1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

اختلالات دوروزگذشته دراینستاگرام

شروع موضوع توسط para3to ‏3/1/15 در انجمن سایر برنامه ها

  1. کاربر ارزشمند❤

    تاریخ عضویت:
    ‏17/5/11
    ارسال ها:
    39,254
    تشکر شده:
    47,237
    امتیاز دستاورد:
    170
    با راه‌اندازی فیلترینگ هوشمند به تدریج کاربران این شبکه اجتماعی از اختلالات وسیع در این شبکه خبر می‌دهند.
    در حالی که مسوولان وزارت ارتباطات بر عدم مشکل فیلترینگ هوشمند تاکید می‌کنند و گفته شده تعداد قابل توجهی از اکانت‌های غیراخلاقی توسط این سیستم فیلترینگ مسدود شده، اما از جانب دیگر کاربران این شبکه مرتبا اختلالاتی را در دیدن عکس‌های عادی گزارش می‌کنند. در بیشترین شکایت کاربران در شبکه‌های اجتماعی گفته شده که دسترسی به این سایت در روزهای پنج‌شنبه و جمعه به اوج خود رسیده است. علت این اختلالات مشخص نیست، اما برخی کارشناسان اعتقاد دارند سیستم‌های فیلترینگ در ایران دارای مشکلات فراوانی‌اند و بسیاری از محتواهای مناسب را نیز به دلیل عملکرد فنی ضعیف و اشتباه مورد فیلتر قرار می‌دهند.
     
    کوروش... از این پست تشکر کرده است.
  2. کاربر ارزشمند❤

    تاریخ عضویت:
    ‏17/5/11
    ارسال ها:
    39,254
    تشکر شده:
    47,237
    امتیاز دستاورد:
    170
    در پی آغاز پالایش هوشمند، از اوایل هفته جاری صفحات غیراخلاقى شبکه اجتماعی اینستاگرام فیلتر شده است. این در حالی است دسترسی به دیگر صفحات این شبکه اجتماعی کماکان بدون تغییر امکان پذیر است.

    با توجه به اینکه اکنون گوشی موبایل در دسترس تمام گروه‌‌های سنی قرار دارد و گروه‌های کم سن و نوجوان از طرفداران پروپاقرص اینترنت و شبکه‌های اجتماعی هستند، امکانی که خیال والدین را در استفاده فرزندان از این فضا آسوده کند، بسیار ضروری است.

    از سوی دیگر با موفقیت در دسترسی به امکان مسدودسازی فقط محتوای مجرمانه، نیاز به فیلترکردن کامل ابزارها پیام رسان و شبکه‌های اجتماعی از بین رفت و همچنان امکان استفاده به جا از این ابزارهای ارتباطی برای کاربران فراهم خواهد بود.
     
    کوروش... از این پست تشکر کرده است.
  3. کاربر ارزشمند❤

    تاریخ عضویت:
    ‏17/5/11
    ارسال ها:
    39,254
    تشکر شده:
    47,237
    امتیاز دستاورد:
    170
    دسترسی به تصاویر شبکه اجتماعی «اینستاگرام» برای برخی از کاربران از شب گذشته غیر ممکن شد. این در حالی است که دسترسی به دامنه این شبکه امکان پذیر است اما امکان مشاهده هیچ یک از عکس‌ها در پروفایل‌های مختلف وجود ندارد.



    هنوز مشخص نیست که این عدم دسترسی مربوط به اجرای «فیلترینگ هوشمند» از سوی وزارت ارتباطات است یا به اختلال فنی از سوی سرور اصلی این شرکت مربوط می‌شود.



    به گزارش «خبرگزاری دانشجو»، فیلترینگ صفحات مجرمانه با محتوای غیراخلاقی از سه‌شنبه دوم دی ماه در شبکه «اینستاگرام» آغاز شد. این طرح که به نوعی آغاز اجرای طرح فیلترینگ هوشمند محسوب می‌شد، برخی از صفحات غیر اخلاقى با فالورهای بالا را از دسترس خارج کرد.
     
    کوروش... از این پست تشکر کرده است.