1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

هر آهنگی که خواستید را پیدا کنید! + دانلود برای اندروید و ios

شروع موضوع توسط ARMAN ‏30/1/14 در انجمن سایر برنامه ها

  1. کاربر فوق حرفه ای

    تاریخ عضویت:
    ‏22/1/13
    ارسال ها:
    3,327
    تشکر شده:
    5,865
    امتیاز دستاورد:
    0
    حرفه:
    کاربر
    اگر برای شما هم پیش آمده که آهنگی را گوش کرده باشید و اسم آهنگ آن را ندانید، بهتره این نرم افزار را بر روی ios و اندروید خود نصب کنید و از آن لذت ببرید.


    HTML:
    مرجع : yjc.ir
    
    [​IMG] [​IMG]




    عرش نیوز:آیا تا به حال برای شما پیش امده که آهنگی را گوش کنید که نامش را نمیدانید و اطلاعاتی از آن ندارید ؟ بعد هم علاقه مند باشید تا اطلاعاتی مانند نام ترانه نام خواننده و ترانه سرا را بدست آورید ؟ حال دریچه با این نرم افزار می خواهد ارزو و خواسته ی شما را برآورده کند.


    Shazam ،یکی از نرم افزارهای پرطرفدار تلفن های هوشمند است که شما وقتی که نام خواننده و یا آهنگ در حال پخش را نمی دانید این برنامه تنها در چند اون آهنگ را برایتان پیدا می کند.یعنی تنها کافی است برنامه Shazam را باز کنید و اجازه دهید گوشی آیفون یا اندرویدی شما هم کمی آهنگ را گوش کند! پس از چند ثانیه می توانید اطلاعات مربوط به آهنگ شامل نام آهنگ، نام خواننده و حتی متن آهنگ را داشته باشید.


    Shazam نه تنها به شما کمک می کند که نام آهنگ ها و خواننده آن را بدست بیاورید بلکه در تقویت زبان انگلیسی نیز به شما کمک می کند. در واقع شما می توانید همزمان با شنیدن آهنگ، متن آن را نیز مشاهده کنید و این روش در یادگیری زبان انگلیسی به شما کمک بزرگی خواهد کرد. توجه داشته باشید که Shazam یک برنامه آنلاین است و بدون اینترنت کاربردی ندارد.



    دانلود نسخه ios از itunes