1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

بازی های جالب برای تلفن همراه +دانلود

شروع موضوع توسط ARMAN ‏5/2/14 در انجمن سایر برنامه ها

  1. کاربر فوق حرفه ای

    تاریخ عضویت:
    ‏22/1/13
    ارسال ها:
    3,327
    تشکر شده:
    5,865
    امتیاز دستاورد:
    0
    حرفه:
    کاربر
    سیستم عامل های آندروید و ای او اس و ... از جمله پر کاربردترین سیستم ها هستند. بازی های و سرگرمی های زیادی همه روزه برای این سیستم ها وارد بازار می شود که می توانند ساعت ها شما را به خود مشغول کنند.


    گفتارنیوز/ سیستم عامل های مختلف دارای برنامه ها و بازی های متفاوت هستند. هر روزه نیز بازی های جدیدی وارد بازار می شود که ویژگی های متفاوتی دارند. در این مطلب جدیدترین بازی های تلفن همراه را که برای سیستم عامل های متفاوت وارد بازار شده است مرور میکنیم.


    بازی تست هوش-اندروید

    [​IMG]

    با بازی What's My IQ? PRO هم سرگرم می شوید و هم تست IQ می دهید. این بازی بیش از 100 تست متفاوت دارد که باید یکی یکی آنها را طی کنید. همچنین در صورتی که نتوانید تستی را پاسخ دهید، برنامه به شما راهنمایی می کند. این بازی برای افرادی که دوست دارند تا مقداری به ذهنشان فشار آورند بسیار مناسب است.

    برای دانلود این بازی اینجا را کلیک کنید.

    بای نینجای نابینا-اندروید

    [​IMG]

    بازی زیبای Blind Ninja یکی از بازیهای زیبای اندروید در سبک رزمی است. در این بازی یک نینجای حرفه ای که جز خطرناک ترین قاتلین دنیاست بر علیه دشمنان خویش بلند میشود. شما باید او را راهنمایی و هدایت کنید تا بتواند در مقابل دشمنان دیرینه ی خود بایستد و مقاوت تا آنها را از پای در بیاورد.از ویژگی های این بازی میتوان به کنترل آسان و گرافیک و مبارزه های بسیار زیبا اشاره کرد.

    برای دانلود بازی اینجا را کلیک کنید.

    مدادهای برنده - ویندوز فون

    [​IMG]

    بازی بسیار سده و مهیج برای دارندگان گوشی هایی با سیستم عامل ویندوز فون 8 است. در این بازی شما باید با مدادهایی که در اختیار دارید میوه ها و اشیای صفحه را از وسط دو نصف کنید. این بازی تمی مشابه با بازی معروف و محبوب "فروت نینجا" دارد که البته از آن بازی دارای گرافیکی بامزه تر است. این بازی به صورت اورجینال در اختیار شما قرار گرفته است.

    برای دانلود این بازی اینجا را کلیک کنید

    دونده روی خط 2 - ای او اس

    [​IMG]

    بازی Line Runner یک بازی ساده است که در سبک رکورد‌زنی بوده و می‌تواند شما را ساعت‌ها سرگرم نماید. در این بازی شما باید به کاراکتر بازی کمک کنید تا مسافت بیشتری را بدود، هرچه جلوتر بروید موانع بیشتری بر سر راهتان قرار خواهد گرفت که در صورت عبور نکردن از آن‌ها بازی را خواهید باخت. برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز خواهید داشت.

    برای دانلود این بازی اینجا را کلیک کنید