1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

عرضه نسخه جدید سیستم‌عامل لینوکس مبتنی بر فضای ابری

شروع موضوع توسط Amin ‏22/12/14 در انجمن لینوکس

  1. کاربر فوق حرفه ای

    تاریخ عضویت:
    ‏11/11/10
    ارسال ها:
    3,340
    تشکر شده:
    413
    امتیاز دستاورد:
    83
    جنسیت:
    مرد
    ایتنا - این پلتفورم جدید سیستم‌عامل متن‌باز لینوکس Red Hat را در سه زمینه مختلف پردازش ابری، سرور و سیستم‌های کاری در اختیار سازمان‌ها می‌گذارد.


    [​IMG]


    شرکت Red Hat سیستم‌عامل متن‌باز جدید خود مبتنی بر فضای پردازش ابری را با نام Fedora 21 Linux عرضه کرد.

    به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از اینکوئیرر، عرضه نسخه جدید سیستم‌عامل Red Hat مبتنی بر فضای ابری دو و نیم‌ ماه پس از ورود نسخه آلفا و مدت کوتاهی پس از ارایه نسخه بتای آن به بازار صورت گرفت.

    این پلتفورم جدید که مبتنی بر سیستم Fedora.next ساخته شده است، کارآمدی و انعطاف‌پذیری بیشتری را نسبت به نسخه‌های قبلی شامل می‌شود و سیستم‌عامل متن‌باز لینوکس Red Hat را در سه زمینه مختلف پردازش ابری، سرور و سیستم‌های کاری در اختیار سازمان‌ها می‌گذارد.

    نسخه Fedora 21 Cloud این سیستم‌عامل خدمات و قابلیت‌هایی را مبتنی بر فضای ابری اختصاصی ارائه می‌دهد و از مهم‌ترین ابزارهای به‌کار رفته در آن می‌توان به OpenStack، Amazon Machine Images و تمام ابزارهای کاربردی Fedora اشاره کرد.


    [​IMG]

    نسخه Fedora 21 Server این سیستم‌عامل مبتنی بر یک پلتفورم جامع برای عرضه تمام ابزار و خدمات سرورها برپایه بر وب ارایه شده است و انواع قابلیت‌های مروبط به مراکز داده و... را در اختیار کاربران سازمانی می‌گذارد.

    از دیگر ابزارهایی که شرکت Red Hat همزمان با عرضه این سیستم‌عامل در اختیار کاربران خود قرار داده است می‌توان به Cockpit، OpenLMI، Rolekit و freeIPA اشاره کرد.

    منبع: ایتنا