1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

دانلود ادوبی فلش، نرم افزار ساخت محتوای انیمیشن و چند رسانه ای - Adobe Flash Professional CS6

شروع موضوع توسط karbalaee mohammad ‏30/6/14 در انجمن Flash

  1. کاربر ویژه

    تاریخ عضویت:
    ‏21/7/12
    ارسال ها:
    8,511
    تشکر شده:
    4,968
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    مرد
    حرفه:
    دانشجو نرم افزار
    [​IMG]

    ابزاری مناسب برای طراحان وب و مالتی مدیا کاران


    نرم افزار قدرتمند و محبوب ادوبی فلش ابزاری مناسب برای طراحان وب و مالتی مدیا کاران می باشد.
    Adobe Flash Professional CS6 نرم افزاری قدرتمند برای ساخت محتوای انیمیشن و چند رسانه ای می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید رسانه های زیبا برای دسکتاپ و چندین دستگاه مختلف مانند تبلت ها، گوشی های هوشمند و تلویزیون ها تهیه کنید.
    از جمله قابلیت های کلیدی این نرم افزار پشتیبانی از HTML5 می باشد. به این ترتیب که افزونه ای جدید برای محتوای تعاملی HTML5 به وسیله ساخت روی هسته انیمیشن و قابلیت های طراحی در نرم افزار قرار گرفته است، که خروجی این بخش به صورت Javascript برای هدف گیری ساخت چهارچوب کاری کدباز JS می باشد. همچنین خروجی سمبل ها و توالی های انیمیشن برای تولید سریع Sprite sheet که باعث افزایش کارآیی نرم افزار می شوند نیز از دیگر قابلیت های کلیدی این نرم افزار محسوب می گردد. به این نسخه از نرم افزار پشتیبانی از دستگاه های اندروید و iOS بوسیله هدف گیری Runtime AIR و Adobe Flash Player نیز اضافه شده است.

    قابلیت های کلیدی نرم افزار Adobe Flash Professional CS6:
    -پشتیبانی از HTML5
    -ساخت Sprite sheet
    - پشتیبانی از تعداد زیادی پلفورم مختلف و دستگاه
    -ساخت نرم افزار توسط Adobe AIR:ساخت و تهیه نرم افزارها به همراه Runtime نرم افزار Adobe AIR ، تست نرم افزار و ایجاد امکان اجرای محتوا بدون نیاز به دانلودهای اضافی برای کاربر
    -شبیه سازی Adobe AIR mobile: شبیه سازی فعل و انفعالات نرم افزار موبایل عادی مانند جهت دهی صفحه، اشاره انگشت و شتاب سنج
    -هدف گیری Stage 3D: کارآیی رندرینگ بالا بوسیله استفاده از حالت مستقیم برای نفوذ به چهارچوب کاری Starling برای محتوای 2 بعدی
    - و ...

    قابلیت های جدید:
    - امکان ایجاد Sprite Sheet به صورت حرفه ای در داخل برنامه ادوبی فلش CS6، به راحتی می توانید انیمیشن ساخته شده را به Sprite Sheet تبدیل کنید ، این امکان به طراحان بازی که به دنبال کارایی و سرعت بالاتری در بازی ها فلش و یا بازی های جاوا اسکریپت هستند، کمک زیادی می کند.
    - افزایش کارایی رندر کردن توسط شتاب سخت افزاری و پشتیبانی از فریم ورک Starling برای گرافیک دوبعدی و پردازش گرافیکی سریع و کارا ، توسط به کار گرفتن کارت گرافیک برای تحلیل گرافیکی به جای CPU.
    - شبیه ساز برنامه های AIR موبایل ها، شما می توانید مواردی مثل حرکت ، چرخش ، شتاب و ... را بدون داشتن دستگاه به صورت شبیه سازی شده تست کنید ، البته این امکان با صورت ابتدایی تر قبلا برای دیگر تلفن ها در فلش وجود داشت که هم اکنون برای برنامه های Air نیز فعال شده است.
    - فعال سازی تست runtime برنامه های air بر روی دستگاه ها با ایجاد پیش پکیج برنامه ، به صورتی که می توانید به راحتی برنامه را روی دستگاه مورد نظر تست کیند و خروجی را مستقیم در آن مشاهده کنید.
    - پشتیبانی از پلتفرم ها و دستگاه های wide (عریض)، و مسیر دهی دستگاه ها به صورت runtime به آخرین ورژن ادوبی فلش پلیر (Adobe Flash Player) و AIR.
    - پشتیبانی از خروجی HTML5 بصورت داخلی توسط Toolkit for CreateJS ، شما می توانید از این پست پروژه های فلش خود را توسط نسخه جدید HTML خروجی بگیرید و انتخاب مشاهده را به کاربر خود بدهید.

    راهنمای نصب:
    1- فایل نصب و فایل کرک را به صورت جداگانه دانلود کنید.
    2- اقدام به نصب نرم افزار کنید و هنگام نصب نرم افزار گزینه Try را انتخاب کنید تا به صورت Trial نصب شود. (جهت نصب به صورت Trial باید در سایت Adobe عضو شوید که این عضویت به صورت رایگان از طریق همان قسمت نصب قابل انجام می باشد (Create an Adobe ID))
    3- پس از اتمام نصب کامپیوتر را Restart نکنید و به پوشه Cracked File مراجعه کنید و فایل amtlib.dll در محل نصب نرم افزار کپی و جایگزین فایل (های) قبلی کنید.
    (بهتر است از فایل قبلی موجود در محل نصب یک کپی تهیه کند تا در صورت از کار افتادن کرک و یا آمدن کرک جدید بتوانید بدون نیاز به نصب مجدد نرم افزار از کرک جدید استفاده کنید)
    4- نرم افزار را اجرا کنید.



    [​IMG] قیمت: 99.00 دلار آمریکا
    [​IMG] حجم فایل: 1350 مگابایت
    [​IMG] دانلود بخش اول | دوم | سوم | چهارم
    [​IMG] دانلود کرک (به تنهایی)
    [​IMG] رمز فایل: www.persiangfx.com