1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

▂▃▅▇█▓▒░اخبار تیم فوتبال پرسپولیس ░▒▓█▇▅▃▂

شروع موضوع توسط ʍԹɧՏԹ ‏11/6/15 در انجمن لیگ ایران

  1. √ye Donya qaribam kojaee aZzam

    تاریخ عضویت:
    ‏21/3/15
    ارسال ها:
    1,386
    تشکر شده:
    2,797
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    زن
    حرفه:
    STU
    هر 85 روز یک مدیر در پرسپولیس

    باز هم تغییر دیگری در پرسپولیس ایجاد شد و طاهری برای بار دوم زمام امور را در پرسپولیس به عنوان سرپرست یا مدیرعامل موقت عهده دار شد.
    [​IMG]

    به گزارش "ورزش سه"، از روز 2 بهمن 92 که علی پروین جای محمد رویانیان را در پرسپولیس گرفت، طی تنها 511 روز 6 تغییر در مدیریت پرسپولیس رخ داده است.


    1. محمد رویانیان: بعد از 2 سال و 4 ماه، با برجای گذاشت خاطرات و بدهی بسیار، جای خود را در روز 2 بهمن 92 به علی پروین داد.

    2. علی پروین: تا روز 8 اردیبهشت 93، به مدت 90 روز به عنوان مدیریت موقت در پرسپولیس انجام وظیفه کرد.

    3. علیرضا رحیمی: مهمترین مدیری که در 511 روز گذشته عهده دار هدایت پرسپولیس شد او بود که به مدت 135 روز و تا روز 19 شهریور 93 در پرسپولیس بود و سپس از این تیم کنار رفت.

    4. حمیدرضا سیاسی: مدیریت موقت دیگری که از روز 20 شهریور 93 تا 90، روز مدیریت پرسپولیس را عهده دار بود.

    5. علی اکبر طاهری: بعد از رفتن سیاسی هدایت پرسپولیس را در مدت زمانی که کمتر از 2 ماه تا 26 بهمن 93 برعهده داشت.

    6. محمدحسین نژادفلاح: از روز 26 بهمن 93 تا 27 خرداد 94، در مدت زمان حضور 122 روز در این مجموعه فرد اول تصمیم گیری بود.

    و حالا بار دیگر علی اکبر طاهری ...
     
    S@ye. از این پست تشکر کرده است.
  2. √ye Donya qaribam kojaee aZzam

    تاریخ عضویت:
    ‏21/3/15
    ارسال ها:
    1,386
    تشکر شده:
    2,797
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    زن
    حرفه:
    STU
    پیام هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به برانکو رسید
    خبرگزاری تسنیم: دبیر هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس پیام هیئت مدیره این باشگاه را به برانکو منتقل کرد.
    به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با ارسال پیامی به برانکو به وی اطمینان دادند که برای فصل جدید رقابت‌های لیگ هیچ دغدغه‌ای برای اجرای برنامه‌های خود نخواهد داشت و شرایط باشگاه از هر نظر بهبود پیدا کرده است.
    [​IMG]
    برانکو ایوانکوویچ در شرایطی صبح امروز (جمعه) وارد تهران شد که مهران بهرامی، دبیر هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به استقبال وی رفت و پیغام هیئت مدیره باشگاه را به او رساند. برانکو از شنیدن این پیام هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس خرسند شد و تأکید کرد که در روز‌های اخیر بیکار نبوده است و تمام برنامه‌های لازم را برای موفقیت تیمش طرح‌ریزی کرده تا آن را تحویل مدیریت جدید باشگاه پرسپولیس دهد.

    برانکو قرار است بعد از استراحت در هتل محل اقامتش با علی‌اکبر طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس دیدار و گفت‌و‌گو کند.

