1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

گروه کاربر ارزشمند (شرایط و توضیحات)

شروع موضوع توسط Mohammad ‏30/12/14 در انجمن اخبار و اطلاعیه

وضعیت موضوع:
موضوع بسته شده است.
  1. Founder

    تاریخ عضویت:
    ‏11/11/10
    ارسال ها:
    13,007
    تشکر شده:
    13,556
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    مرد
    از امروز گروه جدیدی با نام "کاربر ارزشمند" به گروه های کاربری انجمن اضافه خواهد شد!

    در گذشته از نظر امکانات و محدودیت ها، فرقی بین کاربر عضو و کاربر ارزشمند نبود ولی حالا تصمیم بر این شد که کاربران این گروه، محدودیت های کاربر عضو، (مثل محدودیت زمانی برای ارسال موضوع یا پاسخ، محدودیت زمانی ارسال پیام در چت باکس، محدودیت در استفاده از تصاویر و کاراکترها و ...) رو نداشته باشند و علاوه بر این، امکان بازی آنلاین، و ارسال نامحدود پیام برای این گروه لحاظ بشه.

    ملاک قرار گرفتن در گروه کاربر ارزشمند، حضور فعال و فعالیت مفید در انجمن می باشد. البته در صورت عدم فعالیت مفید کاربر برای مدت زیاد، تگ "کاربر ازشمند" از عنوان ایشان برداشته خواهد شد.

    در آینده امکانات بیشتری به این گروه اضافه خواهد شد.

    به روز رسانی: شرایط قرار گرفتن در این گروه تغییر کرده است. اگر شما دارای تگ "کاربر ارزشمند" هستید، میبایست گاهی اقدام به ارسال تاپیک های مفید هم کنید (نه صرفا شرکت در تاپیک های دیگر). مسلما این کار سخت نیست. این گروه هر از چند گاهی به روز رسانی می شود و کاربران غیرفعال به حالت عادی برمیگردند و کاربرانی که این شرط را رعایت می کنند در گروه کاربر ارزشمند باقی می مانند. با فعالیت دوباره (ارسال تاپیک مفید) کاربر میتواند دوباره به گروه ارزشمند برگردد.
     
    para3to، Sheida، Shaghayegh_Zh و 46 نفر دیگر از این ارسال تشکر کرده اند.
وضعیت موضوع:
موضوع بسته شده است.