1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

عرضه ی iPhone6 با گنجایش ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی

شروع موضوع توسط karbalaee mohammad ‏26/6/14 در انجمن سایر برنامه ها

  1. کاربر ویژه

    تاریخ عضویت:
    ‏21/7/12
    ارسال ها:
    8,511
    تشکر شده:
    4,968
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    مرد
    حرفه:
    دانشجو نرم افزار
    [​IMG]



    در گزارشی که امروز از اپل منتشر شده است مشخص شده است که iPhone6 در تاریخ ۱۹ سپتامبر مصادف با ۲۸ شهریور ماه در دو مدل ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی عرضه خواهد شد و نسخه ی ۱۶ گیگابایتی دیگر برای این دیوایس عرضه نخواهد شد.

    حال در خبر جدیدی که وبسایت Wei Feng منتشر شده است گزارش شده است که مدل ۱۲۸ گیگابایتی نیز در آیفون ۶ موجود خواهد بود ولی این مدل فقط برای iPhone 6 با صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی عرضه خواهد شد.

    این مطلب خبر خوشی است برای دوست داران دستگاه های اپل که پیش از این با کمبود فضا در دیوایسشان روبرو بودند زیرا اپل پیش از این مدل های ۱۲۸ گیگابایتی را فقط منحصر به آیپد ها کرده بود و برای آیفون و آیپاد بیشترین مقدار فضا را ۶۴ گیگابایت در نظر گرفته بود. در حالی که پس از عرضه ی iPhone6 عزیزان می توانند از فبلت خود تا ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت لذت ببرند.

    بازار شایعات و حتی واقعیات مربوط به iPhone 6 همچنان بسیار داغ است و گفته می شود اپل در ۱۹ سپتامبر دو دیوایس با صفحه نمایش های ۴٫۷ اینچی و ۵٫۵ اینچی معرفی خواهد کرد و ویژگی های آن رزولوشن صفحه ی ۹۶۰*۱۷۰۴ , پردازنده ی A8, دوربین با کیفیت بالاتر، تکنولوژی NFC, وای فای ۸۰۲٫۱۱ ac و دکمه ی پاور با جایگذاری جدید خواهد بود