال همین طور بود و با اینکه بازیکنان ما را می‌خواستند اما بازیکنان در تیم باقی ماندند چرا که نفت شخصیت بالایی دارد و مدیریت این باشگاه شاکله اصلی تیم را نگه می‌داد چون ریزش زیاد بازیکنان باعث می‌شود شرایط تیم نامساعد شود.
     
  5. √ye Donya qaribam kojaee aZzam

    تاریخ عضویت:
    ‏21/3/15
    ارسال ها:
    1,386
    تشکر شده:
    2,797
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    زن
    حرفه:
    STU
    حضور هافبک تراکتور در باشگاه پرسپولیس
    هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی در فصل گذشته برای مذاکره با مسئولان پرسپولیس در این باشگاه حاضر شد.
    به گزارش مشرق، فرشاد احمدزاده که یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و برای گذراندن دوران خدمت مقدس سربازی راهی تیم تراکتورسازی تبریز شده بود، امروز (دوشنبه) در این باشگاه حاضر شد.

    هافبک فصل گذشته تراکتورسازی برای مذاکره با مسئولان پرسپولیس در باشگاه حاضر شد تا تکلیفش را برای فصل آینده مشخص کند.
     
  6. √ye Donya qaribam kojaee aZzam

    تاریخ عضویت:
    ‏21/3/15
    ارسال ها:
    1,386
    تشکر شده:
    2,797
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    زن
    حرفه:
    STU
    حرف‌های مهم طالب‌لو درباره رفتن به پرسپولیس

    آخرین پستی که وحید طالبلو در اینستاگرامش گذاشته اگرچه غیرمستقیم اما حاوی نکات مهمی است.
    [​IMG]
    به گزارش مشرق، وحید طالب لو این روزها سخت ترین شرایط را در استقلال دارد. گلر محبوب استقلالی ها که هیچ وقت اهل گلایه و شکایت نبوده، با آمدن پرویز مظلومی به تیم شرایطی متفاوت از قبل را تجربه می کند.

    نیم فصل لیگ برتر گذشته بود که او به استقلال برگشت و در تمام نیم فصل دوم فقط دو بازی برای تیمش انجام داد. قلعه نویی فقط یک بار در مصاف رودررو با مهدی رحمتی در بازی با پیکان از او بهره گرفت و یکبار هم در بازی بی اهمیت آخر برابر پرسپولیس. آن هم تازه به ناچار، ولی وحید دم نزد و اصرار داشت یک سال دیگر با استقلال قرارداد دارد و می ماند تا آن یکسال را هم ادامه بدهد. فرقی هم برایش نداشت.

    حتی وقتی بحث حضور علی منصوریان در تیم جدی شد و منصوریان گزینه انتخابی اش برای دروازه مهدی رحمتی بود، او در حرف هایش با واسطه های نزدیک به منصوریان یک چیز بود:«با تیم قراداد دارم و جنجالی نمی کنم. یک سال روی نیمکت می نشینم اما جدا نمی شوم.»

    او بعد از انتخاب مظلومی، مردی که یکبار باعث رفتنش از استقلال برای 4 فصل شده بود، در اینستاگرامش نوشت:«سخت ترین مسئله زندگی هر کسی چرخش از یک مسیر به مسیر دیگرست. کسانی که چنین چرخشی رو انجام می دن معمولا تقصیر خودشون نیست و جبر زمونه مجبورشون می کنه. خدایا همه مردم رو در تن ندادن به جبر زمونه کمک کن.»

    این بار البته قصه استقلال، رحمتی و طالب لو کمی فرق دارد. این بار اگرچه هنوز طالب لو اتفاقاتی که پیشتر ها میان او و مهدی افتاده را فراموش نکرده اما رحمتی بعد از ماجرای شکسته شدن دست وحید و عیادتی که از او داشته، اختلافها را فراموش کرده است.

    مهدی می خواهد اگر به استقلال می رود، وحید هم در تیم باشد. حتی مهدی کمی حرفهایش بیشتر از این حرفهاست. اینکه بار قبل هم او باعث جدایی وحید نشده است. اینکه نزدیکان به مهدی می گویند یکی از مسئولان نقل و انتقالات باشگاه استقلال، بار قبل این حرف را همه جا پخش کرده است تا بین رحمتی و طالب لو را برای همیشه به هم بزند، با توجه به اتفاقات مربوط به مذاکره میان استقلال و بیرانوند، این گمانه که تلاش ها برای دامن زدن به اختلاف ادامه دارد را بیشتر می کند.

