1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

وب هاستینگ| چگونگی ارسال ایمیل و پیوست فایل

شروع موضوع توسط Amon Amarth ‏17/7/14 در انجمن وب هاستینگ

  1. کاربر ارشد

    تاریخ عضویت:
    ‏7/6/12
    ارسال ها:
    12,082
    تشکر شده:
    28,151
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    مرد
    وب هاستینگ| چگونگی ارسال ایمیل و پیوست فایل



    برای ارسال یک نامه جدید روی گزینه NEW در بالای صفحه کلیک کنید و یا روی فلش مجاور این گزینه کلیک کرده و از منوی باز شده گزینه Message را انتخاب نمایید.
    [​IMG]

    با انتخاب این گزینه پنجره جدیدی مانند شکل زیر باز خواهد شد که به شما این امکان را می دهد تا متن نامه مورد نظر را تایپ کنید ضمنا می توانید در صورت تمایل فایل خاصی را به آن ضمیمه کرده و آن را به آدرس یا آدرس ایمیل های مورد نظر ارسال کنید
    [​IMG]

    همانطور که در تصویر بالا مشاهده می نمایید، گزینه های مختلفی در پنجره جدید ارسال ایمیل وجود دارد و امکاناتی را برای مدیریت بهتر در ارسال ایمیل ارائه می دهد.
    در سطری که باTo مشخص شده است، باید آدرس گیرنده یا مقصد نامه را ذکر نمایید. دقت کنید که آدرس ایمیل گیرنده باید بصورت کامل و به فرمت id@DomainName.com باشد.
    در سطر CC (Carbon Copy) ، همانطور که از اسم آن مشخص است، همانند گرفتن کپی از یک نامه و ارسال آن برای چندین نفر می باشد. شما می توانید در این قسمت نیز، آدرس سایر گیرندگان خود را وارد کنید تا نامه شما علاوه بر آدرسی که در فیلد To مشخص کردید به این آدرس ها نیز ارسال گردد.
    سطر Bcc (Blind Carbon Copy) ، نحوه کار همانند گزینه CC می باشد، با این تفاوت که آدرس مقصد گیرندگانی را که در این فیلد وارد می کنید، قابل رویت توسط سایر گیرندگان موجود در این لیست نمی باشد.
    در سطر Subject ، می توانید موضوعی برای نامه خود انتخاب کنید تا گیرنده زمانی که نامه شما را در Inbox خود می بیند، بتواند تا حدودی از ماهیت آن مطلع شود.
    در قسمت متن نامه (Body ) ، متن نامه خود را تایپ کنید و در صورتی که مایل به استفاده از امکانات اضافه ای مانند وارد کردن عکس در متن نامه خود می باشید، می توانید از کدهای HTML نیز استفاده نمایید.
    در گزینه Attach Files ، اگر که نیاز به ضمیمه نمودن فایل خاصی (مانند فایلهای متنی، زیپ شده، عکس ، ویدیو ، فایل متنی و .... ) به نامه خود دارید، می توانید با انتخاب این گزینه و وارد نمودن آدرس فایل مورد نظر، آن را به همراه نامه خود به مقصدتان ارسال نمایید.


    [​IMG]

    در پایان، بعد از انجام تمامی تنظیمات مربوط به آدرس گیرنده، آدرس یا آدرس های CC و Bcc و تنظیم فایل های ضمیمه، برای ارسال نامه خود روی گزینه Send در قسمت بالا و سمت چپ صفحه کلیک نمایید.
    نکته: در صورتی که متنی را به عنوان امضای دیجیتال خود (Signature ) تعریف کرده اید، گزینه Fromرا نیز ملاحظه خواهید کرد. که در قسمت مقابل آن امکان انتخاب امضای دیجیتالی (Signature ) مناسب خود را خواهید داشت






    [FONT=&amp][/FONT]




    منبع: ایران هاست