1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

خلاصه ای در مورد ویژگی های ناشناخته سیستم عامل ios 7

شروع موضوع توسط minaaa ‏17/9/13 در انجمن سیستم عامل

  1. کاربر پیشرفته

    تاریخ عضویت:
    ‏9/12/10
    ارسال ها:
    19,795
    تشکر شده:
    6,456
    امتیاز دستاورد:
    113
    اپل چند روز پیش از جدیدترین نسخه سیستم عامل خود که همان IOS 7 باشد پرده برداری کرد تا دنیای تکنولوژی را چند روز سرگرم خود کند. در این میان سایت های مختلفی به نقد و بررسی این سیستم عامل جدید پرداختند. ما هم قصد همین کار را داریم اما نه بررسی چیز های معمولی، بلکه چیزهایی که بقیه کمتر به آن پرداخته اند و بیشتر شبیه به یک راز می ماند پس همراه ما باشید.

    [​IMG]
    [h=3]پیشررفت دوربین[/h] وقتی با ارتقا سیستم عامل اپل روبرو شدیم می توانستیم حدس بزنیم که قابلیت های ضبط ویدئویی را بهبود بخشیده است. در حاضر همین شواهد کمی که وجود دارد برای ما روشن می کند که سیستم عامل IOS 7 از ضبط ویدئو های ۶۰fps پشتیبانی می کند در حالی که استاندارد گوشی های هوشمند ۳۰fps است. این بدان معناست که آیفون بعدی می تواند در یک محدوده زمانی دوبار اطلاعات را دریافت کند که فکر می کنیم وضوح آن هم ۱۰۸۰p است. در این سیستم عامل وقتی قصد گرفتن فیلم را دارید نسبت به گذشته با فیلمبرداری صاف تری روبرو هستید به ویژه ای اینکه هنگام عکس برداری از اجسام متحرک عملکرد آن بسیار حائز اهمیت است. البته باید در مورد سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه گفت که بیشتر از این فیلم برداری برای تولید فیلم های اسلو موشن استفاده می شود. اپل زمانی طولانی است که در حال پیشرفت دادن حسگر دوربین خود است تا کیفیت تصاویر را تقویت کند امام همین پیشرفت عملکرد ویدئو نیز گامی رو به جلو بود. [h=3]سنسور جدید[/h] همانطور که می دانید در IOS 7 از سنسور شیب سنج پشتیبانی می شود، که یک ابزار برای اندازه گیری شیب، ارتفاع و یا کاهش ارتفاع است به طوری که با گرانش زمین رابطه دارد.
    [​IMG]
    البته باید دید اینکار اپل در اصل یک رو کم کنی به سنسور رطوبت گلکسی S4 است و یا صرفا جنبه کاری دارد. البته ردیابی تغییر ارتفاع با نرم افزار کار بسیار هیجان انگیزی می تواند باشد. و این ایده زمانی جالب تر می شود که مثلا در یک بازی واقعیت افزوده مورد استفاده قرار بگیرد. [h=3]تغییر در ظاهر دکمه ها[/h] در مورد شکل دکمه اپلیکیشن ها در صفحه ی اصلی هم می توان گفت که جذاب تر و خوش آب و رنگ تر شده اند. و همچنین اپل مدت طولانی است که از دکمه استوانه ای شکل در منو ها اصلی برای جابجایی در تنظیمات استفاده می کند که تغییر کوچکی در آن داده و کمی آنها را کوچکتر کرده است. [h=3]بدون NFC[/h] اپل هیچ وقت از NFC یا همان تکنولوژی ارتباط نزدیک استفاده نکرده است و به جای آن قرار است از پروتکل بی سیم AirDrop استفاده کند. اما اگر اپل بخواهد از NFC استفاده کند می تواند پرداخت های اعتباری را بر عهده این تکنولوژی و اشتراک گذاری عکس و ویدئو را بر عهده ایر دراپ بگذارد. و در آخر بد نیست کمی از شایعات آیفون بعدی را بازگو کنیم.
    • صفحه نمایش بزرگتر
    • رنگ های بیشتر
    • شارژ بی سیم
    • و …