    با این وجود وحید که از اعتماد به مظلومی دل خوشی ندارد برای ماندن تلاش می کند اما شاید جبر زمانه وادارش کند به رفتن به پرسپولیس. اگرچه شاید دایی با راه آهن برگردد و او را با خود به این تیم ببرد.
     
  7. √ye Donya qaribam kojaee aZzam

    تاریخ عضویت:
    ‏21/3/15
    ارسال ها:
    1,386
    تشکر شده:
    2,797
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    زن
    حرفه:
    STU
    درخواست پرسپولیس برای تغییر لیست بازیکنان برانکو
    مسئولان فنی باشگاه پرسپولیس در نظر دارند با برانکو نشستی را برگزار کرده و او را متقاعد کنند که لیستش را تغییر دهد.
    [​IMG]
    به گزارش مشرق، باشگاه پرسپولیس تا به امروز (سه‌شنبه) نتوانسته هیچ یک از بازیکنان مدنظر برانکو ایوانکوویچ را به خدمت بگیرد و این در حالی است که سرمربی کروات انتظار داشته و دارد که تا پایان هفته تیمش کامل شود تا بتواند تمرینات بدنسازی را با حضور تمام نفرات آغاز کند. اینکه چرا باشگاه پرسپولیس در زمینه جذب بازیکن جدید تا امروز ناکام بوده دلایل زیادی دارد که اشاره‌ای به آنها می‌کنیم.

    برخی بازیکنان مدنظر برانکو با باشگاه‌های خود قرارداد دارند

    در لیست برانکو نفرات شاخصی دیده می‌شوند که باشگاه پرسپولیس برای جذب آنها به بن بست خورده است. نفراتی از قبیل وحید امیری، میثم مجیدی و...که با باشگاه‌های خود قرارداد دارند و باشگاه‌های آنها تحت هیچ شرایطی حاضر به صدور رضایت‌نامه این بازیکنان خود نیستند. به خاطر شرایط مذکور مسئولان باشگاه پرسپولیس حتی نتوانسته‌اند پیشنهاد خود را به آنها مطرح کنند. پرسپولیسی‌ها انتظار داشتند، برانکو نفراتی را انتخاب می‌کرد که با باشگاه‌های خود قرارداد نداشته‌ باشند تا بتوانند با این نفرات مذاکره کنند.

    خواسته عجیب دو بازیکن

    دو بازیکن مدنظر برانکو برای پیوستن به پرسپولیس درخواست عجیبی داشته‌اند. در واقع رقمی که آنها پیشنهاد داده‌اند خیلی بیشتر از مبلغی است که باشگاه پرسپولیس قصد دارد در فصل نقل‌وانتقالات برای جذب بازیکن شاخص هزینه کند. به خاطر همین مسئله بود که مذاکرات مسئولان باشگاه پرسپولیس با رامین رضائیان دو نوبت و بیش از 6 ساعت طول کشید اما در نهایت توافقی بین طرفین حاصل نشد. مذاکره با دیگر بازیکن مدنظر برانکو هم به صورت تلفنی انجام شد و به خاطر رقم درخواستی بازیکن مذکور بی‌نتیجه ماند. در حقیقت خواسته‌های دو بازیکن باعث شده مسئولان باشگاه پرسپولیس فعلا قید جذب آنها را بزنند و به دنبال گزینه‌های دیگری باشند.

    خارجی‌ها کارنامه خوبی ندارند

    برانکو در اولین نشست خود با مسئولان جدید باشگاه پرسپولیس خواستار جذب دو بازیکن کروات شد. باشگاه نیز خیلی زود شرایط را برای سفر این دو بازیکن به تهران فراهم کرد و آنها در اولین فرصت برای عقد قرارداد به باشگاه پرسپولیس آمدند. در اولین مذاکره مسئولان باشگاه پرسپولیس چراغ سبزی برای عقد قرارداد با بازیکنان کروات نشان ندادند و ترجیح دادند در مورد آنها تحقیقات بیشتری به عمل بیاورند.

    کارنامه فوتبالی این دو بازیکن آن چیزی نبود که مسئولان فنی باشگاه پرسپولیس انتظار داشتند و حتی برخی رسانه‌ها نیز در مورد گذشته فوتبالی کروات‌ها مطالب منفی مطرح کردند. با توجه به این قضیه فعلا باشگاه پرسپولیس از عقد قرارداد با بازیکنان خارجی خودداری کرده است.