    انتهای پیام/
     
    S@ye. از این پست تشکر کرده است.
  3. √ye Donya qaribam kojaee aZzam

    تاریخ عضویت:
    ‏21/3/15
    ارسال ها:
    1,386
    تشکر شده:
    2,797
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    زن
    حرفه:
    STU
    سه راهی بازیکنی که پرسپولیس به دنبالش است

    قاسم حدادی‌فر غیر از باشگاه الکویت، از پرسپولیس تهران هم پیشنهاد دارد.
    [​IMG]
    به گزارش مشرق، سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصلاً باور نمی‌کرد قاسم حدادی‌فر بعد از یک ساعت و نیم مذاکره بیاید و برای ماندن در این تیم اصفهانی شرط عجیبی بگذارد؛ «لطفاً بندی در قرارداد من بگذارید که در صورت رسیدن پیشنهاد رسمی از تیم‌های عربی بتوانم از ذوب‌آهن جدا شوم!»

    خودتان را جاي مديرعامل ذوب‌آهن بگذاريد. يك ساعت و نيم با بازيكن باتجربه تيم جلسه گذاشتيد. بر سر زمان و مبلغ قرارداد به توافق رسيديد و آن‌گاه در حالي كه مي‌خواهيد امضاي نهايي را پاي قرارداد بيندازيد، ناگهان حرف ديگري مي‌شنويد!

    سعيد آذري محترمانه قاسم حدادي‌فر را تا دم در اتاق خود بدرقه كرده و به او مي‌گويد: برو خوب فكر‌هايت را بكن. اگر خواستي، با كويتي‌ها يا هر تيم ديگري مذاكره انجام بده و در نهايت تصميمت را بگير! اين در حالي است كه شنيده مي‌شود قاسم حدادي‌فر سواي باشگاه الكويت از پرسپوليس تهران هم پيشنهاد دارد.

    اين هافبك چپ‌پا كه به تازگي از تيم ملي خداحافظي كرده، بدجوري بر سر سه‌راهي مانده و نمي‌داند چه تصميمي بگيرد؟ البته گفته مي‌شود شانس پيوستن حدادي‌فر به ليگ كويت بيشتر است.
     
    S@ye. از این پست تشکر کرده است.
  4. √ye Donya qaribam kojaee aZzam

    تاریخ عضویت:
    ‏21/3/15
    ارسال ها:
    1,386
    تشکر شده:
    2,797
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    زن
    حرفه:
    STU
    نگراني برانكو ازتقابل با سرمربي آينده استقلال/استيماچ چالش بزرگ سرمربي پرسپوليس

    هنوز استيماچ به عنوان سرمربي استقلال انتخاب نشده، برانكوايوانكوويچ نگراني اش را ازتقابل با هم وطنش دردربي هاي آينده را ابراز كرده است. ايوانكوويچ عميقا دلواپس اين رويارويي است...
    [​IMG]
    به گزارش قدس آنلاين، برانکو ایوانکوویچ که ساعت 6 صبح امروز همراه با ایگور و آندره پانادیچ به ایران مراجعت کرد،درباره اینکه آیا پولش را گرفت یا نه اظهار داشت:قبل از هر چیز آغاز ماه مبارک رمضان را به همه ایرانی‌ها تبریک می‌گویم. خوشحالم که دوباره در ایران هستم و می توانم همکاری ام با پرسپولیس را ادامه دهم.

    وی ادامه داد:من حرفه ای هستم.هم من و هم دستیارانم حرفه ای هستیم و بر اساس کاری که انجام می دهیم و با توجه به قرارداد پول دریافت می کنیم.ولی به محض اینکه نام ایران به میان آمد نام احساسات هم وسط است.اعتقاد ما بر این است که بر اساس کاری که انجام می شود هزینه اش باید پرداخت شود.

    برانکو درباره تغییرات رخ داده در پرسپولیس گفت:من شنیدم پرسپولیس دچار تغییرات شد اما همه ما دنبال یک هدف هستیم که موفقیت پرسپولیس است.افرادی که این تغییرات را انجام دادند دنبال موفقیت بیشتر پرسپولیس هستند.از نژادفلاح تشکر می کنم که در این مدت زحمات زیادی کشید.

