1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

♥ برد شیرین tiraxtor مقابل پیروزی و صدر نشینی در جدول لیگ ♥

شروع موضوع توسط ♥ yakamoz ♥ ‏29/11/13 در انجمن لیگ ایران

  1. کاربر ویژه

    تاریخ عضویت:
    ‏25/11/10
    ارسال ها:
    8,720
    تشکر شده:
    4,371
    امتیاز دستاورد:
    113
    حرفه:
    Telegram: vahid_yakamoz instagram: vahid_yakamoz
    [h=1][/h]
    تیم‌های تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس تهران مهم‌ترین بازی هفته شانزدهم لیگ برتر را برگزار کردند. در این بازی که از ساعت 15 امروز جمعه در ورزشگاه سهند تبریز انجام گرفت تیم تراکتورسازی با یک گل مهمان خود را شکست داد. کریم انصاریفرد در دقیقه 41 زننده تنها گل این دیدار بود. تراکتورسازی با این برد به صدر جدول رده‌بندی رفت و جای پرسپولیس را گرفت.
    تراکتورسازی با حمایت هوادارانش بازی را بهتر شروع کرد و در دقیقه 9 بازی این فرصت را داشت تا روی فرار انصاریفرد از کمند مدافعان حریف به گل برسد ولی یدالله جهانبازی داور مسابقه خطای هند او را گرفت و به مهاجم تراکتورسازی کارت زرد نشان داد.

    در دقیقه یازدهم بازی فخرالدینی شوت محکمی را روانه دروازه پرسپولیس کرد که نیلسو ن توپ را به زیبایی دفع کرد. دو دقیقه بعد ضربه سر انصاریفرد و متعاقب آن شوت دقیقی را نیسلون و مدافعان پرسپولیس دفع کردند. در این لحظات تراکتورسازی کاملا پرسپولیس را در لاک دفاعی فرو برده بود.

    از دقیقه 20 این نیمه بود که بازیکنان پرسپولیس بازی را به تعادل کشاندند و برای دقایقی هم میزبان را تحت فشار قرار دادند. در دقیقه 29 پرسپولیس روی یک کار خوب تیمی صاحب موقعیت شد ولی شوت محسن مسلمان، بازیکن تازه وارد قرمزها راهی به چارچوب پیدا نکرد.

    در دقیقه 41 تراکتورسازی به گل رسید. کریم انصاریفرد در دهانه دروازه حریف توپ سرگردانی را که مدافعان پرسپولیس در پی یک ضربه کرنر نتوانسته بودند به خوبی دفع کنند را درون دروازه نیلسون قرار داد. بعد از این گل پرسپولیس روی به حملات احساسی آورد اما در نهایت این نیمه با همان تک گل خاتمه یافت.
    پرسپولیس نیمه دوم را هجومی آغاز کرد. بعد از چند حمله نصفه و نیمه، شوت کفشگری از پشت محوطه جریمه اولین خطر جدی بود که در این نیمه روی دروازه‌ها رخ داد. در دقیقه 64 این دیدار مدافع تراکتورسازی مانع شوتزنی فرزاد حاتمی شد ولی با وجود اعتراض فراوان علی دایی، داور اعتقادی به ضربه پنالتی نداشت. پرسپولیس در ادامه فشار خود روی دروازه حریف در دقیقه 68 تیر عمودی دروازه تراکتورسازی را به لرزه در آورد. مجید جلالی که فشار حریف را هر لحظه بیشتر می‌دید در دقیقه 70 علی کریمی را به جای میثم بائو به میدان فرستاد تا با کمک او میانه میدان را از چنگ پرسپولیسی‌ها در بیاورد. در دقیقه 74 فرشاد احمدزاده در یک ضد حمله می توانست روی سانتر فخرالدینی گل دوم را هم به ثمر برساند ولی نیلسون ضربه نه چندان محکم وی را مهار کرد.
    در دقایق پایانی بازی پرسپولیس فشار حملاتش را زیادتر کرد و تراکتورسازی هم به ضد حملات دل بست با این حال تغییری در نتیجه حاصل نشد تا تراکتورسازی انتقام شکست بحث برانگیز دور رفت مقابل پرسپولیس را بگیرد.
    تراکتورسازی با این برد 29 امتیازی شد و به صدر جدول رده‌بندی صعود کرد. پرسپولیس که نیم فصل اول را با قهرمانی به پایان برده بود 27 امتیازی باقی ماند و به خاطر گل زده کمتر نسبت به استقلال در مکان پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفت. نفت با شکست فجر سپاسی با 29 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به تراکتور به رده دوم صعود کرد. فولاد خوزستان با 28 امتیاز در رده سوم جدول ایستاده است و استقلال با 27 امتیاز چهارم است.


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


     
    11 نفر از این پست تشکر کرده اند.
  2. کاربر حرفه ای

    تاریخ عضویت:
    ‏16/5/12
    ارسال ها:
    1,093
    تشکر شده:
    3,822
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    مرد
    پاسخ : ❤ برد شیرین tiraxtor مقابل پیروزی و صدر نشینی در جدول لیگ ❤

    [​IMG]

    فک کنم این عکسه از مسابقه ی امروز نیست چون موهاشو رنگ مشکی زده بود:happy0199:

     
    3 نفر از این پست تشکر کرده اند.
  3. کاربر ویژه ~✿~

    تاریخ عضویت:
    ‏7/6/12
    ارسال ها:
    9,684
    تشکر شده:
    11,485
    امتیاز دستاورد:
    116
    جنسیت:
    مرد
    حرفه:
    med_student
    پاسخ : ❤ برد شیرین tiraxtor مقابل پیروزی و صدر نشینی در جدول لیگ ❤

    :top29:
    مباركتون باشه
    :top29:
    ببينم تا كي اون بالا ها دووم ميارين...شايستگيشو داريد؟:d
     
    2 نفر از این پست تشکر کرده اند.