    نشست ویژه با برانکو

    مسئولان باشگاه پرسپولیس بعد از نشست‌هایی که با یکدیگر داشته‌اند به این نتیجه رسیده‌اند که در مورد لیست برانکو با او نشستی برگزار کرده و مسائلی را با وی در میان بگذارند. قرار است این نشست امروز و فردا برگزار شود و مسئولان باشگاه پرسپولیس از سرمربی کروات خود بخواهند که در لیست خرید خود تجدید نظر کند. نکته قابل توجه اینکه بازیکنان زیادی به مسئولان باشگاه پرسپولیس معرفی شده‌اند که هم کیفیت بالایی دارند و هم قیمت آنها به نوعی معقول است اما مشکل اینجاست که آنها در لیست برانکو نیستند.

    با توجه به این موضوع مسئولان باشگاه پرسپولیس قصد دارند سرمربی کروات خود را راضی کنند که لیست خود را تغییر داده و به بازیکنانی که به آنها معرفی شده است، نگاهی بیندازد. حتی این موضوع در مورد بازیکنان خارجی و یکی دو بازیکن که هم اکنون با پرسپولیس تمرین می‌کنند نیز صدق می‌کند. باید دید برانکو در نشستی که با مسئولان فنی باشگاه پرسپولیس خواهد داشت راضی می‌شود که لیستش را تغییر دهد یا نه.
     
    Mehdi.Samiya از این پست تشکر کرده است.
  8. √ye Donya qaribam kojaee aZzam

    تاریخ عضویت:
    ‏21/3/15
    ارسال ها:
    1,386
    تشکر شده:
    2,797
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    زن
    حرفه:
    STU
    طارمی به لیگ قطر می‌رود

    جدایی مهدی طارمی پدیده فصل قبل پرسپولیس از این تیم قطعی شد.
    [​IMG]

    به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی با مسوولان باشگاه برای فصل آینده به توافق نرسید و به احتمال زیاد فصل آینده در قطر به میدان می رود. امروز وکیل طارمی به باشگاه پرسپولیس رفت و جلسه ای با طاهری داشت. در این جلسه وکیل طارمی نامه از سوی این بازیکن را به دست طاهری رساند. در این نامه طارمی به مسوولان باشگاه اطلاع داده است که شرایط باشگاه را بررسی کرده و توافقی نمی تواند انجام شود.

    بدین ترتیب، طارمی از جمع سرخپوشان جدا می شود و فوتبالش را در قطر ادامه خواهد داد.
     
  9. √ye Donya qaribam kojaee aZzam

    تاریخ عضویت:
    ‏21/3/15
    ارسال ها:
    1,386
    تشکر شده:
    2,797
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    زن
    حرفه:
    STU
    پایان کار پرسپولیس با جذب 4 بازیکن
    تیم فوتبال پرسپولیس چهار بازیکن دیگر در پست‌های مختلف به خدمت خواهد گرفت.
    به گزارش مشرق، در آخرین نشست برانکو ایوانکوویچ با مسئولان فنی باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفته شد این باشگاه با جذب 4 بازیکن در پست‌های دروازه‌بان، دفاع چپ، مدافع میانی و مهاجم نوک به فعالیت خود در فصل نقل و انتقالات پایان دهد. این در حالی است که تکلیف محمد نوری با باشگاه پرسپولیس هنوز مشخص نیست و اگر این بازیکن از جمع سرخپوشان جدا شود در آن صورت این باشگاه یک هافبک طراح نیز جذب خواهد کرد.

    * باشگاه پرسپولیس شرایط خود را برای جذب ضرغام اسماعیل به مدیر برنامه‌های این بازیکن اعلام کرده است و قرار شده این بازیکن فردا پاسخ نهایی خود را به آخرین پیشنهاد پرسپولیسی‌ها اعلام کند. چنانچه پاسخ ضرغام به این پیشنهاد مثبت باشد این بازیکن طی هفته جاری به تهران خواهد آمد. ضرغام برای پرسپولیسی شدن مبلغ 500 هزار دلار پشنهاد داده است اما مسئولان این باشگاه این رقم را تا حدی کاهش داده و منتظر پاسخ بازیکن عراقی هستند.

