1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

اندرویید| دوره‌های آموزش توسعه اندروید توسط گوگل بطور رایگان در دسترس عموم قرار گرفت

شروع موضوع توسط Amon Amarth ‏21/7/14 در انجمن اندرویید

  1. کاربر ارشد

    تاریخ عضویت:
    ‏7/6/12
    ارسال ها:
    12,082
    تشکر شده:
    28,151
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    مرد
    اندرویید| دوره‌های آموزش توسعه اندروید توسط گوگل بطور رایگان در دسترس عموم قرار گرفت


    [​IMG] GSMArena.com




    نرم‌افزارها جزو جدایی‌ناپذیر گوشی‌های هوشمند هستند و رقابت سنگینی بین سیستم‌های عامل متعلق به غول‌های فناوری در زمینه نرم‌افزارها در جریان است. به تازگی گوگل دوره‌های آموزشی ساخت نرم‌افزارهای اندروید را بطور رایگان در دسترس علاقه‌مندان قرار داده است.






    در این میان سیستم عاملی که بتواند تعداد بیشتری نرم‌افزار را در زمان سریعتر و با کیفیت بهتر برای کاربران ارائه دهد، پیروز این رقابت است و درست به همین دلیل است که گوگل، اپل و مایکروسافت همواره مشوق‌های زیادی را برای توسعه‌دهندگان ارائه داده‌اند.
    گوگل در جدیدترین اقدام خود در این زمینه، دوره‌های آموزشی را برای کسانی که می‌خواهند وارد دنیای توسعه نرم‌افزارهای موبایل شوند و البته آشنایی مقدماتی با برنامه‌نویسی دارند، ارایه کرده است.
    این دوره که «توسعه‌ی نرم‌افزارهای اندروید: اصول اولیه اندروید» نام گرفته است، از طریق موسسه آموزشی آنلاین Udacity و بطور رایگان در دسترس است.
    در این دوره دستورات مربوط به ساخت یک نرم‌افزار اندرویدی بطور قدم به قدم آموزش داده ‌می‌شود و بطور کلی بهترین تجربیات در زمینه توسعه موبایل و بخصوص توسعه اندروید در آن آموزش داده می‌شود. تمامی ویدیوها، تمرینات و فروم‌های آموزشی بطور رایگان در اختیار تمام علاقه‌مندان قرار می گیرد و فقط کافی است تا گزینه View Courseware را انتخاب کنید.
    هدف از این دوره تکمیل منابع توسعه‌دهندگان اندروید توسط گوگل است که قبلا در پرتال توسعه‌دهندگان اندروید گوگل بصورت مستندات دقیقی ارایه شده بود.








    منبع: زومیت

     
    2 نفر از این پست تشکر کرده اند.