    سرمربی پرسپولیس درباره اینکه آیا سید جلال حسینی در فهرست مدنظر او برای سرخپوشان بود یا نه گفت:باید در وهله نخست با مدیرعامل جدید جلسه داشته باشم تا ببینیم کار را چطور می توان ادامه داد.پس از بررسی های بیشتر خواهیم دید که کار تا کجا پیش رفته است.من 3 روز پیش لیستم را به نژادفلاح دادم.

    وی درباره گزینه های مطرح شده پیرامون حضور و جدایی از پرسپولیس اظهار داشت:هیچ بازیکنی در لیست مازاد نیست.چون اول باید بازیکن جدید گرفت و بعد روی لیست مازاد فکر کرد.در حال حاضر اسامی بازیکنانی که قرار است به پرسپولیس بیایند،را نمی توانیم اعلام کنیم.

    سرمربی پرسپولیس درباره اینکه آیا با بازیکن خارجی در این مدت مذاکره داشته است یا نه بیان داشت:ما لیستی داریم که میل داریم آنها را جذب کنیم.باید ببینیم بودجه و امکانات این باشگاه چقدر است.این موضوع همه چیز را مشخص می کند.

    وی درباره اینکه قرار بود امشب با محمد حسین نژادفلاح در ضیافت شامی شرکت کند گفت:من از بحث شام اطلاعی ندارم فقط می دانم قرار بود امروز بیاییم چون باید از فردا کار را شروع کنیم.

    برانکو درباره اینکه آیا پس از رفتن نژادفلاح نگران نشده است بیان داشت:ما همه می دانیم پرسپولیس چگونه باشگاهی است و قدرت هواداران را هم می دانیم.کسانی که دست اندرکار باشگاه هستند می دانند چه اتفاقی قرار است رخ دهد و تلاش می کنند اقتدار پرسپولیس را حفظ کنند.

    وی درباره حضور استیماچ در ایران و اینکه قرار است او سرمربی استقلال شود گفت:استیماچ با من در پرواز بود.او در تیم ملی کرواسی به مدت 7 سال بازیکن من بود.همین طور که حسین فرکی دستیار من بود.آنطور که شنیدم قرار است امروز با باشگاه استقلال مذاکره کند.او دوران خوبی در بازی پشت سرگذاشته است.استیماچ سرمربی تیم ملی کرواسی بوده است.اگر او روی نیمکت استقلال بنشیند،دربی برای من یک مبارزه تحریک آمیز خواهد بود.او در حال انجام کارهای فرودگاهی است تا به جمع ما ملحق شود.

    برانکو درباره اینکه آیا امکان دارد در فرودگاه منتظر او بماند بیان داشت:نه،امکان ندارد.باید بروم.

    وی درباره اینکه آیا امکان جدایی او از پرسپولیس هست یا نه گفت:باید اعتراف کنم که سوال عجیبی پرسیدیدتنها بخش عادی سوال این است که آیا باشگاه توان انجام تعهداتش را دارد.یا اینکه آیا در قرارداد بازیکنان شرایط عادی و معمولی وجود دارد؟اگر پرسپولیس نتیجه می خواهد باید عادی ترین موارد را رعایت کند.

    برانکو درباره اینکه آیا مهدی رحمتی و آندرانیک تیموریان در فهرست او هستند یا نه اظهار داشت:در این باره پس از جلسه با مدیرعامل صحبت می کنم.
     
    S@ye. از این پست تشکر کرده است.
  5. √ye Donya qaribam kojaee aZzam

    تاریخ عضویت:
    ‏21/3/15
    ارسال ها:
    1,386
    تشکر شده:
    2,797
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    زن
    حرفه:
    STU
    طاهری: با نظر برانکو بازیکن جذب می‌کنیم

    سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس ادعا می‌ کند که جلسه فردای این باشگاه با برانکو ایوانکوویچ یک جلسه معمولی است.
    [​IMG]

    علی اکبر طاهری در این باره به "ورزش سه" گفت: اینقدر همه چیز را بزرگ نکنید. هر مدیر حق دارد که با پرسنل و سرمربی تیمش جلسه بگذارد. این جلسه هم یک جلسه عادی است و نباید خیلی آن را بزرگ کرد. ممکن است ما هر روز بخواهیم با برانکو جلسه بگذاریم و فکر می‌کنم نباید هر روز درباره آن توضیح بدهیم.