    * چنانچه باشگاه پرسپولیس در جذب ضرغام اسماعیل ناکام باشد، حبیب گردانی گزینه دیگر این باشگاه برای پست دفاع چپ خواهد بود. این بازیکن را کریم باقری به مسئولان باشگاه پرسپولیس پیشنهاد داده است.

    * محمد نوری قرار است تا روز یکشنبه پاسخ نهایی خود را برای ماندن در پرسپولیس به مسئولان این باشگاه اعلام کند.

    * مهدی طارمی پس از بازگشت از بوشهر از فردا (شنبه) در تمرینات سرخپوشان حاضر خواهد شد.

    * مسئولان باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند مایکل اومانیا را راضی کنند تا مبلغ قرارداد خود را تا حدودی کاهش دهد. قرارداد این بازیکن کاستاریکایی با باشگاه پرسپولیس برای فصل آینده 400 هزار دلار است.

    * تمرینات پرسپولیس بعد از یک روز وقفه فردا در دو نوبت برگزار خواهد شد.
     
  10. √ye Donya qaribam kojaee aZzam

    تاریخ عضویت:
    ‏21/3/15
    ارسال ها:
    1,386
    تشکر شده:
    2,797
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    زن
    حرفه:
    STU
    درودگر: اقدام پرسپولیس غیر حرفه‌ای است
    [​IMG]
    وبسایت رسمی برنامه نود - مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت: اقدام باشگاه پرسپولیس برای جذب بازیکنان ما غیر حرفه‌ای است.

    به گزارش وبسایت نود و به نقل از فارس ، صادق درودگر در مورد انتخاب سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: پائولو آلوس پرتغالی به عنوان سرمربی فصل آینده نساجی انتخاب شده است او در گذشته دستیار کی‌روش بوده است و به همراه همکارش ریکاردو سیلوا آمرال به زودی به ایران می‌آید.

    وی در مورد جذب بازیکنان تیم نساجی قبل از انتخاب سرمربی گفت: مجبور بودیم که ۴ بازیکن را جذب کنیم زیرا امکان داشت این بازیکنان به تیم‌های دیگر ملحق شوند به همین دلیل هادی رکابی از سایپا، امین شجاعیان از فجرسپاسی، ابراهیم کوه‌کن و میلاد احمدی از شهرداری اردبیل را جذب کردیم، سایر نفرات بعد از حضور سرمربی تیم و با نظر او انتخاب خواهند شد.تمرینات تیم را از فردا زیر نظر فریدون فضلی و مربی بدنساز آغاز می‌کنیم تا سرمربی پرتغالی تیم و دستیارش به ایران بیایند.

    درودگر در مورد مذاکره باشگاه پرسپولیس با دروازه‌بان نساجی گفت: واقعا متاسفم که چنین اتفاقاتی در فوتبال ایران رخ می‌دهد ۱۴ سال است که لیگ فوتبال ایران حرفه‌ای شده اما متاسفانه همچنان شاهد آن هستیم که اقدامات غیر حرفه‌ای در فوتبال رخ می‌دهد. اقدام یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس که قدمت زیادی هم در فوتبال ایران دارد کاملا غیر حرفه‌ای بود. او به سعید ابراهیم‌پور دروازه بان تیم ما تلفن کرد تا او را جذب کند آنهم در حالی که این بازیکن با باشگاه نساجی قرارداد دارد.

    وی ادامه داد: سه چهارتیم لیگ برتری خواهان ابراهیم‌پور هستند و پرسپولیس هم اگر این بازیکن را می‌خواهد باید با باشگاه نساجی مذاکره کند نه اینکه به او تلفن بزند و بگوید برو رضایت‌نامه‌ات را بگیر و به پرسپولیس بیا!. در مورد میثم تیموری مدافع چپ ما هم این شرایط وجود دارد و سه چهار باشگاه خواهان او هستند. نباید چنین رفتارهایی انجام شود و بازیکن را به جان باشگاه بیندازند کارها باید براساس روال قانونی انجام شود.

    درودگر تصریح کرد: باشگاه نساجی سالها بازیکنانش را بدون آنکه سودی از آن‌ها ببرد به باشگاه های دیگر می‌داد زیرا تشکیلات منظمی نداشت اما اکنون باشگاه تشکیلات مناسب دارد و هر باشگاهی که بازیکنان ما را می‌خواهد باید با ما مذاکره کند.