    او ادامه داد: به هر حال باید برنامه باشگاه مشخص شود ما می‌ خواهیم اردو برویم و برنامه تمرینات را هماهنگ کنیم و به همین دلیل نیاز داریم که با برانکو و سایر اعضای کادرفنی جلسه بگذاریم. فکر نمی‌ کنم این ماجرا آنقدر بزرگ باشد که رسانه ها به آن می‌ پردازند.

    سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که فعالیت پرسپولیس در نقل و انتقالات چه زمانی شروع می‌ شود هم گفت: به هر حال ما باید با نظر کادرفنی بازیکن جذب کنیم و مطمئنا کار خودمان را به خوبی انجام خواهیم داد.

    طاهری در پایان در مورد شروع تمرینات پرسپولیس هم گفت: تمرینات حتما شروع می‌ شود. اول باید برنامه برانکو را بگیریم و بعد از آن تاریخ شروع تمرینات مشخص خواهد شد.
     
    S@ye. از این پست تشکر کرده است.
  6. √ye Donya qaribam kojaee aZzam

    تاریخ عضویت:
    ‏21/3/15
    ارسال ها:
    1,386
    تشکر شده:
    2,797
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    زن
    حرفه:
    STU
    پیشکسوتان پرسپولیس و تیم منتخب ۹۸ در مقابل یکدیگر
    [​IMG]
    وبسایت رسمی برنامه نود - دو تیم منتخب ۹۸ و پیشکسوتان پرسپولیس به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

    به گزارش وبسایت نود و به نقل از خبرآنلاین ، دو تیم منتخب ۹۸ و پیشکسوتان پرسپولیس فردا (شنبه) در دیداری خیرخواهانه به مصاف یکدیگر خواهند رفت.این دیدار ساعت ۱۱ در ورزشگاه شهید کشوری برگزار می شود.اسامی بازیکنان تیم منتخب ۹۸ عبارت است از: نیما نکیسا،رهبری فرد،هاشمی نسب،دین محمدی؛شاهرودی،میناوند،نیکبخت واحدی،باقری،بزیک،مومن زاده نوازی،عزیزی و دایی.

    پیش از این تیم منتخب ۹۸ در مشهد نیز دیدار دوستانه با منتخب این شهر نیز برگزار کرده بود.
     
    S@ye. از این پست تشکر کرده است.
  7. √ye Donya qaribam kojaee aZzam

    تاریخ عضویت:
    ‏21/3/15
    ارسال ها:
    1,386
    تشکر شده:
    2,797
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    زن
    حرفه:
    STU
    دومین مذاکره پرسپولیس و رضاییان

    رامین رضاییان هم امروز برای پیگیری مذاکراتش با پرسپولیس جلسه ای با طاهری برگزار کرد.
    [​IMG]

    به گزارش "ورزش سه"، رضاییان که گفته می شود یک فصل دیگر نیز با راه آهن قرارداد دارد به دنبال این است تا با توجه به عدم دریافت مطالباتش از این تیم، قراردادش را فسخ و به جمع پرسپولیسی ها بپیوندد.

    رضاییان که روز گذشته هم در باشگاه پرسپولیس حاضر شده بود، امروز هم برای ادامه مذاکرات به باشگاه مراجعه کرد و در جلسه ای با حضور طاهری حضور یافته است.
     
    S@ye. از این پست تشکر کرده است.
  8. √ye Donya qaribam kojaee aZzam

    تاریخ عضویت:
    ‏21/3/15
    ارسال ها:
    1,386
    تشکر شده:
    2,797
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    زن
    حرفه:
    STU
    مهاجم پرسپولیس برای عقد قرارداد در باشگاه سایپا حاضر شد
    به گزارش پارس به نقل از فارس رضا نوروزی لحظاتی پیش وارد باشگاه سایپا شد تا برای عقد قرارداد با این باشگاه مذاکره کند. نوروزی در فهرست بازیکنان مورد نظر سرمربی تیم است و در صورتی که امروز با مدیران باشگاه سایپا به توافق برسند قراردادش را به طور رسمی با این باشگاه امضا می کند.

    این بازیکن فصل گذشته در پرسپولیس حضور داشت.
     
    S@ye. از این پست تشکر کرده است.
  9. √ye Donya qaribam kojaee aZzam

    تاریخ عضویت:
    ‏21/3/15
    ارسال ها:
    1,386
    تشکر شده:
    2,797
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    زن
    حرفه:
    STU
    وضعیت نامشخص بازگشت بازیکن تراکتورسازی به پرسپولیس
    [​IMG]
    وبسایت رسمی برنامه نود - وضعیت بازگشت فرشاد احمدزاده بازیکن تیم ترکتورسازی تبریز به پرسپولیس هنوز مشخص نیست و دو باشگاه مذاکره‌ای در اینباره نداشته‌اند.

    به گزارش وب سایت نود و به نقل از فارس، فرشاد احمدزاده که برای انجام خدمت سربازی از پرسپولیس راهی تراکتورسازی شده بود، حالا با اتمام دوران خدمت خود مایل به بازگشت به پرسپولیس است. با این حال هنوز تکلیف حضور وی در جمع سرخپوشان تهرانی مشخص نیست.

    سعید عباسی مدیرعامل تراکتورسازی در این خصوص گفت: زمانی که محمد حسین نژادفلاح در پرسپولیس بود، با وی صحبت کردیم که همه چیز به بازگشت برانکو ایوانکوویچ و نظر وی منوط شد. بعد از آن هم که پرسپولیس دچار تغییرات مدیریتی شد. حالا ما نمی‌دانیم باید چه کار کنیم؛ اینکه آیا باید به پرسپولیس نامه بزنیم یا نه!
     
    S@ye. از این پست تشکر کرده است.
  10. √ye Donya qaribam kojaee aZzam

    تاریخ عضویت:
    ‏21/3/15
    ارسال ها:
    1,386
    تشکر شده:
    2,797
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    زن
    حرفه:
    STU
    ادامه مذاکرات پرسپولیس برای توافق با ۲ بازیکن خارجی
    [​IMG]
    وبسایت رسمی برنامه نود - مدیر برنامه‌های دو بازیکن خارجی مدنظر پرسپولیس می‌گوید هر زمان که توافق نهایی صورت گرفت این دو بازیکن در تمرینات شرکت می کنند.

    به گزارش وب سایت نود و به نقل از ایسنا، تومیسلاو گاجا پس از مذاکره دو بازیکن کروات با باشگاه پرسپولیس به خبرنگاران گفت:‌ صحبت‌های بیشتر حول محور آشنایی بود و مذاکرات تا رسیدن به توافق نهایی ادامه دارد. ما اعتقاد داریم در یک مذاکره دو طرف وجود دارند که باید با هم توافق کنند.

    وی افزود: زمان داریم و امیدوارم ظرف روزهای آینده با رسیدن به رضایت دو طرف توافق انجام شود.

    او همچنین در مورد اینکه سایت بین المللی ترانسفر مارکت قیمت ایوان کرسانوویچ را ۶۵۰ هزار یورو برآورد کرده است گفت: این قیمت یک میلیون و ۲۵۰ هزار یورو بود که به خاطر مصدومیت دو ماه اخیر این بازیکن قیمت را پایین آوردیم. قیمتی که ترانسفر مارکت تعیین کرده با قیمت واقعی بازیکنان متفاوت است.

    او در پاسخ به این سوال که آیا کرسانوویچ در کرواسی آقای گل بوده است گفت: درست است او ۵ فصل پیش در لیگ کرواسی آقای گل شد و در لیگ قهرمانان اروپاو یوفا بازی کرده است.

    وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی این بازیکنان در تمرینات پرسپولیس شرکت می‌کنند گفت: هر زمان که این قرارداد نهایی شود این بازیکنان در تمرینات شرکت خواهند کرد.
     
    S@ye. از این پست تشکر کرده است.